Je vriendin is inderdaad een heks jaquote:heb geen zwarte kat , maar als ik wat laat groeien wel een zwarte poes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, mijn dinnetje heet natuurlijk niet echt Sabrina... maar daar moest ik wel even aan denken, vandaar die naamquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef swarmahoer het volgende:
ze heeft zelfs haar eigen tv serie
[ afbeelding ]
quote:Sabrina: wil het boek gaan lezen .....om te kijken of ik wat dingen herken.... heb geen zwarte kat , maar als ik wat laat groeien wel een zwarte poes
Ik ben nu bang voor haar kruidenboterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:41 schreef Rasher het volgende:
Ik ken ook zo'n persoon. Ze is een witte heks of iets... Toen ik er garpjes over maakte werd ze kwaad
En ik werd bang
Maar ze doen niet toveren. Ze doen kruidendrankjes maken, meer shaman-achtig gebeuren.
Die kettingen zijn vet handig man.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan dat soort personen niet serieus nemen.
Vorig jaar zat er een bij me in de klas die serieus bang was voor zwarte katten omdat die zogezegd dingen uit de onderwereld konden zien of zo. En ze kon aura's van mensen zien zei ze. En ze had kettingen om die haar tegen kwade geesten zouden beschermen.![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kettingen zijn vet handig man.
Als er dan zo'n kwade geest naar je toekomt, dan schopt die ketting die geest hélemaal de tyfus in
Ja pas maar op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik ben nu bang voor haar kruidenboter
Gaat zeker over de Elf Fantasy Fair? Heeft wel wat met heksen te maken maar er lopen meer toneelspelers/larpers rond dan heksen. heksen vrij weinig zelfs xD Meer trollen, orks en onthoofde mannen etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:31 schreef right_turn het volgende:
(1:02) Sabrina: ben je wel eens naar haarzuilens geweest.???
(1:02) righ-turn: nope
(1:02) Sabrina: daar is elk jaar een bijeenkomst van heksen e.d.
(1:03) Sabrina: was voor mij echt thuiskomen..zo vreemd!
Ze is wel lief en sexy, dat maakt een hoop goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:48 schreef Serellyn het volgende:
[..]
Gaat zeker over de Elf Fantasy Fair? Heeft wel wat met heksen te maken maar er lopen meer toneelspelers/larpers rond dan heksen. heksen vrij weinig zelfs xD Meer trollen, orks en onthoofde mannen etc. etc. etc.
Is wel grappig om te zien.
Maar die Sabrina is gewoon geschiftmaar moet ze zelf weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |