wat kan mij die kut deuren nou schelen?quote:
dan is het einde van de deur!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Wacht maar tot je met je kop klem zit tussen zo'n deur, dan kan het je een heleboel schelen of het een deur is die bij tegenstand weer open gaat, of niet
Watteneuk?! Nog meer eenheidsworst.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je! Dat er maar veel Citea's verkocht mogen worden
Nee, maar je vindt de CapaCity wel in: Osnabrück, Stuttgart, Tübingen en Istanbul.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Rijdt er al ergens een club in NL met de CapaCity? Of is die nog niet echt op de markt?
Optarequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Solaris is ook goed! Optare of Wright mag ook wel
Sowieso moet ik niets van Britse bussen hebben. Ze hebben het net niet, ook niet qua aandrijfkracht.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Optare![]()
Wat een lelijke bus is dat zeg
Beter dat hok dan een frysker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Lijkt meer op een uit de kluiten gewassen bestelbusje.
Ja, dat zei ik toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus. Dit is toch alweer bijna net zo lelijk als een Phileas
[ afbeelding ]
Dit soort gedrochten doen je zelfs van Irisbus laten houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus. Dit is toch alweer bijna net zo lelijk als een Phileas
[ afbeelding ]
The Wh0000tquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |