quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Moet je peuken meenemen. Kan je ze bedwelmen.
Ik volgens mij wel een paar. Maar ik houd me daar niet zo mee bezig. Net zo min als met het feit dat alles gaat hangen. Ooitquote:
what goes up.. must come downquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik volgens mij wel een paar. Maar ik houd me daar niet zo mee bezig. Net zo min als met het feit dat alles gaat hangen. Ooit
Ook tof!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Bij kale mensen worden het schimmelplekken heb ik gehoord.
quote:
Hehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik volgens mij wel een paar. Maar ik houd me daar niet zo mee bezig. Net zo min als met het feit dat alles gaat hangen. Ooit
Verdorie!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef Q. het volgende:
Traag klote-Telfort. Krijg MSN ook nog eens niet aan de praat.
this might cheer ya upquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef Q. het volgende:
Traag klote-Telfort. Krijg MSN ook nog eens niet aan de praat.
I don't need no cheering up, ik ben cheerfull genoeg zoals het is.quote:
Dat soort types zitten er vrij veel in dit topicquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
[..]
FUCKdaar loop ik weer tegenaan..
Ack, waar zijn mn bogen. ik moet er om heen.
maar maar je zei klote telfortquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:18 schreef Q. het volgende:
[..]
I don't need no cheering up, ik ben cheerfull genoeg zoals het is.
we zullen zien.. im here to stayquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat soort types zitten er vrij veel in dit topic
whehehe... eens zien of je het hier redt dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
we zullen zien.. im here to stay
ik zie het als.. een .. uitdaging
- makkiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... eens zien of je het hier redt dan.
Wel!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
maar maar je zei klote telfort
klote aint such a cheerful word mister Q
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:27 schreef nectarientje het volgende:
Zo, met slechts een uur vertraging ben ik weer in Den Haag!
Ik heb echt een superbruiloft gehad! Ze zijn midden in het bos getrouwd op zo'n Amerikaans-achtig prieeltje, echt superromantisch! Wel jammer dat ik nu wat roder ben dan gepland maar hey, voor zo'n bruiloft heb ik het over! en damn ik loop liever de 4daagse dan nog een dag uitgebreid lopen en dansen op mijn hakken, ondanks de inlegflubbertjes hele beurse pootjes vanmorgen
Ik ga voor antwoord D. Eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
- makkie
- eitje
- kat in 't bakkie
pick one
or two.. or all
Volgens mij gewoon op de tweede rij onder het quickquote-veld.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:36 schreef AirwiN het volgende:
Waar is de huillach smiley als je 'm nodig hebt?
Die bedoel ik niet...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
Volgens mij gewoon op de tweede rij onder het quickquote-veld.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon op de tweede rij onder het quickquote-veld.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:27 schreef nectarientje het volgende:
Zo, met slechts een uur vertraging ben ik weer in Den Haag!
Ik heb echt een superbruiloft gehad! Ze zijn midden in het bos getrouwd op zo'n Amerikaans-achtig prieeltje, echt superromantisch! Wel jammer dat ik nu wat roder ben dan gepland maar hey, voor zo'n bruiloft heb ik het over! en damn ik loop liever de 4daagse dan nog een dag uitgebreid lopen en dansen op mijn hakken, ondanks de inlegflubbertjes hele beurse pootjes vanmorgen
Iek. Dat is geen smiley, dat is een gedrocht.quote:
Jullie snappen hem gewoon niet!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Iek. Dat is geen smiley, dat is een gedrocht.
quote:
Ik denk dat wij het wél snappenquote:
Dan mag jij hem aan ons uitleggenquote:
Nou stel, iemand maakt een ontzettende trieste grap...quote:
quote:
Het is net als hogere wiskunde: je snapt het of je snapt het niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat wij het wél snappen
quote:
Damn..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
Oh. De vriendin van mijn 19-jarige neefje is zwanger. En ze wil het niet laten weghalen. En ze hebben net twee maanden iets.!
Dat snap ik dan nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is net als hogere wiskunde: je snapt het of je snapt het niet.
Dan is het nog steeds een gedrocht. En dan vind ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou stel, iemand maakt een ontzettende trieste grap...
[..]
[ afbeelding ]
Wat zou jij doen als je een vrouw na amper twee maanden zwanger had gemaakt? Je kan het haar moeilijk verplichten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
Oh. De vriendin van mijn 19-jarige neefje is zwanger. En ze wil het niet laten weghalen. En ze hebben net twee maanden iets.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |