misschien dan maar een paar verlofuurtjes opnemenquote:
Lekker in Arizonaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's eind volgende week pas
Over 2 weken 35 graden
Film welke?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eindelijk klaarNu snel reclame en dan eindelijk film
Die heb ik dan weer niet gekeken, heb twee wel op dvd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:33 schreef denB het volgende:
[..]
Ik kijk deze ook... had hem een paar jaar geleden in de bios gezien.
Gisteren was deel I + II
Gaat wel redelijk. Daar dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef jslavenburg het volgende:
Alles goed hier?Ben een week niet on geweest
Welke?quote:
zie hierboven ergensquote:
PBquote:
Hallo Marijequote:
Gaat wel goed hoor. Morgen naar de ronde van overijssel. Ben morgen bijna de hele dag in Rijssen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo Marije
Het gaat goed hoor en met jou?
Leuk, komen daar nog een paar toppers mee fietsen...?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoor. Morgen naar de ronde van overijssel. Ben morgen bijna de hele dag in Rijssen.
Hehequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat was alweer 6 weken terug
ben afgelopen week met mijn vriendin naar Valkenburg geweest
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Goed hoorVeel foto's gemaakt, grotten in geweest, gefietst, etc
Deden mijn ouders ook toen ze op vakantie waren... maar meestal lag 80% er nog..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef denB het volgende:
Zo film is afgelopen!
Gelijk niets meer op TV
Tijd om Overhaulin' te kijken.
Ah mn ouders zijn morgen een weekend weg!
Ze laten geld achter, weet alleen niet of dit zo slim is![]()
![]()
Die discotheek heb ik nog zien zitten, klein bagger dingquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef PieterBas het volgende:
Valkenburg
Discotheek Ahoy![]()
Een DJ kreeg hetzelf voor elkaar een gedownloade Sensation Black liveset.. inclusief ID&T radio (toen nog) jingle te draaien.
Erotic Striptease, wat eerder genant was om te kijken... dan echt geil...
Oh dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leuk, komen daar nog een paar toppers mee fietsen...?
Dat is helaas meer regel dan uitzonderingquote:
Ja, hoewel ik wel eens in kleinere tenten geweest ben... Op gegeven moment werd ik zelf uitgescholden voor boer... door mensen uit de buurt van de Achterhoek.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Die discotheek heb ik nog zien zitten, klein bagger ding
3 dvd's en een boek? over wielrennen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:59 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet.Heb de defenitieve startlijst nog niet gezien. Ga hem morgen even uitprinten.
Ga denk ik morgen ook 3 dvd's en een boek bestellen.![]()
Nee een boek over westlife. En 3 dvd's over een optreden van westlife. Schijnen leuke dvd's te zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
3 dvd's en een boek? over wielrennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |