en schaatsbestikkering?quote:Op woensdag 13 mei 2009 06:25 schreef marcel.nl het volgende:
Een Mercedes o408 van Arriva met een sticker: wij rijden voor Connexxion ?
Dat is volgens mij de 4772. En het is alleen maar leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 06:25 schreef marcel.nl het volgende:
Een Mercedes o408 van Arriva met een sticker: wij rijden voor Connexxion ?
Nee, dat zijn nu de Iveco Alliances 1141 en 1142 die oorspronkelijk bedoeld waren voor DVM/NWH, maar later met name bij NoordNed ingezet werden.quote:
Je bedoelt die stoelen voor de geleding?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:33 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Die Mercedes Citaro bussen van GVB Amsterdam zijn niet echt vandalisme bestendig. Bij menig stoeltje zijn de kussens al losgesneden. Jammer, die bussen zijn nog maar iets meer dan een jaar in dienst.
Ja en dat terwijl er toch alle aanleiding en sterk de neiging is die dingen tot op hun wielstel af te breken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
ze mogen die afgeragde GVB citaro's hier wel komen ruilen voor wat Procity'sdaar valt weinig aan te slopen
das gewoon gebrek in het modelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:43 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl er toch alle aanleiding en sterk de neiging is die dingen tot op hun wielstel af te breken.![]()
Marcel
Sorry !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:50 schreef NoBody122 het volgende:
We weten ondertussen ook wel dat je Marcel heet, hoor
Niet doen, de GVB-chauffeurs rijden al als beesten rond.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
ze mogen die afgeragde GVB citaro's hier wel komen ruilen voor wat Procity'sdaar valt weinig aan te slopen
Gewoon naar een testcentrum sturen, komt alles in orde.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
In Fryslân zijn ze bijna kampioen schaderijden, dus dat komt wel goed
(Wel jammer trouwens dat het bijna nooit een Frysker betreft, want die zou ik wel gedeukt en bumperloos rond willen zien rijden)
Citaro's kunnen sowieso wat hebben. Geweldige bussen.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:13 schreef Zug-Chef het volgende:
Lol, staand in een gelede citaro vanaf Heerenveen naar Rotterdam. Slecht hoor...
hoeveel bussen waren er nodig?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Uittocht supportersbussen van Sc Heerenveen 17 mei 2009
voor de heerenveen fans 200 stuks, heb ik uit zeer betrouwbare bron. Ik gok dat er ook ongeveer zo'n aantal vanuit Twente is vertrokken, maar die waren sjaggo op de terugwegquote:
Allemaal dezelfde foto'squote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Uittocht supportersbussen van Sc Heerenveen 17 mei 2009
vanmorgen om 6:20 eens in de Qliner gestapt.. om om 7u op groningen CS te staan aldaar om 7:20 weer een Qliner te nemen .. om zo om 8u op heerenveen CS te staanquote:Op maandag 18 mei 2009 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag stapten bij de halte Huizumerlaan in Leeuwarden twee controleurs van xx het busje binnen waar ik in zat. Nog niet eerder gezien dat ze met controleurs werkten.
En bij Arriva eens met lijn 11 over de oostelijke centrumring langs de schouwburg geweest. Archeologische opgravingen FTW
Klopt, daar zijn ze nu volgens mij heel voorzichtig weer mee aan het beginnen; zeer goede zaakquote:Op maandag 18 mei 2009 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag stapten bij de halte Huizumerlaan in Leeuwarden twee controleurs van xx het busje binnen waar ik in zat. Nog niet eerder gezien dat ze met controleurs werkten.
En bij Arriva eens met lijn 11 over de oostelijke centrumring langs de schouwburg geweest. Archeologische opgravingen FTW
In Almere en op de Zuidtangent mogen ze best wat vaker verschijnen. Nu kan ik nog Isolatorweg - Haarlem Station of Ganzenhoef - P+R Getsewoud Zuid zonder strippen afleggen als ik kwade bedoelingen heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
In Enschede en omstreken controleerden de stadswachten vroeger wel eens. Daarna een hele tijd geen controle gehad, maar een maandje terug was er een beveiliger die controleerde. Er schijnen nu elke dag twee beveiligers rond te gaan in Twente (eentje vroege dienst en eentje late).quote:Op maandag 18 mei 2009 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
En toch blijft dat een mooi model busquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:32 schreef Zug-Chef het volgende:
Vanavond rond 18:30 stond Connexxion's 2326 op de buffer in Sneek te wachten op de volgende rit op lijn 45 naar Hemelum Finkeboskje. Jaja, zo ziet een voormalig Midnet bus eens iets anders dan de Randstad, namelijk de totale leegte van Fryslan
[ link | afbeelding ]
Ik ben een chauvinistische Nederlander. De Integro is best een comfortabele bus maar het blijft een blokkendoos op wielen.quote:
die zag ik vandaag ook voor bij rokenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:32 schreef Zug-Chef het volgende:
Vanavond rond 18:30 stond Connexxion's 2326 op de buffer in Sneek te wachten op de volgende rit op lijn 45 naar Hemelum Finkeboskje. Jaja, zo ziet een voormalig Midnet bus eens iets anders dan de Randstad, namelijk de totale leegte van Fryslan
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |