Kun je nagaan watvoor slechte trainers de eredivisie heeft.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
4 van je 5 spelers hebben net 10 wedstrijden gespeeld.
Zo jij bent wel objectief zegquote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Maikelk het volgende:
mijn TOP 5 is:
Eljero Elia Super eerste seizoenshelft na de winterstop iets minder.
Marko Arnautovic De wedstrijden zonder Marko was er een stuk minder dreiging voorin.
Theo Janssen samen met Kenneth heel nuttig voor de ploeg met z'n vrije trappen.
Kenneth Perez net als Theo goeie vrije trappen en naast Wout Brama beheerder van het middenveld.
Nicolay Mihaylov Goede vervanger geweest tijdens de blessure van Sander Boschker.
En ja ik ben Twente suporter.
en dus kan je ook niet meer objectief zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 13:43 schreef Maikelk het volgende:
mijn TOP 5 is:
Eljero Elia Super eerste seizoenshelft na de winterstop iets minder.
Marko Arnautovic De wedstrijden zonder Marko was er een stuk minder dreiging voorin.
Theo Janssen samen met Kenneth heel nuttig voor de ploeg met z'n vrije trappen.
Kenneth Perez net als Theo goeie vrije trappen en naast Wout Brama beheerder van het middenveld.
Nicolay Mihaylov Goede vervanger geweest tijdens de blessure van Sander Boschker.
En ja ik ben Twente suporter.
Al heeft hij met 3 namen wel een puntquote:Op maandag 4 mei 2009 15:12 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
en dus kan je ook niet meer objectief zijn![]()
er zijn meer voetballers dan alleen van twente...
klopt, maar voor die andere 2 (Janssen en Mihaylov) zijn toch wel heel wat betere te noemen dit seizoen...maar ja, ieder zo zijn mening uiteraardquote:Op maandag 4 mei 2009 15:15 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Al heeft hij met 3 namen wel een punt
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:34 schreef Stevie_G het volgende:
Luis Suarez
Miralem Sulejmani
Urby Emanuelson
Ismael Aissati
Gregory van der Wiel
Op Sulejmani na kan ik niet eens zeggen dat het slechte genomineerden zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:34 schreef Stevie_G het volgende:
Luis Suarez
Miralem Sulejmani
Urby Emanuelson
Ismael Aissati
Gregory van der Wiel
Aisatti heeft net 6 wedstrijden gespeeld. En voor de andere behalve Suarez zijn wel 10 betere te vinden.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Op Sulejmani na kan ik niet eens zeggen dat het slechte genomineerden zijn.
Lijstje?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:55 schreef borisz het volgende:
Inmiddels 50 stemmen geteld.
29 spelers genoemd, zes waarvan voor die vier overige plaatsen is de concurrentie hevig los gebarsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |