Kleine meisjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:37 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha, ik draag vaak hakken (ben ik ook gelijk wat groter, ik ben een kleintje)
Hahahaha, door jou ga ik het misschien nog halen ook...quote:
Justicequote:
Whehe, mijn schoenen zijn platter dan plat zo ongeveerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:37 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha, ik draag vaak hakken (ben ik ook gelijk wat groter, ik ben een kleintje)
True, maar beetje sparen is ook niet verkeerdquote:
Als je niet echt iets hebt voor te sparen is kleren altijd leuk tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Fidelity het volgende:
[..]
True, maar beetje sparen is ook niet verkeerd
Heb ik ook! En Phantom part 1.5 + 2.0quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef KingGone het volgende:
[..]
We Are Your Friends (Reprise Live Version)![]()
True. Maar als je haar leuk vind , kun je er alleen maar spijt van krijgen. Dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Fidelity het volgende:
[..]
True, maar beetje sparen is ook niet verkeerd
Hahaha zou toch wat zijn als jij hakken droegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Whehe, mijn schoenen zijn platter dan plat zo ongeveer.. En hoe klein is klein?
Doet me denken aan White Pride World Wide.quote:
A Cross The Universequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Heb ik ook! En Phantom part 1.5 + 2.0
Hahaha, ja ik ga hem morgen denk ik gewoon halenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je niet echt iets hebt voor te sparen is kleren altijd leuk toch
Dat is zeker niet zo grootquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha zou toch wat zijn als jij hakken droeg![]()
Ik heb al lang niet meer gemeten.. maar ik denk wel 1.60 nu!
Whehe das de zelfde lengte als m'n vriendinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahaha zou toch wat zijn als jij hakken droeg![]()
Ik heb al lang niet meer gemeten.. maar ik denk wel 1.60 nu!
Daar dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doet me denken aan White Pride World Wide.
Hmm daar dacht ik nou ook aanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doet me denken aan White Pride World Wide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |