Ik post die links godverrededomme niet voor nixquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij 16+ mag het geloof ik.. Weet niet precies hoe het zit, maar onder de 16 zit het anders dan boven de 16 dacht ik..
Wat zal de afdeling systeembeheer van jou denken als ze door de logs gaan?quote:
Als je geen man was had ik je nu gezoend, maar dan had ik waarschijnlijk wel weer die foto's willen zienquote:
Weet BTW niet wat voor houding Puala aannam op die foto's...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik post die links godverrededomme niet voor nix
don't care..?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat zal de afdeling systeembeheer van jou denken als ze door de logs gaan?
Ik bezoek al expres die link niet. geen trek in gelazer..quote:
doe maar niet idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als je geen man was had ik je nu gezoend, maar dan had ik waarschijnlijk wel weer die foto's willen zien
nou.. heel goed zegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik bezoek al expres die link niet. geen trek in gelazer..
Je reactie is een beetje een topickiller...quote:
Volgens mij was het topic al gekilled.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je reactie is een beetje een topickiller...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
Middag Fritzel..
Ook aan het genieten van deze fantastische dag?
Ja goed, ik vermaak me prima ja. Net boodschapjes gehaald en nu even wat planten in potten zetten.quote:
oh.. gewoon lekker productief dus? 14.gif zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja goed, ik vermaak me prima ja. Net boodschapjes gehaald en nu even wat planten in potten zetten.
werken?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:44 schreef Puala het volgende:
Zijn er hier nog mensen die met 5 mei iets gaan doen?
ik wacht nog even met plannen, misschien gaat het weer niet doorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:44 schreef Puala het volgende:
Zijn er hier nog mensen die met 5 mei iets gaan doen?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wacht nog even met plannen, misschien gaat het weer niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |