Nee die dader verdient zeker postuum een lintje?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
eens.
sowieso de koningin, filmpie van 40 seconden
Wat een aanfluiting inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
eens.
sowieso de koningin, filmpie van 40 seconden
LOL, SBS blinkt uit in terminologieën als "Heel Nederland zit aan de buis gekluisterd" / "Het programma waar heel Nederland het over heeft" / "DE Hitserie uit Amerika". enz...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:31 schreef holycanoly het volgende:
FWI, ik kijk geen SBS6, en ik ben ook geen familie van de dader. dát bedoel ik nou met je idiote vooroordelen. probeer dat eens te laten
+1000quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht. Ook altijd opvallend dat driekwart van de Nederlanders hem wil stenigen, vervolgens lekt er een filmpje uit van een steniging, uit een moslimland en zijn het barbaarse honden die nog in de middeleeuwen leven.
Beetje hypocriet toch?
Met wat voor een idioten ga jij om?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht. Ook altijd opvallend dat driekwart van de Nederlanders hem wil stenigen, vervolgens lekt er een filmpje uit van een steniging, uit een moslimland en zijn het barbaarse honden die nog in de middeleeuwen leven.
Beetje hypocriet toch?
internethelden jewaidsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Met wat voor een idioten ga jij om?Ik ken in mijn omgeving niemand die hem zou willen stenigen.
QFTquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Met wat voor een idioten ga jij om?Ik ken in mijn omgeving niemand die hem zou willen stenigen.
Ben je aanhanger van het stalinisme of communisme?quote:
marxisme rather.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ben je aanhanger van het stalinisme of communisme?
Ik ook niet, maar het ging om dat zinnetje uit de OP. Je leest genoeg reacties hier op internet idd van mensen die hem willen martelen en diezelfde figuren posten ook altijd in die topics van Arabische martelfilmpjes met "achterlijke cultuurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
het wordt er automatisch mee geassocieerd inderdaad, jammer genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het wordt er automatisch mee geassocieerd inderdaad, jammer genoeg.
Zonder off-topic te raken... Communisme > het idee is goed, maar is onmogelijk uit te werken. Er zal altijd iemand "de baas zijn" en mensen hebben en houden hun eigen behoeftes. Dus nee, daar komt alleen maar ellende van uiteindelijkquote:Het marxisme is de theoretische grondslag voor het moderne communisme, gebaseerd op de ideeën en denkbeelden van Karl Marx en Friedrich Engels
Ik zag het inderdaad net bij een andere topic op KLB. Erg jammer dat mensen soms zo debiel kunnen reageren. Volgens mij hebben ze ook helemaal niet in de gaten dat zo op die manier zichzelf niet zo verlagen als de dader zelf.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het ging om dat zinnetje uit de OP. Je leest genoeg reacties hier op internet idd van mensen die hem willen martelen en diezelfde figuren posten ook altijd in die topics van Arabische martelfilmpjes met "achterlijke cultuur".
Je hebt wel meer van die idioten. Iemand martelt een hond, vervolgens krijg je 60 replies met "Ze moeten hetzelfde bij hem doen". Dus je vind het niet normaal dat iemand iets doet, en vervolgens wil je als straf hetzelfde doen? Maarja mensen die dit soort dingen posten zijn toch meestal iqloze tokkies.
Banaanvraag is er zelf eentje krijgen, dat weet je toch wel he?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:29 schreef Inverted_World het volgende:
Die gast wilde dood, debiel. De mensen die hij raakte niet. Respectloos dit.Ik eis een ban voor TS.
Nouja, het idee van Marx was dus dat niemand "de baas" is, maar iedereen gewoon gelijk. Maar of dat ooit door iedereen begrepen zal worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
[..]
Zonder off-topic te raken... Communisme > het idee is goed, maar is onmogelijk uit te werken. Er zal altijd iemand "de baas zijn" en mensen hebben en houden hun eigen behoeftes. Dus nee, daar komt alleen maar ellende van uiteindelijk
dit. zoals ik al zei, het wordt altijd geassocieerd met de gruwelen van rusland enzo. en dat is het jammere er aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:40 schreef n0r het volgende:
[..]
Nouja, het idee van Marx was dus dat niemand "de baas" is, maar iedereen gewoon gelijk. Maar of dat ooit door iedereen begrepen zal worden.
En communisme en China/Rusland == peren en appels
Goede klacht verder
spot onquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje hypocriet toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |