city lounge: berlinquote:
heul niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
je skate dus je bent zelf een kraker/hippie.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:52 schreef Sapstengel het volgende:
Krakers okay, studenten in een stad met woningnood bijvoorbeeld. Maar ga niet met je eigen werkloze lichaam het leven van mensen die wel werken verzieken.
Krakers 'okay' vinden maar overlast veroordelen, dat is als het gratis weggeven van wapens en dan boos worden als er mensen mee doodgeschoten worden. Kraken is overlast.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:52 schreef Sapstengel het volgende:
Krakers okay, studenten in een stad met woningnood bijvoorbeeld. Maar ga niet met je eigen werkloze lichaam het leven van mensen die wel werken verzieken.
Want werken is de maatstaf?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ze maken er altijd een hoop meer kwaad. Dat tuig roept irritatie op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Want werken is de maatstaf?.
Misschien maken ze wel mensen blij...? Of is dat een gek concept?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat is een gek concept. Hoe kan je mensen blij maken door te maatschappij te verachten, maar tegelijkertijd wel te profiteren van haar sociale voorzieningen?
ik gok van niet, waar zie jij krakers werken in jouw stad? ik heb er nog nooit een achter een toonbank ofzo gezien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Want IEDERE kraker leeft van een uitkering en heeft nog nooit een dag gewerkt?![]()
Ik denk dat je behoorlijk bedrogen uit kan komen als je onder de krakers zou gaan tellen wie er een uitkering hebben.
Ja, bij de weggeefwinkelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb er nog nooit een achter een toonbank ofzo gezien.
daar heb je mequote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik gok van niet, waar zie jij krakers werken in jouw stad? ik heb er nog nooit een achter een toonbank ofzo gezien.
Zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef DeWetVanSnellius het volgende:
Alsof jij kan zien hoe een kraker eruitziet
stereotype kraker. ja, dat kan ik zien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef DeWetVanSnellius het volgende:
[..]
Alsof jij kan zien hoe een kraker eruitziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |