Maar aan een 13 jarige zitten kan ook gewoon niet Sjoerd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eigenlijks is alles onder de 18 voor een 18 jarige illegaal, volgens de wet dan.
het word ieder jaar erger..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Als je al die 1e klassertjes nu ziet.. die zouden het zo doen volgens mij
Brugsmurfen spelen met de poes van hun vriendin genaamd Barbie ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef KingGone het volgende:
Kom kom. Brugsmurfen spelen nog met barbies.
Ja, echt ongezond. En de hoeveelheid make-up dat die meisjes op hebben :|quote:
Can't touch thatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar aan een 13 jarige zitten kan ook gewoon niet Sjoerd.
Heeft het iets met 12chan te makenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is dat ik laatst een ban heb gehad voor wat ik nu wilde doen, anders had ik het gedaan.
Ah nou zeg das niet liefquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is dat ik laatst een ban heb gehad voor wat ik nu wilde doen, anders had ik het gedaan.
vind het niet eens mooiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja, echt ongezond. En de hoeveelheid make-up dat die meisjes op hebben :|
Ja, merkte ik ook al, lopen ze in de stad alsof ze heel stoer zijnquote:
Interessant. Wat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Tja, maar onder de jongere generatie zitten wel meer emo's/scene's enzo dan degene rond de 18 geloof ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Ja, echt ongezond. En de hoeveelheid make-up dat die meisjes op hebben :|
Op naar Thailandquote:
emo's en scene'squote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, maar onder de jongere generatie zitten wel meer emo's/scene's enzo dan degene rond de 18 geloof ik
Het is dezelfde generatie hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, maar onder de jongere generatie zitten wel meer emo's/scene's enzo dan degene rond de 18 geloof ik
Kleurtjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |