Anders koop ik er eentje voor je op marktplaats, als jij me dan wat hosseltips geeftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:12 schreef afcajos het volgende:
Owja, ik zal zo eens even vragen of zo'n gast ook een kaartje voor mij heeft gehaald. Ik heb in een dronken bui beloofd mee te gaan
Als je heel snel bent kan je nu ook nog via de lowlandwebsite bestellen, dus dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:14 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmmmm....
Ik heb vanmorgen vroeg mijn kaartjes besteld... Ik hoop dat ik ze nog krijg
Dat heb ik vanmorgen dus gedaan. Ik heb naast de bevestiging ook geen bericht van ze gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Als je heel snel bent kan je nu ook nog via de lowlandwebsite bestellen, dus dat denk ik wel.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb er 3 liggen hier. Vraag wel 3x de verkoopsprijs.
Er zijn nog gewoon kaartjes te bestellen op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef Biels het volgende:
Mooi kut is dat, zou je met z'n 8en gaan, hebben er nu maar 2 een kaartje. Waarom verkoopt dat kutfestival ook nu al uit, er zijn pas 10 namen bekend.
Klacht: steeds grotere rush op kaarten voor evenementen
Klacht: kleinere groep
Anti-klacht: wel zelf een kaartje.
Ja, maar vertel het niet verder, wat vrienden van me willen nog.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn nog gewoon kaartjes te bestellen op dit tijdstip.
Jammer, Prof.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, maar vertel het niet verder, wat vrienden van me willen nog.
Waarom staat op de lowlandssite dan dat het is uitverkocht?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn nog gewoon kaartjes te bestellen op dit tijdstip.
Kaartjes die terugkomen van reserveringen e.d.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom staat op de lowlandssite dan dat het is uitverkocht?
Of doel je op die ongeldige sites?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |