Als ze dat hadden verwacht dan hadden ze dat toch wel verteld lijkt me? Het enige wat aan mij is verteld is dat mijn uitzendbureau op de hoogte was. Daarom ben ik er vanuit gegaan dat zij het onderling hadden geregeld.quote:
Tjah, daar valt ook wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:36 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Als ze dat hadden verwacht dan hadden ze dat toch wel verteld lijkt me? Het enige wat aan mij is verteld is dat mijn uitzendbureau op de hoogte was. Daarom ben ik er vanuit gegaan dat zij het onderling hadden geregeld.
Ik ben nu bang dat ze alsnog van het contract af willen zien.
Er staat iig in dat zij 1040uur zou werken voor dat bedrijf. Dus die moet TS sow ie sow eerst volbrengen. Of lees ik dat niet goed uit de OP?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef jeroen25 het volgende:
Wat staat er eigenlijk in het contract ussen jou en het uitzendbureau?
Staat er een relatiebeding inn dat jou verbiedt binnen bepaalde tijd een baan te nemen bij de opdrachtgever?
Bij een uitzendbeding kan je per dag opzeggen dus dat hoeft het probleem niet te zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:17 schreef Chinless het volgende:
[..]
Er staat iig in dat zij 1040uur zou werken voor dat bedrijf. Dus die moet TS sow ie sow eerst volbrengen. Of lees ik dat niet goed uit de OP?
Die 1040 uur is zodat het bedrijf TS "kosteloos" kan overnemen. Eerder kan wel, maar dan zal het bedrijf een afkoopfee moeten betalen aan het uitzendbureau. Dus omdat zij TS nu eerder een contract bieden moeten zij TS afkopen. En TS dat lijkt mij niet jouw probleem, jij hebt nu een getekend contract bij het bedrijf. Het uitzendbureau moet dat maar met het bedrijf verder afhandelenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:17 schreef Chinless het volgende:
[..]
Er staat iig in dat zij 1040uur zou werken voor dat bedrijf. Dus die moet TS sow ie sow eerst volbrengen. Of lees ik dat niet goed uit de OP?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |