quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Moet je peuken meenemen. Kan je ze bedwelmen.
Ik volgens mij wel een paar. Maar ik houd me daar niet zo mee bezig. Net zo min als met het feit dat alles gaat hangen. Ooitquote:
what goes up.. must come downquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik volgens mij wel een paar. Maar ik houd me daar niet zo mee bezig. Net zo min als met het feit dat alles gaat hangen. Ooit
Ook tof!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Bij kale mensen worden het schimmelplekken heb ik gehoord.
quote:
Hehequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik volgens mij wel een paar. Maar ik houd me daar niet zo mee bezig. Net zo min als met het feit dat alles gaat hangen. Ooit
Verdorie!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef Q. het volgende:
Traag klote-Telfort. Krijg MSN ook nog eens niet aan de praat.
this might cheer ya upquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef Q. het volgende:
Traag klote-Telfort. Krijg MSN ook nog eens niet aan de praat.
I don't need no cheering up, ik ben cheerfull genoeg zoals het is.quote:
Dat soort types zitten er vrij veel in dit topicquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
[..]
FUCKdaar loop ik weer tegenaan..
Ack, waar zijn mn bogen. ik moet er om heen.
maar maar je zei klote telfortquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:18 schreef Q. het volgende:
[..]
I don't need no cheering up, ik ben cheerfull genoeg zoals het is.
we zullen zien.. im here to stayquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat soort types zitten er vrij veel in dit topic
whehehe... eens zien of je het hier redt dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
we zullen zien.. im here to stay
ik zie het als.. een .. uitdaging
- makkiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... eens zien of je het hier redt dan.
Wel!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef zbbrox het volgende:
[..]
maar maar je zei klote telfort
klote aint such a cheerful word mister Q
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:27 schreef nectarientje het volgende:
Zo, met slechts een uur vertraging ben ik weer in Den Haag!
Ik heb echt een superbruiloft gehad! Ze zijn midden in het bos getrouwd op zo'n Amerikaans-achtig prieeltje, echt superromantisch! Wel jammer dat ik nu wat roder ben dan gepland maar hey, voor zo'n bruiloft heb ik het over! en damn ik loop liever de 4daagse dan nog een dag uitgebreid lopen en dansen op mijn hakken, ondanks de inlegflubbertjes hele beurse pootjes vanmorgen
Ik ga voor antwoord D. Eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
- makkie
- eitje
- kat in 't bakkie
pick one
or two.. or all
Volgens mij gewoon op de tweede rij onder het quickquote-veld.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:36 schreef AirwiN het volgende:
Waar is de huillach smiley als je 'm nodig hebt?
Die bedoel ik niet...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
Volgens mij gewoon op de tweede rij onder het quickquote-veld.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon op de tweede rij onder het quickquote-veld.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:27 schreef nectarientje het volgende:
Zo, met slechts een uur vertraging ben ik weer in Den Haag!
Ik heb echt een superbruiloft gehad! Ze zijn midden in het bos getrouwd op zo'n Amerikaans-achtig prieeltje, echt superromantisch! Wel jammer dat ik nu wat roder ben dan gepland maar hey, voor zo'n bruiloft heb ik het over! en damn ik loop liever de 4daagse dan nog een dag uitgebreid lopen en dansen op mijn hakken, ondanks de inlegflubbertjes hele beurse pootjes vanmorgen
Iek. Dat is geen smiley, dat is een gedrocht.quote:
Jullie snappen hem gewoon niet!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Iek. Dat is geen smiley, dat is een gedrocht.
quote:
Ik denk dat wij het wél snappenquote:
Dan mag jij hem aan ons uitleggenquote:
Nou stel, iemand maakt een ontzettende trieste grap...quote:
quote:
Het is net als hogere wiskunde: je snapt het of je snapt het niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat wij het wél snappen
quote:
Damn..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
Oh. De vriendin van mijn 19-jarige neefje is zwanger. En ze wil het niet laten weghalen. En ze hebben net twee maanden iets.!
Dat snap ik dan nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is net als hogere wiskunde: je snapt het of je snapt het niet.
Dan is het nog steeds een gedrocht. En dan vind ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou stel, iemand maakt een ontzettende trieste grap...
[..]
[ afbeelding ]
Wat zou jij doen als je een vrouw na amper twee maanden zwanger had gemaakt? Je kan het haar moeilijk verplichten.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
Oh. De vriendin van mijn 19-jarige neefje is zwanger. En ze wil het niet laten weghalen. En ze hebben net twee maanden iets.!
Oei. Dan zou hij wel eens een probleem kunnen hebben nu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
Wat ben ik blij dat mij dat tot nu toe nooit is gebeurdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga naar de verjaardag van mijn oom, op de fiets!
En ik ga om fietsen!
Q is je oom?quote:
Het kan nog!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat mij dat tot nu toe nooit is gebeurd.
Braaf!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga naar de verjaardag van mijn oom, op de fiets!
En ik ga om fietsen!
Uitdaging!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oei. Dan zou hij wel eens een probleem kunnen hebben nu.
