't Gaat toch best goed?quote:Op zondag 3 mei 2009 03:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar we gaan vrolijk verder!![]()
Zonder enige vorm van slaap, verzorging of voedsel
Ik denk dat jullie het boven tot nu toe zwaarder hebben dan beneden.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar we gaan vrolijk verder!![]()
Zonder enige vorm van slaap, verzorging of voedsel
't Gaat ook best goed. Hard werken en lange dagen maken.quote:
Dat weet ik wel zeker!quote:Op zondag 3 mei 2009 03:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie het boven tot nu toe zwaarder hebben dan beneden.
Op mijn superdeluxe notebook zit ledlicht onder de toetsen...in het pikdonker geven ze keurig de letters verlicht weer.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
't Gaat ook best goed. Hard werken en lange dagen maken.
Zit trouwens op een zwart toetsenbord t typen, met weinig licht. Zie geen reet meer, tijd voor een joint
Ja, dat denken ze.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Een beetje "das experiment", maar dan andersom.
Wordt aan gewerkt. En bij TBO II is vroeg genoeg toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 03:27 schreef Recce het volgende:
Waar blijft de redactiestream trouwens! Wij willen een blowende, compleet gare Bart op een stream!
Hehe, hopelijk komt die er.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt. En bij TBO II is vroeg genoeg toch?
Arme Bobby. Over vriendjespolitiek gesproken: Bobby ken ik al zes jaar. En reken maar dat hij aan de zuip is. Volgende week komt hij nog een keer op de redactie kijken - zetten we hem meteen aan het werk. Boodschappen doen voor z'n ouwe maatjesquote:Op zondag 3 mei 2009 03:33 schreef Recce het volgende:
Weet Bobby trouwens al waar hij ten onder aan gegaan is? En hoe vatte hij dat op? En is hij nu aan het zuipen?
Bobby had toch gerekend op 25 dagen niet aan z'n studie werken? Waarom hebben jullie hem boven dan niet vastgebonden om wat werk over te nemen?quote:Op zondag 3 mei 2009 03:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Arme Bobby. Over vriendjespolitiek gesproken: Bobby ken ik al zes jaar. En reken maar dat hij aan de zuip is. Volgende week komt hij nog een keer op de redactie kijken - zetten we hem meteen aan het werk. Boodschappen doen voor z'n ouwe maatjes
En toch is het volgens mij wel eerlijk gegaan hoor. Hij stond echt al dagen zwak.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Arme Bobby. Over vriendjespolitiek gesproken: Bobby ken ik al zes jaar. En reken maar dat hij aan de zuip is. Volgende week komt hij nog een keer op de redactie kijken - zetten we hem meteen aan het werk. Boodschappen doen voor z'n ouwe maatjes
Zijn ex-vriendin kwam hem halen en zei ook dat Bob een kleine achterban heeft. Niet half Den Haag dus, maar alleen wat vrienden en familie. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En toch is het volgens mij wel eerlijk gegaan hoor. Hij stond echt al dagen zwak.
Nouja, de winnaar krijgt ook 2500 euro minder. Ik hoop dat de schade minder is dan 2500 euro.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zijn ex-vriendin kwam hem halen en zei ook dat Bob een kleine achterban heeft. Niet half Den Haag dus, maar alleen wat vrienden en familie. Jammer maar helaas.
Moest vanavond wel lachen om Pim en Peter: "Ook zonder een hack zou Bobby het laagst hebben gestaan, en was Renate dus ook weggelopen."
De enige die echt benadeeld is door dit geintje, zijn wijzelf
Volgende keer blijft de poll gewoon open tot vijf voor acht, en dan zien we het wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nouja, de winnaar krijgt ook 2500 euro minder. Ik hoop dat de schade minder is dan 2500 euro.
Tsja...quote:Op zondag 3 mei 2009 03:56 schreef Recce het volgende:
En achteraf was Renate natuurlijk niet echt bunker materiaal. Niet goed voor haar, niet goed voor het programma, denk ik.
Ik denk daar toch iets anders over. Streamers hebben altijd iemand nodig waar ze weerzin tegen kunnen ontwikkelen. Dat geeft lekker veel gedoe in de commentaren en maakt het levendig. Op zich vond ik haar dus perfect voor de Bunker. Alleen wel een beetje fout haar doorzettingsvermogen ingeschat.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:56 schreef Recce het volgende:
En achteraf was Renate natuurlijk niet echt bunker materiaal. Niet goed voor haar, niet goed voor het programma, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |