abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68592887
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:22 schreef LENUS het volgende:
Laat de kneusjes maar lekker THEOOOOOO gaan roepen, dan ga ik genieten van het relaxtere, maar veel minder populaire pink pop. O o o o wat zijn we geweldig stoer en hip dat we naar lowlands gaan
Pinkpop.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:43:08 #52
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68592893
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:38 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

Lowlands heeft zo ondertussen dezelfde status vergaard als Masters of Hardcore, het is bekend, het is heel ''hip/stoer'' om erheen te gaan DUS gaan er ook een heleboel mensen heen.

Ook mensen die totaal niet van die muziek houden
Totaal niet van welke muziek houden?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:44:05 #53
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_68592920
Kutzooi, k moet nog kaarten hebben
pi_68592958
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:43 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Totaal niet van welke muziek houden?
Muziek die op die feesten gedraaid word, dat soort mensen gaan alleen maar mee omdat ze dan kunnen zeggen dat ze er geweest zijn.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:50:43 #55
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68593115
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:45 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

Muziek die op die feesten gedraaid word, dat soort mensen gaan alleen maar mee omdat ze dan kunnen zeggen dat ze er geweest zijn.
Op Lowlands is er volgens mij wel elke muziekrichting denkbaar aanwezig. Daarnaast is het festival op zich gewoon heel relaxt en snap ik best dat mensen dus al kaarten halen voordat ze weten wat voor muziek er komt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:51:29 #56
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_68593134
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:22 schreef LENUS het volgende:
Laat de kneusjes maar lekker THEOOOOOO gaan roepen, dan ga ik genieten van het relaxtere, maar veel minder populaire pink pop. O o o o wat zijn we geweldig stoer en hip dat we naar lowlands gaan
Pinkpop is relaxter en minder populair dan Lowlands? Laat me niet lachen. Bovendien is de opzet van beide festivals zo verschillend, dat je ze nauwelijks kan vergelijken.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:38 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

Lowlands heeft zo ondertussen dezelfde status vergaard als Masters of Hardcore, het is bekend, het is heel ''hip/stoer'' om erheen te gaan DUS gaan er ook een heleboel mensen heen.

Ook mensen die totaal niet van die muziek houden
Welke muziek is dat precies? Lowlandsmuziek?
Are these the nazis, Walter?
pi_68593167
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:51 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Pinkpop is relaxter en minder populair dan Lowlands? Laat me niet lachen. Bovendien is de opzet van beide festivals zo verschillend, dat je ze nauwelijks kan vergelijken.
[..]

Welke muziek is dat precies? Lowlandsmuziek?
Van alles, maar ik ben bijvoorbeeld 1 van de mensen die van practisch geen een stroming houd die daar gespeeld worden. Face it, veel kneusjes gaan om de naam en niet om het feest zelf.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:55:03 #58
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_68593227
Las op de Twitter (ja lach maar ) dat het uitverkocht was. Vet balen natuurlijk want Banzaiaap had nog geen kaarten besteld. Duh, het verkoopt normaal pas rond juni/juli uit! Niet begin mei in ieder geval..

Gelukkig nog 2 van die voorheen gereserveerde kaarten weten te snitchen gelukkig!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:01:49 #59
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_68593407
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:52 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

Van alles, maar ik ben bijvoorbeeld 1 van de mensen die van practisch geen een stroming houd die daar gespeeld worden.
Maar de muziek op pinkpop vind je wel leuk? Wat een onzin.
quote:
Face it, veel kneusjes gaan om de naam en niet om het feest zelf.
'De naam' staat in dit geval toch redelijk gelijk aan het feest. Ik koop mijn kaarje al jaren lang voordat de line-up bekend is, dus ja, ik vertrouw op de naam Lowlands, maar ik ga wel degelijk voor het feest zelf.
pi_68594428
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:01 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Maar de muziek op pinkpop vind je wel leuk? Wat een onzin.
[..]

'De naam' staat in dit geval toch redelijk gelijk aan het feest. Ik koop mijn kaarje al jaren lang voordat de line-up bekend is, dus ja, ik vertrouw op de naam Lowlands, maar ik ga wel degelijk voor het feest zelf.
Ik hou niet van pinkpop? Dat heb ik nergens gezegd, hoor?

En er is een verschil in je kaartje kopen omdat je lowlands al jaren leuk vindt, of dat je een kaartje koopt omdat 't lowlands is, catch my drift?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 17:46:02 #61
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_68594586
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:39 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

Ik hou niet van pinkpop? Dat heb ik nergens gezegd, hoor?
Ik ook niet.. Dat was juist het punt. Je claimt je geen enkele muziekstroming op Lowlands kan waarderen, maar je gaat wel naar Pinkpop... Het zijn heel verschillende festivals, maar er bestaat wel een zekere overlap wat muziek betreft. Dus zeggen dat je de muziek op het ene festival ruk vindt, en het andere festival niet, is onzin.

Ik ken verder niemand die naar Lowlands gaat omdat dit stoer of hip zou zijn Met wat voor mensen ga jij om zeg.?
pi_68594885
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:44 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Organisatie van Lowlands heeft gezegd die kaartjes ongeldig te maken, omdat ze gekocht worden en dan met 200% erbij weer verkocht ofzo, dat vonden ze niet kunnen, en dus maken ze ze ongeldig.
zal je bedoelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zes keer naar Lowlands geweest, maar toen ik het vorig jaar op TV zag was ik haast blij dat ik er niet bij was. Nederlanders op festivals zijn zo vervelend...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_68595021
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:46 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Ik ook niet.. Dat was juist het punt. Je claimt je geen enkele muziekstroming op Lowlands kan waarderen, maar je gaat wel naar Pinkpop... Het zijn heel verschillende festivals, maar er bestaat wel een zekere overlap wat muziek betreft. Dus zeggen dat je de muziek op het ene festival ruk vindt, en het andere festival niet, is onzin.

Ik ken verder niemand die naar Lowlands gaat omdat dit stoer of hip zou zijn Met wat voor mensen ga jij om zeg.?
Gast, ik ga helemaal niet naar pinkpop?

En ik ga niet om met dat soort volk, beetje verjaardagen afgaan en je spot dat soort mensen meteen, hoor.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 18:04:35 #64
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_68595093
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:02 schreef PallominnoX het volgende:

[..]

Gast, ik ga helemaal niet naar pinkpop?

En ik ga niet om met dat soort volk, beetje verjaardagen afgaan en je spot dat soort mensen meteen, hoor.
U luistert Hardcore?
pi_68595128
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef Biels het volgende:
Mooi kut is dat, zou je met z'n 8en gaan, hebben er nu maar 2 een kaartje . Waarom verkoopt dat kutfestival ook nu al uit, er zijn pas 10 namen bekend.

Klacht: steeds grotere rush op kaarten voor evenementen
Klacht: kleinere groep

Anti-klacht: wel zelf een kaartje.
Geen flauw idee waarom het dit jaar hard ging, maar hier hebben we een vergelijkbare situatie, zouden met een man of 10 gaan en er hebben er maar 5 een kaartje. Ik wel gelukkig
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68595134
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:04 schreef Banzaiaap het volgende:

[..]

U luistert Hardcore?
Ik luister Era en Enya.

Nee, ik luister inderdaad Hardcore en aanverwanten.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 18:07:13 #67
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_68595161
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geen flauw idee waarom het dit jaar hard ging, maar hier hebben we een vergelijkbare situatie, zouden met een man of 10 gaan en er hebben er maar 5 een kaartje. Ik wel gelukkig
Mja. The Prodigy, Arctic Monkeys en Bloc Party. Daar ga je al he. Hopelijk nog wel wat meer toffe namen!
pi_68595167
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:57 schreef LintuxCx het volgende:

Ben zes keer naar Lowlands geweest, maar toen ik het vorig jaar op TV zag was ik haast blij dat ik er niet bij was. Nederlanders op festivals zijn zo vervelend...
Heuh?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68595181
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:07 schreef Banzaiaap het volgende:

[..]

Mja. The Prodigy, Arctic Monkeys en Bloc Party. Daar ga je al he. Hopelijk nog wel wat meer toffe namen!
Ik werd half maart al gewaarschuwd dat het erg hard ging, waren die namen toen al bekend?
pi_68597026
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heuh?
Ik vond Lowlands altijd geweldig (en toegegeven, als ik er ooit nog een keer weer heen ga zal ik het vast wel naar mijn zin hebben), maar de reportage op TV liet vooral dronken mongolen zien die dachten grappig te zijn.

Heb vorig jaar de Ierse festivals ontdekt en die zijn verrekte duur maar zo ontzettend gezellig!
pi_68597057
lowlands zuigt toch, boeie...
pi_68597239
-edit-

Nieuw topic over aangemaakt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Ritmo op 02-05-2009 19:31:04 ]
-
  zaterdag 2 mei 2009 @ 19:31:30 #73
141482 Q.
JurassiQ
pi_68597840
Teringsnel! Gelukkig heb ik net vorige week mn kaartje besteld, ben daar altijd nogal traag mee.
For great justice!
pi_68601432
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ik vond Lowlands altijd geweldig (en toegegeven, als ik er ooit nog een keer weer heen ga zal ik het vast wel naar mijn zin hebben), maar de reportage op TV liet vooral dronken mongolen zien die dachten grappig te zijn.

Heb vorig jaar de Ierse festivals ontdekt en die zijn verrekte duur maar zo ontzettend gezellig!
Ieren zijn geen dronken mongolen?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:07:19 #75
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_68601917
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_68601990
Ik geloof er geen zak van dat het uitverkocht is doordat het publiek alle kaartjes heeft gekocht. Hier is zo'n vieze geld uitzuigerij actie aan de gang.
pi_68602522
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Vitalogy het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat het uitverkocht is doordat het publiek alle kaartjes heeft gekocht. Hier is zo'n vieze geld uitzuigerij actie aan de gang.
BNW is de andere kant op!
pi_68603100
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

BNW is de andere kant op!
Ja want dit is ook zo enorm onwaarschijnlijk he.
pi_68603272
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:34 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ja want dit is ook zo enorm onwaarschijnlijk he.
Best wel, niet onmogelijk maar wel onwaarschijnlijk. En jij stelt het alsof het een zekerheid is.
pi_68603820
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Best wel, niet onmogelijk maar wel onwaarschijnlijk. En jij stelt het alsof het een zekerheid is.
Ik ga hierin gelijk krijgen...let op mijn WOORDEN
pi_68607117
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ieren zijn geen dronken mongolen?

Die kunnen er ook wat van ja, maar ik heb het idee dat de uitwerking van alcohol op Ieren veel grappiger is.
  zondag 3 mei 2009 @ 12:35:41 #82
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_68614834
Ik snap niet zo goed waarom Lowlands boven Pinkpop, danwel andersom zou moeten staan? Kunnen we niet gewoon blij zijn dat we tenminste 2 van zulke festivals in Nederlands hebben?
  zondag 3 mei 2009 @ 12:39:08 #83
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_68614957
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Lowlands boven Pinkpop, danwel andersom zou moeten staan? Kunnen we niet gewoon blij zijn dat we tenminste 2 van zulke festivals in Nederlands hebben?
Je verwacht duidelijk teveel van de mensheid
pi_68615091
Lowlifes.
Cause nobody likes rock anymore!
  zondag 3 mei 2009 @ 12:44:56 #85
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_68615170
ik zag dat die kutkaarten nu 150 euro zijn
Alleen dat al zou een reden zijn vooral niet meer te gaan

ben nu zeker 12 keer gegaan, jammer maar helaas, no more lowlands voor mij
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')