Nee, uiteraard niet. Maar het is wel vreemd. Mn neefje is zelf nog een kind.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je een vrouw na amper twee maanden zwanger had gemaakt? Je kan het haar moeilijk verplichten.
Als hij zelf nog maar een kind is, moet hij geen dingen voor volwassenen doen he.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:18 schreef Q. het volgende:
Nee, uiteraard niet. Maar het is wel vreemd. Mn neefje is zelf nog een kind.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als hij zelf nog maar een kind is, moet hij geen dingen voor volwassenen doen he.
whehehe...quote:
Hoe je het ook wendt of keert, dit gaat zijn leven flink overhoop gooien. Hoe is hij er zelf onder?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als hij zelf nog maar een kind is, moet hij geen dingen voor volwassenen doen he.
Heb hem nog niet gesproken, spreek hem ook niet zo veel, heb het via mn moeder.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, dit gaat zijn leven flink overhoop gooien. Hoe is hij er zelf onder?
Dankje! Ik heb nog een extra groot rondje gedaan!quote:
Ja, zo vaak is dat niet, dus ik profiteer van mijn goedheidquote:
mee eens alleen weer wat te kortquote:Op zondag 3 mei 2009 08:25 schreef AirwiN het volgende:
Dat was een heerlijke nachtrust, al zeg ik het zelf!
Zelfs over de lengte heb ik niet te klagen. Deze eindigt hoog in het weekoverzicht van goed slapen.quote:
verschil moet er zijn hequote:Op zondag 3 mei 2009 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs over de lengte heb ik niet te klagen. Deze eindigt hoog in het weekoverzicht van goed slapen.
Nog wat bijzonders / leuks gedaan dat het zo laat is geworden?quote:Op zondag 3 mei 2009 09:12 schreef Duimelot het volgende:
verschil moet er zijn he
ik ben het helemaal zelf schuld, had ik maar vroeger naar bed moeten gaan
quote:Op zondag 3 mei 2009 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog wat bijzonders / leuks gedaan dat het zo laat is geworden?
Dat kan ook heel leuk zijn...quote:
ja kloptquote:
Zondag trainingsbroekendag. Beetje PS3'en, beetje computeren, beetje de relatie consumeren, beetje film kijken. Zo kom je de dag wel door. En jij?quote:
Ha, hoe is het ermee?quote:
zoiets ook alleen zonder dat relatie stukje en ps3en enzo gheghequote:Op zondag 3 mei 2009 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zondag trainingsbroekendag. Beetje PS3'en, beetje computeren, beetje de relatie consumeren, beetje film kijken. Zo kom je de dag wel door. En jij?
Samequote:Op zondag 3 mei 2009 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zondag trainingsbroekendag. Beetje PS3'en, beetje computeren, beetje film kijken. Zo kom je de dag wel door. En jij?
Samequote:Op zondag 3 mei 2009 12:13 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag! Ik ben weer fris en fruitig, maar ik heb geen zin om mij aan te kleden
Het is echt ruk weer & ik heb ook geen zin meer om naar A'dam te gaanquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoi hoi lekker geslapen?
[..]
aloha niet meer jarige
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:43 schreef DR34M3R het volgende:
Zo... ff heerlijk gedouchedEn terug in mijn duster. Ik denk niet dat ik me nog aan ga kleden vandaag, of er moet iemand bellen / smsen met een beter idee
LOLquote:
Ik dacht lekker relaxed op de bank in je duster, chicklit erbij, relaxed muziekje aan en om een uurtje of drie een wijntje. Wat dacht jij dat ik dacht?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
Niet op de manier waarvan ik denk dat jij die nu denkt!
Laten we het er op houden dat ik er mijn hand wel voor in het vuur durfde te steken dat het ging over het stukje "of er moet iemand bellen / smsen met een beter idee" en dat jij jouw conclusies eraan verbond wat dat betere idee zou kunnen zijn in mijn ogen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht lekker relaxed op de bank in je duster, chicklit erbij, relaxed muziekje aan en om een uurtje of drie een wijntje. Wat dacht jij dat ik dacht?
Het vertrouwen...quote:Op zondag 3 mei 2009 12:57 schreef DR34M3R het volgende:
Laten we het er op houden dat ik er mijn hand wel voor in het vuur durfde te steken dat het ging over het stukje "of er moet iemand bellen / smsen met een beter idee" en dat jij jouw conclusies eraan verbond wat dat betere idee zou kunnen zijn in mijn ogen.
Dat heeft niets te maken met vertrouwen, maar alles met mensenkennis.quote:
Badjas / Ochtendjas / Kamerjasquote:Op zondag 3 mei 2009 13:39 schreef liefie_ het volgende:
wat is een duster?
Naja ik moet toch weer weg
Tof he!quote:
Zonde inderdaadquote:Op zondag 3 mei 2009 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou vandaag met m'n zus naar de dierentuin gaan, maar ze staat nog niet eens onder de douche.
Ook zonde van de zondag, had net zo goed iets anders kunnen plannen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |