Wauw, die luchten op nummer 1 en 3.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:57 schreef chpbrugge het volgende:
Hoi! Ik kom ook weer eens kijken. Heb een paar mooie plaatjes van Delft, maar weet nog niet welk ik instuur.. Ik denk nummer 1:
1.
[ afbeelding ]
Delft met op de achtergrond Den Haag
2.
[ afbeelding ]
Delft met de Grote Markt.
Beide genomen vanaf de Nieuwe Kerk.
Als laatste nog deze:
3.
[ afbeelding ]
Succes met de wedstrijd allemaal!
Bij jouw username had ik toch een andere stad verwacht...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:57 schreef chpbrugge het volgende:
Hoi! Ik kom ook weer eens kijken. Heb een paar mooie plaatjes van Delft, maar weet nog niet welk ik instuur..
Die vind ik erg mooi.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:01 schreef MrTimbo.B het volgende:
Hmm, Groningen of mijn oude dorp.
1| Groninger Museum
[ afbeelding ]
Dat moet een ontzettend rustgevende straat zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:50 schreef ElizabethR het volgende:
De straat waaraan ik woon
[ afbeelding ]
Och, je mag er 80 km per uur. En dat gebeurt ook. Verder hoor je bijna constant koeien, schapen, vogeltjes, en veel tractoren dus herrie zat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die vind ik erg mooi.
[..]
Dat moet een ontzettend rustgevende straat zijn.
heerlijk. alleen een beetje an de donkere kant rechts, maar das smaak denk ik ..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:50 schreef ElizabethR het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik bij jou komen wonen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:50 schreef ElizabethR het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik eerlijk gezegd nog mooier dan die je eerder posttequote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:14 schreef ElizabethR het volgende:
Gerust, deze staat momenteel leeg
[ afbeelding ]
HDR?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:28 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat ik vooral erg gaaf vind zijn de kleuren. Hoe doe je dat toch, pola erop?
Sowieso een pola erop. Maar verder heb ik een actie gemaakt en opgeslagen in PS, die benadert de Velvia effecten van de Fuji Velvia films uit het analoge tijdperk. Deze films waren zeer populair bij landschapsfotografen. Dit effect, een oversaturatie dus in feite, is in PS na te bootsen. De warme kleuren die er toch al waren worden nog extra versterkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:28 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat ik vooral erg gaaf vind zijn de kleuren. Hoe doe je dat toch, pola erop?
Oooooh, even een ticket regelen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:14 schreef ElizabethR het volgende:
Gerust, deze staat momenteel leeg
[ afbeelding ]
Tnxquote:
ach. wees blij dat je niet in Zoetermeer woontquote:Op zondag 24 mei 2009 20:51 schreef blue_funk het volgende:
Het Leidseplein op een zonnige zondagmiddag (vanmiddag):
[ afbeelding ]
* blue_funk is geboren in Amsterdam, waar het buiten veel leuker is dan in Alphen (behalve wanneer het tijd is om te gaan slapen)
Nu je het zegt ja... Misschien dat ik nog tijd heb even de stad in te gaan voor een mooi fotootje.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:36 schreef -Marjo- het volgende:
Ow verdikkie, ik heb nog maar een paar dagen...
Oooh, die close-up!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
zit ook nog te kijken of ik deze misschien ga inzenden:
[ afbeelding ]
of de close up ervan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |