Anders koop ik er eentje voor je op marktplaats, als jij me dan wat hosseltips geeftquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:12 schreef afcajos het volgende:
Owja, ik zal zo eens even vragen of zo'n gast ook een kaartje voor mij heeft gehaald. Ik heb in een dronken bui beloofd mee te gaan
Als je heel snel bent kan je nu ook nog via de lowlandwebsite bestellen, dus dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:14 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmmmm....
Ik heb vanmorgen vroeg mijn kaartjes besteld... Ik hoop dat ik ze nog krijg
Dat heb ik vanmorgen dus gedaan. Ik heb naast de bevestiging ook geen bericht van ze gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Als je heel snel bent kan je nu ook nog via de lowlandwebsite bestellen, dus dat denk ik wel.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik heb er 3 liggen hier. Vraag wel 3x de verkoopsprijs.
Er zijn nog gewoon kaartjes te bestellen op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef Biels het volgende:
Mooi kut is dat, zou je met z'n 8en gaan, hebben er nu maar 2 een kaartje. Waarom verkoopt dat kutfestival ook nu al uit, er zijn pas 10 namen bekend.
Klacht: steeds grotere rush op kaarten voor evenementen
Klacht: kleinere groep
Anti-klacht: wel zelf een kaartje.
Ja, maar vertel het niet verder, wat vrienden van me willen nog.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn nog gewoon kaartjes te bestellen op dit tijdstip.
Jammer, Prof.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, maar vertel het niet verder, wat vrienden van me willen nog.
Waarom staat op de lowlandssite dan dat het is uitverkocht?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn nog gewoon kaartjes te bestellen op dit tijdstip.
Kaartjes die terugkomen van reserveringen e.d.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom staat op de lowlandssite dan dat het is uitverkocht?
Of doel je op die ongeldige sites?
Ik zal het even op de "Knoop in je zakdoek"-manier uitleggen:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom staat op de lowlandssite dan dat het is uitverkocht?
Of doel je op die ongeldige sites?
Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Kaartjes die terugkomen van reserveringen e.d.
Inmiddels ook niet meer...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal het even op de "Knoop in je zakdoek"-manier uitleggen:
- op de site www.LOWLANDS.NL staat dat de kaartjes zijn uitverkocht
- maar als je op de site www.LOWLANDS.NL op Tickets klikt en de instructies volgt, dan waren er op het moment van schrijven nog gewoon kaartjes te koop
Conclusie: ja, dat is gek ja maar omdat het geschreven staat, is het nog niet altijd waar...aldus Hans Teeuwen.
Er staat dan ook "op moment van schrijven"quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Inmiddels ook niet meer...![]()
Wel belachelijk vroeg natuurlijk, 1 mei al uitverkocht
Oke, sorry heur.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal het even op de "Knoop in je zakdoek"-manier uitleggen:
- op de site www.LOWLANDS.NL staat dat de kaartjes zijn uitverkocht
- maar als je op de site www.LOWLANDS.NL op Tickets klikt en de instructies volgt, dan waren er op het moment van schrijven nog gewoon kaartjes te koop
Conclusie: ja, dat is gek ja maar omdat het geschreven staat, is het nog niet altijd waar...aldus Hans Teeuwen.
Kloptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:36 schreef Smart_ass het volgende:
Kan trouwens goed zijn dat er net als vorig jaar weer extra kaartjes in de verkoop komen hoor, al helemaal doordat er nu veel kaartjes ongeldig zijn verklaard.
True. Ik vraag me af hoeveel kaartjes er in totaal door die sites zijn opgekocht. Paar duizend? 2000 ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt
Maar echt heel veel zullen het er niet zijn denk ik en als ze er zijn, dan zijn ze natuurlijk zo weer uitverkocht
Organisatie van Lowlands heeft gezegd die kaartjes ongeldig te maken, omdat ze gekocht worden en dan met 200% erbij weer verkocht ofzo, dat vonden ze niet kunnen, en dus maken ze ze ongeldig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:14 schreef Hukkie het volgende:
Denk dat ze bij www.budgetticket.nl nog wel kaarten hebben.
Ik denk niet dat hij het serieus bedoeldequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:44 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Organisatie van Lowlands heeft gezegd die kaartjes ongeldig te maken, omdat ze gekocht worden en dan met 200% erbij weer verkocht ofzo, dat vonden ze niet kunnen, en dus maken ze ze ongeldig.
Over waardeloze kaartverkoop gesprokenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:48 schreef mafkees01 het volgende:
Boeie. Defqon.1 is toch 10x vetter. Ook al is dat maar één dag
Valt mee. Als je met maten gewoon naar de grotere Q-dance events gaat krijg je de kaarten gewoon in je mailbox met je matenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Over waardeloze kaartverkoop gesproken.
correct. Ben jij van de partij?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:06 schreef Neleos het volgende:
Nu al uitverkocht? Da's een stuk sneller dan eerdere edities - dacht ik.
Lowlands heeft zo ondertussen dezelfde status vergaard als Masters of Hardcore, het is bekend, het is heel ''hip/stoer'' om erheen te gaan DUS gaan er ook een heleboel mensen heen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:22 schreef LENUS het volgende:
Laat de kneusjes maar lekker THEOOOOOO gaan roepen, dan ga ik genieten van het relaxtere, maar veel minder populaire pink pop. O o o o wat zijn we geweldig stoer en hip dat we naar lowlands gaan
Pinkpop.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:22 schreef LENUS het volgende:
Laat de kneusjes maar lekker THEOOOOOO gaan roepen, dan ga ik genieten van het relaxtere, maar veel minder populaire pink pop. O o o o wat zijn we geweldig stoer en hip dat we naar lowlands gaan
Totaal niet van welke muziek houden?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:38 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Lowlands heeft zo ondertussen dezelfde status vergaard als Masters of Hardcore, het is bekend, het is heel ''hip/stoer'' om erheen te gaan DUS gaan er ook een heleboel mensen heen.
Ook mensen die totaal niet van die muziek houden
Muziek die op die feesten gedraaid word, dat soort mensen gaan alleen maar mee omdat ze dan kunnen zeggen dat ze er geweest zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Totaal niet van welke muziek houden?
Op Lowlands is er volgens mij wel elke muziekrichting denkbaar aanwezig. Daarnaast is het festival op zich gewoon heel relaxt en snap ik best dat mensen dus al kaarten halen voordat ze weten wat voor muziek er komt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:45 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Muziek die op die feesten gedraaid word, dat soort mensen gaan alleen maar mee omdat ze dan kunnen zeggen dat ze er geweest zijn.
Pinkpop is relaxter en minder populair dan Lowlands? Laat me niet lachen. Bovendien is de opzet van beide festivals zo verschillend, dat je ze nauwelijks kan vergelijken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:22 schreef LENUS het volgende:
Welke muziek is dat precies? Lowlandsmuziek?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:38 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Lowlands heeft zo ondertussen dezelfde status vergaard als Masters of Hardcore, het is bekend, het is heel ''hip/stoer'' om erheen te gaan DUS gaan er ook een heleboel mensen heen.
Ook mensen die totaal niet van die muziek houden
Van alles, maar ik ben bijvoorbeeld 1 van de mensen die van practisch geen een stroming houd die daar gespeeld worden. Face it, veel kneusjes gaan om de naam en niet om het feest zelf.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:51 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Pinkpop is relaxter en minder populair dan Lowlands? Laat me niet lachen. Bovendien is de opzet van beide festivals zo verschillend, dat je ze nauwelijks kan vergelijken.
[..]
Welke muziek is dat precies? Lowlandsmuziek?
Maar de muziek op pinkpop vind je wel leuk? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:52 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Van alles, maar ik ben bijvoorbeeld 1 van de mensen die van practisch geen een stroming houd die daar gespeeld worden.
'De naam' staat in dit geval toch redelijk gelijk aan het feest. Ik koop mijn kaarje al jaren lang voordat de line-up bekend is, dus ja, ik vertrouw op de naam Lowlands, maar ik ga wel degelijk voor het feest zelf.quote:Face it, veel kneusjes gaan om de naam en niet om het feest zelf.
Ik hou niet van pinkpop? Dat heb ik nergens gezegd, hoor?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:01 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Maar de muziek op pinkpop vind je wel leuk? Wat een onzin.
[..]
'De naam' staat in dit geval toch redelijk gelijk aan het feest. Ik koop mijn kaarje al jaren lang voordat de line-up bekend is, dus ja, ik vertrouw op de naam Lowlands, maar ik ga wel degelijk voor het feest zelf.
Ik ook niet.. Dat was juist het punt. Je claimt je geen enkele muziekstroming op Lowlands kan waarderen, maar je gaat wel naar Pinkpop... Het zijn heel verschillende festivals, maar er bestaat wel een zekere overlap wat muziek betreft. Dus zeggen dat je de muziek op het ene festival ruk vindt, en het andere festival niet, is onzin.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:39 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik hou niet van pinkpop? Dat heb ik nergens gezegd, hoor?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:44 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Organisatie van Lowlands heeft gezegd die kaartjes ongeldig te maken, omdat ze gekocht worden en dan met 200% erbij weer verkocht ofzo, dat vonden ze niet kunnen, en dus maken ze ze ongeldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zes keer naar Lowlands geweest, maar toen ik het vorig jaar op TV zag was ik haast blij dat ik er niet bij was. Nederlanders op festivals zijn zo vervelend...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
Gast, ik ga helemaal niet naar pinkpop?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:46 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Dat was juist het punt. Je claimt je geen enkele muziekstroming op Lowlands kan waarderen, maar je gaat wel naar Pinkpop... Het zijn heel verschillende festivals, maar er bestaat wel een zekere overlap wat muziek betreft. Dus zeggen dat je de muziek op het ene festival ruk vindt, en het andere festival niet, is onzin.
Ik ken verder niemand die naar Lowlands gaat omdat dit stoer of hip zou zijnMet wat voor mensen ga jij om zeg.?
U luistert Hardcore?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:02 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Gast, ik ga helemaal niet naar pinkpop?![]()
En ik ga niet om met dat soort volk, beetje verjaardagen afgaan en je spot dat soort mensen meteen, hoor.
Geen flauw idee waarom het dit jaar hard ging, maar hier hebben we een vergelijkbare situatie, zouden met een man of 10 gaan en er hebben er maar 5 een kaartje. Ik wel gelukkigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:10 schreef Biels het volgende:
Mooi kut is dat, zou je met z'n 8en gaan, hebben er nu maar 2 een kaartje. Waarom verkoopt dat kutfestival ook nu al uit, er zijn pas 10 namen bekend.
Klacht: steeds grotere rush op kaarten voor evenementen
Klacht: kleinere groep
Anti-klacht: wel zelf een kaartje.
Mja. The Prodigy, Arctic Monkeys en Bloc Party. Daar ga je al he. Hopelijk nog wel wat meer toffe namen!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen flauw idee waarom het dit jaar hard ging, maar hier hebben we een vergelijkbare situatie, zouden met een man of 10 gaan en er hebben er maar 5 een kaartje. Ik wel gelukkig
Heuh?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:57 schreef LintuxCx het volgende:
Ben zes keer naar Lowlands geweest, maar toen ik het vorig jaar op TV zag was ik haast blij dat ik er niet bij was. Nederlanders op festivals zijn zo vervelend...
Ik werd half maart al gewaarschuwd dat het erg hard ging, waren die namen toen al bekend?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:07 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Mja. The Prodigy, Arctic Monkeys en Bloc Party. Daar ga je al he. Hopelijk nog wel wat meer toffe namen!
Ik vond Lowlands altijd geweldig (en toegegeven, als ik er ooit nog een keer weer heen ga zal ik het vast wel naar mijn zin hebben), maar de reportage op TV liet vooral dronken mongolen zien die dachten grappig te zijn.quote:
Ieren zijn geen dronken mongolen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ik vond Lowlands altijd geweldig (en toegegeven, als ik er ooit nog een keer weer heen ga zal ik het vast wel naar mijn zin hebben), maar de reportage op TV liet vooral dronken mongolen zien die dachten grappig te zijn.
Heb vorig jaar de Ierse festivals ontdekt en die zijn verrekte duur maar zo ontzettend gezellig!
BNW is de andere kant op!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Vitalogy het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat het uitverkocht is doordat het publiek alle kaartjes heeft gekocht. Hier is zo'n vieze geld uitzuigerij actie aan de gang.
Best wel, niet onmogelijk maar wel onwaarschijnlijk. En jij stelt het alsof het een zekerheid is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:34 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja want dit is ook zo enorm onwaarschijnlijk he.
Ik ga hierin gelijk krijgen...let op mijn WOORDENquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Best wel, niet onmogelijk maar wel onwaarschijnlijk. En jij stelt het alsof het een zekerheid is.
quote:
Je verwacht duidelijk teveel van de mensheidquote:Op zondag 3 mei 2009 12:35 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Lowlands boven Pinkpop, danwel andersom zou moeten staan? Kunnen we niet gewoon blij zijn dat we tenminste 2 van zulke festivals in Nederlands hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |