abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68552230
Precies één jaar na het overweldigende succes van Koninginnedag 2008 KLIK zag ik gisteren mijn grote KLB-vrienden Ananas, Rickokun, Lyzio en afcajos (voor het eerst in de gelederen) weer tijdens de inmiddels traditionele meeting op het grootste kutfeest van het jaar. De dag dat het Nederland van boven de rivieren verkleed los gaat op de beats van 538 en onder het gelal van gouden keeltjes als Peter Beense en Dries Roelvink een excuus zoekt om zich tot de nek toe vol te gieten met slootwater wat ze daar “Heineke” noemen.
Jawel, we hebben het over hetzelfde volk dat twee maanden eerder nog lachend voor de buis zat toen het Nederland onder de rivieren zich in het feestgedruis van carnaval stortte. Alleen kunnen de Brabanders en Limburgers WEL meer dan 1 dag zuipen zonder te klagen hoe brak ze wel niet zijn.
Ondanks het drama dat zich gisteren om 11:50 afspeelde in Apeldoorn, besloten ik en een vriend van me om toch richting Amsterdam af te reizen. Hieronder een korte impressie van ik denk (zonder te overdrijven) de beste FOK! Meet aller tijden:

Het was gisterenmiddag rond een uurtje of half 4 toen Frank me kwam ophalen om samen richting station Roermond te gaan. Na het parkeerdrama van afgelopen jaar hadden we in goed overleg besloten dat we het dit jaar maar per trein gingen proberen. Mijn vingers tintelden, mijn rugharen stonden recht en zo gespannen als Tom die een vuurwerkje afstak pakte ik mijn telefoon (iPhone jeweetz) om een smsje te sturen richting de brabantse frituurjood dat we onderweg waren.
Terwijl Frank zich nog snel even een jointje opstak terwijl we stonden te wachten op het perron, klampte ik losjes een gesprek aan met een tweetal oudere dames die net als ons richting de hoofdstad reisden om daar de nacht door te halen. Veel kreeg ik niet mee van wat ze me allemaal te melden hadden, mijn ogen waren meer gefocust op het 4 stuks tellende tietenleger dat gezien de leeftijd nog wel opvallend strak uit de oranje shirtjes pronkten !!!!
Helaas verpeste de NS mijn 4-uur cup-d-soup moment door wel eens op tijd te rijden en na een “hoien he” stapten de twee ingereden vrouwen in een andere wagon.
Met een half rechtopstaande tokus stapte ik de 2e klasse in op zoek naar een zitplaats voor mij en Frank. Aangezien we niet de enigen waren die het lumineuze idee hadden om Koninginnedag te gaan vieren, dwaalden we een kwartier later en al bij station Weert aangekomen nog steeds door het treinstel.
De_boswachter, lid van de KLB topnotch op zoek naar een plaats in de 2e klasse……. WTF. Dit voelde als een degradatie naar de onderste regionen van het kaste systeem; als 20 jaar opgesloten zitten in de kelder van Jozef Fritzl of als het vreten van de Kentucky Fried Chicken….. ontzettend belabberd !. Dus namen ik en Frank, die inmiddels aan zijn 2e wietje bezig was, plaats tussen de elite die dit zichtbaar allerminst konden waarderen !!!
“MAG DIE MUZIEK WAT ZACHTER EN WILLEN JULLIE STOPPEN MET ROKEN ”, schreeuwde een of andere ouwe tang door de coupe.
“Het is Koninginnedag trut !”, antwoordde ik rustig terwijl de straatremixes (deel 2) door mijn iPod schalde. Blijkbaar werd dit niet echt gewaardeerd door dat incontinente wandelende lijk en voordat we het wisten stonden er 2 stuks snorren van de NS voor onze neus; Of we even ons plaatsbewijs konden laten zien...
Kut…. In alle haast waren we vergeten een kaartje te kopen :’) :’) :’) . Dus stonden we een paar minuten later met een boete rijker en een treinreis armer in Eindhoven weer op het perron. Na nog een paar middelvingers richting de ouwe NSB’ster stonden we voor een gruwelijk dilemma:
Een trein later nemen maar dan wel de goeroe der frituren teleurstellen of even wat investeren om een goede indruk achter te laten. Bazen als we waren besloten we richting taxistandplaats te lopen en daar de taxi richting Amsterdam te pakken: Kosten ¤125 :’) :’) :’)
Gelukkig was onze moneyclip nog goed gevuld, en voordat we het wisten zaten we in een taxi die ons met 160 km/h richting hoofdstad bracht…

Ongeveer 1,5 uur later kwamen we dan eindelijk aan in de stad die ik zoveel mogelijk probeer te mijden: Amsterdam. Met De_Ananas had ik ondertussen al afgesproken dat we elkaar zouden meeten bij de Burger King op het Leidseplein, alwaar Ricko,Lyzio en Jos dan ook zouden zijn.
Zo gezegd zo gedaan, Frank en ik begonnen onze voettocht richting het volgens dat stuk fruit zijnde bekendste plein van de hoofdstad. Eerlijk gezegd hadden wij hier nog beiden nooit van gehoord :’) :’) :’) In eerste instantie dacht ik dat die jood een grapje maakte en ons richting Leiden stuurde :’) :’) . Maar goed, na wat navraag bij een paar onnozelaars met een rood/wit/blauw vlaggetje op de wang ( ) werden we in goede banen geleid.
Enkele minuten later stonden we dan eindelijk oog in oog met de goden van Klaagbaak: Meneer Ananas, Meneer Lyzio, Meneer Ricko en Meneer Jos. Allen kaste 1 en playboys in den dop.
Met wat ferme boksen en een kleine voorstelronde van afcajos pakten we ons eerst allen een heerlijk Wopper-menu waar we tussentijds gingen brainstormen over de plannen van de dag:
RickoKun: “Ik heb zin om naar de hoeren te gaan”
Ik: Dude, wtf :’)
Ananas: Dude, gast wtf :’)
Lyzio: WTF men :’)
Afcajos: Dude, wtf men
Frank: - (geen mening)
En zo stonden we een dik half uur later in een of andere vage hoerenkast met z’n 6’en.
Terwijl Ricko ervandoor was met een getinte dame met een reet van 2 bij 2 meter, kletsten wij aan de bar nog gezellig wat bij over van alles en nog wat.
Een paar pinten verder, en Ricko die nog steeds niet terug was, hoorden we door het goedkope speakersetje van de hoerenknal “Als ik in je ogen kijk Melanie” van Robert den Brok *.
“POOOOOOOOOOOOLONAISE !!!!” schreeuwde Lyzio. En binnen no-time liepen we in een polonaise met wat hoertjes, andere klanten en zelfs een uitsmijter!11!111. Tering wat een lekkere jetsers priemden daar in mijn rug zeg, dacht ik. Totdat ik omkeek en zag dat Ananas achter me stond die zich zojuist een stel neptieten van de muur had getrokken en deze had omgedaan. “Net carnaval he Bossie, dit !” gilde hij het uit. En inderdaad. Dit was het carnaval dat we in 2010 moesten gaan invoeren. Carnaval dat geschikt was voor alle lagen van de bevolking en voor alle delen van het land. Laat wat goedkope halfblote meiden opdraven, draai wat streekmuziek en de tent gaat los!
Ik voelde nog stiekem aan de reetsjes van wat dames terwijl Ricko aan het betalen was. In een ooghoek zag ik dat Jos met zijn vingers in het broekje zat van de uitbaatster van een jaar of 50.
Echt, wtf. Kon die gast dan geen enkele tent met tap verlaten zonder een chick te proeven?

Frank en ik gingen alvast naar buiten om ons aldaar een peukie op straat te roken. Naast ons stond een straatorgel een vrolijk deuntje van Frans Bauer te spelen en wij amuseerden ons met het kijken naar een aantal studenten die een drankspelletje aan het doen waren. Wat een sad-asses ! Allemaal een polo om de nek geknoopt, een strak gekamt kapsel/krullen en van Bommel schoenen. Om hun heen stonden een aantal dikke vatsige studentenwijven, die het maar al te heerlijk vonden om geassocieerd te worden met die paupers. Dit bevestigde mijn vooroordeel en ik had maar al teveel zin om deze lulletjes even op hun nummer te zetten. Ik riep Ananas, Lyzio en RickoKun naar buiten toe (Jos was aan de batseritus met dat wijf, wtf !) en als de Reservoir Dogs ** liepen wij richting de noobs.
Ik: “Zo, opperfaalnoobs. Dus jullie denken dat jullie biertjes kunnen drinken he ?”
Student: “Zeeewg, pleebeejer. Wie denk jij wel niet dat je bent ! Een beewtje onze game verstoren"
Ik: “Dus jij meent dat je kunt drinken he, kwal". We maken er een duel van, 5 tegen 5. Peter Jan Rens-stilo. De eerste begint met het drinken van 5 biertjes, wanneer deze op zijn begint de 2e etc. totdat de nummer 5 zijn laatste pilske op heeft. Inzet: ¤100-
Student: “ :’) . Je hebt bij voorbaat al verloowre, lul ! Let the games begin !
Nadat we met ons team de volgorde van drinken hadden bepaald en de slaven het bier,tafels en stoelen hadden klaargezet begaven we ons als gladiatoren richting het strijdtoneel. Toeschouwers hadden zich meester gemaakt van de omgeving, het draaiorgel draaide het Wilhelmus en het zonnetje begon te schijnen. 3,2,1…………… GO !
Lyzio zoop als eerste de biertjes in een gestaag tempo leeg. Hij had duidelijk nog last van de vrijpartij met de dame van lichte zeden en zijn kaken deden niet echt wat hij gehoopt had. De geoefende drinker naast hem had in no-time zijn biertjes leeg en de studenten hadden een voorsprong van een kleine 30 seconden.
Het was de beurt aan mezelf. Dorstig als ik was probeerde ik het tempo van de studenten bij te houden. Het lukte me aardig, maar het verschil bleef 30 seconden.
Frank’s beurt. Wiet maakt dorstig, en daar hadden de studenten niet op gerekend. Met een paar gewillige zwieren maakt hij het gerstennat meester en voordat we het wisten waren we op gelijke hoogte gekomen met het gepeupelte.
Ananas lustte het bier ook wel als water, maar zijn tegenstander was een getrainde zuiper en bezorgde ons een achterstand !!!!! OH NOEZ*** dacht ik. We gaan toch niet verliezen he, dit zou een schande zijn voor FOK, KLB en heel internetz !11__
Lyzio’s beurt… hij pakt het blikje…. Knijpt het met zijn gespierde fitness-body klein terwijl hij zijn keel openzet en hoplakeetjes !11 Weg biertje 1. Weg biertje 2. Weg biertje 3. Weg biertje 4. En jawohhhlllll: Sieg !!!!!!! We hadden ze gepwnd dankzij de fitnessobsessie van Lyzio. Uren training in de sportschool hadden resultaat: Respect ! Honderd euro in de pocket, gratis bier gezopen en de treurige blik van een aantal paupers: Priceless.
We lieten nog respectloos een aantal fikse rupsen in het gezicht van de net-nieters en vertrokken zoals we gekomen waren: In stijl (en Ananas deed nog een ubervette Usher-move).

Jos had zich inmiddels ook weer aangesloten bij ons, en nadat we met z’n allen een paar vette haringen in onze keeltjes hadden laten glijden liepen we terug richting Leidseplein.
Ananas stelde voor om met z’n allen richting een echt penozecafé te gaan, niet ver verwijderd van het Leidseplein. Gelukkig hadden we met z’n 6’en een strafblad van ongeveer 2 jaar aan bans op FOK, dus met de status en imago moest het wel goed komen.
Nadat we twee reuzen van kerels gepasseerd waren kwamen we binnen in een cafe waar het rookverbod schijnbaar nog niet doorgedrongen was. Door de mist heen zag ik dat aan de muren Amerikaans uitziende spullen hingen en dat de klandizie vooral bestond uit mannen van middelbare leeftijd met tatoeages en ringbaardjes. Om onze eigen Rob Geus van de frituurpolitie te bekoren plus om een goede indruk achter te laten bestelde ik naast 100 pils ook nog eens 200 bitterballen voor heel de zaak van de gezamenlijke pot.
Nadat er allereerst een beetje afwachtend werd gereageerd op die paar snotneuzen die dachten vrienden te kwamen maken, kwam de kroeg pas echt op gang toen Lyzio de microfoon overnam van de man achter de bar en het nummer Manuela van Jacques Herb**** meebrulde.
Ineens werden we gevraagd om mee te biljarten, mochten we vooraan lopen in de polonaise en bood een getinte man ons zelfs biertjes aan. Wat een feest !!!
De sfeer was erg gemoedelijk en vriendelijk totdat Ricko met zijn armen zwaaiend het cafe binnenkwam. “Jongens, ik stond net te pissen buiten en opeens stonden er 10 van die zuipgasten van zojuist om me heen, ze zijn op zoek naar ons!” Aan de blik van Jos en Lyzio te zien hadden ze ook wel zin in een potje knokken, maar we besloten het voor eens en voor altijd K1-stilo af te maken.
Ik vroeg de uitbater van het café nogmaals de gunst van de microfoon en trommelde met een lulverhaal een man of 50 op die wel zin hadden om een robbertje te vechten.
Zoals Bruce Willis die zijn manschappen aanspoorde met FRRRRRREEEDOM , kreeg ik de menigte in beweging door PAAAAAAAAAAK ZEEEE te roepen. De studentikoze types wisten niet wat hun overkwam. Terwijl ik al hoekend als Obelix me een weg door de studenten (+aanhang) baande, zag ik in mijn ooghoeken Jos die een keu op iemands hoofd kapotsloeg en Ananas die met een frietschep iemand een aantal tanden uit de muil beukte. Onze cafévrienden lieten het er ook niet bij zitten, maar aangezien ze niet wisten wie de studenten waren en wie niet betrokken ze omstanders in het geheel, waardoor het een grote mattende meute werd.
Een aantal malloten hadden volgens mij ondertussen de kit gebeld en voordat we het wisten kwamen er uit alle hoeken en gaten van de stad politiemeneren en mevrouwen aan die de groep uit elkaar probeerden te houden. Ik zonderde me af achter een urinoir en stuurde onze groep een sms dat we ons eigen hachie moesten redden en elkaar zouden zien bij ons beginpunt: De Burger King.

Een kwartier later dan mezelf kwamen Ananas en Frank aangelopen met hun hoofd vol bloed. Jos volgde enkele ogenblikken later, en leek ongeschonden uit de strijd te zijn gekomen op een gescheurde Lacoste polo na*****. Echter na twee uur wachten en een menu verder waren vechtersbazen Lyzio en Ricko nog steeds niet gearriveerd.
Navraag bij de kroeg waar we net vandaan gekomen waren bleek dat ze samen met nog 7 anderen gearresteerd waren in het tumult dat was ontstaan. Om toch nog even onze vrienden van het cafe te bedanken besloten we met z’n 4’en een rondje te geven voor iedereen die in de kroeg aanwezig was. Dit idee werd met luid gejuich ontvangen en toen we een paar biertjes later de kroeg wilden verlaten kregen we een staande ovatie. Het ontroerde ons allen !

Aangezien het inmiddels al 3 uur was en de meeste cafés gezien de treurnis in Apeldoorn al langzaam begonnen leeg te lopen namen Frank en ik afscheid van helden Ananas en Jos.
Afgesproken werd dat we dit volgend jaar minstens zo hard over gingen doen !
Op de terugweg in de trein hebben we express nog een aantal malen een vinger in onze keel gestoken en over de deurklinken gekotst. Dat zou ze leren, ons boetes geven!

Klachten

- Ouwe grafnazi in de coupe die zich meent overal mee te bemoeien
- Conducteurs die je op koninginnedag de les leren
- Het duur kosten van een taxi Eindhoven - Amsterdam
- Studenten
- Studenten die menen te kunnen drinken
- Studenten die menen te kunnen knokken
- Nu kapotjemoe zijn

Samenvatting

- Koninginnedag 2009

Legenda

* = Robert den Brok

**= Zo liepen wij richting de noobs (-1 dan he, haha)

***= Dit dacht ik ongeveer

****= Jacques Herb – Manuela

*****= De polo van Jos is de oranje in het linkerstapeltje (midden)
U MAD?
pi_68552267
Samenvatting: TS is op Koninginnedag thuis gebleven om dit topic te schrijven.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:02:47 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_68552297
leuk verhaal
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_68552343
quote:
Na het parkeerdrama van afgelopen dit jaar
Sorry
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:04:59 #5
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_68552359
lol krijg we ook zo'n verhaal over de derby vanavond
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_68552365
Hoe is het nu met ze afgelopen?

Maar goed, maakte niet uit welk plein je heen ging. 't Was overal teringdruk.

[ Bericht 72% gewijzigd door 3lmo op 01-05-2009 11:15:59 ]
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 1 mei 2009 @ 11:07:49 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68552440
Samenvatting?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_68552480
Ts was naar Amsterdam heeft daar wat gezopen en is toen weer naar huis gegaan. Hij zag één gast van KLB maar sprak 'm niet aan.

Alsof iemand dit grote lul verhaal gelooft
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:13:19 #9
168255 J.Herrer
pi_68552582
Rembrandplein was echt een hell
Wij wilden daar zo rechts gaan maar we werden richting het stopera geduwd

En met we bedoel ik niet dat groepje in de OP
quote:
Gelukkig hadden we met z’n 6’en een strafblad van ongeveer 2 jaar aan bans op FOK, dus met de status en imago moest het wel goed komen.
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_68552698
Ge-wel-dig verhaal! Maar hoeveel is waar?
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:18:12 #11
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_68552708
leuke droom
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_68552811
schopje ONZ?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:21:52 #13
168255 J.Herrer
pi_68552818
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef leetzors het volgende:
Tuurlijk niet, TS was gewoon de rommelmarkt in zijn plaatselijke dorp aan het afstruinen met zijn familie en droomde over een avontuurtje in de grote stad samen met zijn provinciale fokmatties
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:22:10 #14
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_68552830
en ik dacht dat mijn koninginnenacht erg was waar de (GLAZEN) bierglazen naar je hoofd werd gesmeten
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_68553217
Klachten zijn onterecht

Roken in de trein
Geen kaartje kopen
Dit topic schrijven
Aan de drugs zitten
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:39:27 #16
168255 J.Herrer
pi_68553398
Een boete krijgen op koninginnedag is sowieso al om te huilen dan ben je echt een prutser

In de randstad kun je op zulke dagen makkelijk blacka gaan omdat de conducteurs niet door de trein kunnen lopen
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:40:38 #17
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_68553436
Wat een bullshit weer, maar wat kun je ook anders verwachten van deze TS
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_68553444
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:39 schreef J.Herrer het volgende:
Een boete krijgen op koninginnedag is sowieso al om te huilen dan ben je echt een prutser

In de randstad kun je op zulke dagen makkelijk blacka gaan omdat de conducteurs niet door de trein kunnen lopen
"blacka gaan"
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:42:20 #19
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_68553489
Klacht: Té lange OP.

Al is het best een tof verhaaltje hoor.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:44:44 #20
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_68553565
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef leetzors het volgende:

[..]

"blacka gaan"
zwartrijden is ook niet zo heel moeilijk de trein zit al zwart van de mensen in de randstad
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_68553711
lol klasse
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:49:53 #22
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_68553743
Goed leesvoer.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:10:41 #23
175950 Marurk
Baggeraar
pi_68554456
Wheheheh!
Goed topic.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:15:00 #24
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_68554571
* Ezechielk wacht op de eerste 'pics-or-it-didn't-happen' reacties
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:22:25 #25
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68554791
Ik zie Lyzio nooit meer in KLB.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:33:04 #26
26731 Chr1st1aan
Tukkerjood
pi_68555053
Wat een gasten
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:37:49 #27
248882 IHM
Internet Hate Machine
pi_68555161
Klacht: Suzuki Swift
We are legion
pi_68555196
pics or it didn't happen

[ Bericht 79% gewijzigd door Lumineus_Verlicht op 01-05-2009 17:40:20 ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:42:34 #29
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_68555285
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:39 schreef Lumineus_Verlicht het volgende:
pics or it didn't happen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_68555340
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Klachten zijn onterecht

Roken in de trein
Geen kaartje kopen
Dit topic schrijven
Aan de drugs zitten
Thuisblijven. _!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:47:43 #31
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_68555437
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Met een half rechtopstaande tokus
Hier moest ik lachen en stopte ik met lezen..
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_68555512
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef leetzors het volgende:

WHehehe zo ongeveer alles helaas behalve dat mijn gevingerde chick geen 50 was, maar iets van 35, 40 jaar.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:12:25 #33
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68556109
Wat een bullshit verhaal
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:16:02 #34
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_68556188
Goed topic.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:20:06 #35
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_68556286
Haha, die massapsychose waar dat clubje KLB'ers zich in bevindt is te hilarisch voor woorden. Allemaal proberen ze op deze manier de harde werkelijkheid van hun saaie leventjes te ontsnappen
It's about being boss, not being the boss...
pi_68556298
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:44 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Thuisblijven. _!
en ik heb dat niet gedaan dus
/facepalm
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:21:52 #37
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_68556333
Trouwens:

Reservoir Dogs .
En BoWa, volgens mij heb je dan dezelfde trein als wij gepakt, helaas stopten wij al in Eindhoven.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_68556420
Maar als ik het goed begrijp probeerde je tof te doen door studentjes uit te dagen voor een drinkwedstrijd terwijl je zelf je keel niet eens kan open zetten?
pi_68556473
Is dit dan niet automatisch meer een dagboek-topic?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_68556478
bowa waarom heb je geen koninginnenacht met mij gevierd in bed
pi_68556521
saai verhaal
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:30:39 #42
131603 Afwazig
Serious business
pi_68556568
Leuk verzonnen verhaal man.

Nee echt
pi_68556575
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:20 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

en ik heb dat niet gedaan dus
/facepalm
Waarom twijfel ik daar aan als je dingen als '/facepalm' gebruikt.
pi_68556960
Hij is weer fijn!
It Never Hurts To Help!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:20:14 #45
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68557925
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef Leanne het volgende:
bowa waarom heb je geen koninginnenacht met mij gevierd in bed
omdat
pi_68558084
OP = te lang
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:29:52 #47
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_68558166
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:50 schreef afcajos het volgende:

[..]

WHehehe zo ongeveer alles helaas behalve dat mijn gevingerde chick geen 50 was, maar iets van 35, 40 jaar.
En hoelaat had dat 'gevecht' dan plaats gevonden.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:30:14 #48
168255 J.Herrer
pi_68558184
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:20 schreef Biels het volgende:

[..]

omdat [ afbeelding ]
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:35:34 #49
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68558339
quote:

[..]

omdat [ afbeelding ]
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:39:12 #50
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_68558445
quote:

[..]

omdat [ afbeelding ]
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')