De rest van de dames mag hier geen gebruik van maken dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij heeft Amber alleen maar voordeel bij de shampoo van Eline (1 fles voor met 2 vrouw in 25 moet lukken)
wie dan, Renate?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
De rest van de dames mag hier geen gebruik van maken dan?
Van mij mag er ook een grote opdracht komen deze avondquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef pietpaniek het volgende:
kom op gooi die poll op de site, heb wel zin in een feestje![]()
![]()
Zal best, moet je wel kunnen douchen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef Biancavia het volgende:
Eline wilde haar shampoo best delen hoor.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
wil leipe lola made???? ze kan ze krijgen hoor schalen vol
waarom?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:55 schreef Eg_Wel het volgende:
"De kijker heeft al zoveel meer invloed gehad als ooit" Echt.. Laat Bobby vertrekken! Stem!
Ik wou net voorstellen om te bieden op de shampoo van Elinequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef Biancavia het volgende:
Kunnen we ook bieden op de boxer van Pim?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:58 schreef Biancavia het volgende:
Kunnen we ook bieden op de boxer van Pim?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:55 schreef Eg_Wel het volgende:
"De kijker heeft al zoveel meer invloed gehad als ooit" Echt.. Laat Bobby vertrekken! Stem!
De kijkers hebben besloten dat je de shampoo weer in mag leveren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik wou net voorstellen om te bieden op de shampoo van ElineZe is er wel erg enthousiast over.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:01 schreef Rica het volgende:
[..]
De kijkers hebben besloten dat je de shampoo weer in mag leveren.![]()
Daar kwam Bart net weer mee naar boven met dat ding over z'n hoiofd.quote:
niks mis met Bobby hoor .... hij wordt ben ik bang de dupe omdat men Renate er zo graag in wil houden omdat zij er zo graag uit wil .... ingewikkeld hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:56 schreef pietpaniek het volgende:
raar dat er helemaal geen water is
wat is er mis met bobbie, waarom vinden ZE pim zo tof?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:01 schreef Rica het volgende:
kijk, dit zou nu eens echt leuk wezen of dat iemand hem voor haar neus leeg knijpt in de gootsteenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:01 schreef Rica het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |