quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha zou toch wat zijn als jij hakken droeg![]()
Ik heb al lang niet meer gemeten.. maar ik denk wel 1.60 nu!
Hahaha je bent niet de enige, iedereen steekt boven me uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is zeker niet zo groot, ik zit er 20 cm boven ongeveer
Kleintje![]()
![]()
Is een kopje thee ook goed?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]Zullen wij eens een kopje koffie drinken?
Chinese theequote:
Ik ben zelf al niet één van de langstequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha je bent niet de enige, iedereen steekt boven me uit
Haha het valt opzich ook wel mee, maar soms voel ik me wel ontzettend kleinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:41 schreef Probinski het volgende:
[..]
Whehe das de zelfde lengte als m'n vriendin, en dies helemaal niet klein ofzo hoor
Die is inderdaad al beterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat deze is uitverkocht
Je gaat reclame maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, vind het een tof shirtquote:
die is ee nstuk beterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
1.80 vind ik aardig langquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben zelf al niet één van de langste
Hoiquote:
Nummer 7? Dat was vanmiddag al.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef ImTheBase het volgende:
Een zwaargewond slachtoffer van gister is vandaag ook nog eens overleden, klote. Stom dat die dader dood is, die had serieus echt een lange tijd gemarteld mogen worden.
Ben stiekem maar 1.78quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef Fidelity het volgende:
[..]
1.80 vind ik aardig langJe steekt toch 20 cm boven mij uit?
Mjah, maar t is ook gewoon leuk, kleine meisjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:45 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Haha het valt opzich ook wel mee, maar soms voel ik me wel ontzettend klein
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben stiekem maar 1.78.. Maar voel me soms wel vrij klein, vooral in vergelijking met Clif
Dat dusquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:47 schreef Probinski het volgende:
[..]
Mjah, maar t is ook gewoon leuk, kleine meisjes
Medefokkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |