En dus is dat een vrijbrief om zo druk te doen en mensen op onbeschofte wijze te onderbreken? Nee, het is een stukje professionaliteit wat hier om de hoek komt kijken.quote:
Vanwege zijn optreden bij evenementen rond de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Zie OP. Zelf heb ik een stevige afkeer gekregen voor de presentator toen hij bij de President's Night in een religieuze verering van Obama viel, bij diens overwinning moest janken en snikkend vertelde dat dit het begin van de Nieuwe Wereld was. Ik kon toen niet anders dan aan de verering van de Führer denken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:55 schreef Meh7 het volgende:
Waarom zijn het vaak rechtse users die niets moeten hebben van Prem, is dat toeval?
Ik had het eigenlijk niet beter kunnen verwoorden. Het is soms wel zo dat ik zijn mening deel maar de manier waarop hij die mening brengt is verwerpelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:37 schreef devl1nsect het volgende:
Meneer Prem wil graag in de picture staan en uiteindelijk gaat het allemaal OM ZIJN FRUSTATIE. Let maar eens op wanneer hij ergens te gast is of wanneer hij weer een programma maakt. Uiteindelijk is het zijn frust en de ik ik ik ego staat centraal.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:41 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet beter kunnen verwoorden. Het is soms wel zo dat ik zijn mening deel maar de manier waarop hij die mening brengt is verwerpelijk.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:40 schreef J.Herrer het volgende:
Heel leuk maar waar blijft die foto van TS nou
quote:
staat het je niet aan?quote:Op zondag 3 mei 2009 14:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Omg zeg me dat dat niet waar is
Ik had zo'n kaasmormel verwacht als die ene met die string![]()
dat het in zijn ogen terecht is maakt me eigenlijk nog niet eens uit. Wat veel vervelender is is dat hij andere mensen niet uit laat praten en zo de discussie kaapt met zijn onzin.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:22 schreef Robin__ het volgende:
Prem![]()
Prem in dit gesprek![]()
Ken die bart jan verder niet maar ik begrijp niet hoe prem oprecht kan vinden dat het oke is als de publieke omroep twee overduidelijk voor ingenomen presentatoren stuurt. Je doet verslag van verkiezingen in een ander land.. er hoeven hier geen zieltjes gewonnen te worden.
Of je maakt 2 van die programma's, of je maakt 1 objectief programma (en voor de lol kan je dan twee presentatoren kiezen die het met elkaar oneens zijn)
Aan die foto te zien komt ze wel ergens uit die richting jaquote:Op zondag 3 mei 2009 15:21 schreef wikwakka2 het volgende:
TS begint met haar spelling en slechte beheersing van de Nederlandse taal zelf een beetje op Prem danwel een Marokkaan te lijken.
De meesten spreken Prem zelfs al verkeerd uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |