Amber had het over de 3 keuze mogelijkheid waar de bewoners uit konden kiezen.quote:Eline heeft het dagduel 'Bunker Cubes' gewonnen met een eindscore van 32 tegen 34. Als prijs krijgt ze een luxeartikel uit haar koffer. Ze kiest voor haar shampoo.
Voor Amber reden om de teamgeest van Eline in twijfel te trekken.
Hopelijk zit het met die gezamenlijke spirit tijdens de aanstaande nacht goed ...
Precies. Volgens mij heeft Amber alleen maar voordeel bij de shampoo van Eline (1 fles voor met 2 vrouw in 25 moet lukken)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:45 schreef beequeen het volgende:
Stemmingkwekerij op de TBO site?
[..]
Amber had het over de 3 keuze mogelijkheid wat de bewoners het liefst wilde.
Klopt. PoekieRoekie in optima forma.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef pietpaniek het volgende:
was het niet 33 tegen 34
de redactie belde nog
Rubiks cube !! Ze drijven iig nietquote:
De rest van de dames mag hier geen gebruik van maken dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:47 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij heeft Amber alleen maar voordeel bij de shampoo van Eline (1 fles voor met 2 vrouw in 25 moet lukken)
wie dan, Renate?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
De rest van de dames mag hier geen gebruik van maken dan?
Van mij mag er ook een grote opdracht komen deze avondquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:50 schreef pietpaniek het volgende:
kom op gooi die poll op de site, heb wel zin in een feestje![]()
![]()
Zal best, moet je wel kunnen douchen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:51 schreef Biancavia het volgende:
Eline wilde haar shampoo best delen hoor.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
wil leipe lola made???? ze kan ze krijgen hoor schalen vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |