Oei. Dan zou hij wel eens een probleem kunnen hebben nu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
Oh. De vriendin van mijn 19-jarige neefje is zwanger. En ze wil het niet laten weghalen. En ze hebben net twee maanden iets.!
Wat ben ik blij dat mij dat tot nu toe nooit is gebeurdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:00 schreef Q. het volgende:
Oh. De vriendin van mijn 19-jarige neefje is zwanger. En ze wil het niet laten weghalen. En ze hebben net twee maanden iets.!
Goed bezig!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga naar de verjaardag van mijn oom, op de fiets!
En ik ga om fietsen!
Q is je oom?quote:
Het kan nog!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat mij dat tot nu toe nooit is gebeurd.
Braaf!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga naar de verjaardag van mijn oom, op de fiets!
En ik ga om fietsen!
Uitdaging!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oei. Dan zou hij wel eens een probleem kunnen hebben nu.
Nee, uiteraard niet. Maar het is wel vreemd. Mn neefje is zelf nog een kind.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je een vrouw na amper twee maanden zwanger had gemaakt? Je kan het haar moeilijk verplichten.
Als hij zelf nog maar een kind is, moet hij geen dingen voor volwassenen doen he.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:18 schreef Q. het volgende:
Nee, uiteraard niet. Maar het is wel vreemd. Mn neefje is zelf nog een kind.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als hij zelf nog maar een kind is, moet hij geen dingen voor volwassenen doen he.
whehehe...quote:
Hoe je het ook wendt of keert, dit gaat zijn leven flink overhoop gooien. Hoe is hij er zelf onder?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als hij zelf nog maar een kind is, moet hij geen dingen voor volwassenen doen he.
Heb hem nog niet gesproken, spreek hem ook niet zo veel, heb het via mn moeder.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, dit gaat zijn leven flink overhoop gooien. Hoe is hij er zelf onder?
Dankje! Ik heb nog een extra groot rondje gedaan!quote:
Ja, zo vaak is dat niet, dus ik profiteer van mijn goedheidquote:
mee eens alleen weer wat te kortquote:Op zondag 3 mei 2009 08:25 schreef AirwiN het volgende:
Dat was een heerlijke nachtrust, al zeg ik het zelf!
Zelfs over de lengte heb ik niet te klagen. Deze eindigt hoog in het weekoverzicht van goed slapen.quote:
verschil moet er zijn hequote:Op zondag 3 mei 2009 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs over de lengte heb ik niet te klagen. Deze eindigt hoog in het weekoverzicht van goed slapen.
Nog wat bijzonders / leuks gedaan dat het zo laat is geworden?quote:Op zondag 3 mei 2009 09:12 schreef Duimelot het volgende:
verschil moet er zijn he
ik ben het helemaal zelf schuld, had ik maar vroeger naar bed moeten gaan
quote:Op zondag 3 mei 2009 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog wat bijzonders / leuks gedaan dat het zo laat is geworden?
Dat kan ook heel leuk zijn...quote:
ja kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |