*kietelt*quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nee gewoon obstinaat.. stop me dan als je kan![]()
Exactlyquote:
Eet een banaan en een glas koud water.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
F*cking hell,wat is er met me aan de handik ben serieus een beetje misselijk door de zenuwen !!!!!
Ik ga dit weekend een emmertje water naar de zee dragen, bijna dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef rival het volgende:
Dat is wel de def. van het weekend van een hoop ja.
Fok!
Hmz. Misschien is het idd een idee als je eerst gaat douchen ja. Dan heb je zometeen ook wat minder last van die vliegen.quote:
En dat water dan niet opdrinken, maar over je hoofd gieten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Eet een banaan en een glas koud water.
Het wordt gewoon een gezellige dag KF.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Misschien is het idd een idee als je eerst gaat douchen ja. Dan heb je zometeen ook wat minder last van die vliegen.
Will do, thnx voor de tip ":)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Eet een banaan en een glas koud water.
Het wordt gewoon een gezellige dag KF.
Je gevoel neemt het over van je verstand. Als je maar niet ehhh:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
F*cking hell,wat is er met me aan de handik ben serieus een beetje misselijk door de zenuwen !!!!!
Nog steeds een koud bolletje dawg? Die muts is toch nergens meer voor nodig?quote:
*jaloers*quote:
marc!quote:
Ik denk dat hij het meisje gewoon erg leuk vindtquote:
Oh.. now youve done it... het dreamer account op mn douchecam is zomaar ineens weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Misschien is het idd een idee als je eerst gaat douchen ja. Dan heb je zometeen ook wat minder last van die vliegen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend een emmertje water naar de zee dragen, bijna dan.
Ik ben gehecht aan die muts.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog steeds een koud bolletje dawg? Die muts is toch nergens meer voor nodig?
Over dromen gesproken.. heeft er nog iemand wat leuks gedroomd?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Over dromen gesproken.. heeft er nog iemand wat leuks gedroomd?
Natuurlijk, past hij mij ook?quote:
Niet mijn eerste, wel de eerste waar ik écht mijn best voor moet doen !!quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Oh.. now youve done it... het dreamer account op mn douchecam is zomaar ineens weg.![]()
Ja en nee. Eerst een stevige nachtmerrie waarvan ik zwetend en met kloppend hart wakker werd ja mensen, het was echt een nachtmerrie, niets anders.. , en daarna nog een droom waar ik toch wel met een erg plezierig gevoel van wakker werd. nee mensen, dit was niet met kloppend hart on / of zwetend..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Over dromen gesproken.. heeft er nog iemand wat leuks gedroomd?
oke dus na het daten om te scoren ga je nu voor het eerst daten met iemand waar je wat voor voelt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
Niet mijn eerste, wel de eerste waar ik écht mijn best voor moet doen !!
En dat meisje van 4 jaar dan? Die was easy?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet mijn eerste, wel de eerste waar ik écht mijn best voor moet doen !!
Vergeet je niet iets te vertellen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ja en nee. Eerst een stevige nachtmerrie waarvan ik zwetend en met kloppend hart wakker werd ja mensen, het was echt een nachtmerrie, niets anders.. , en daarna nog een droom waar ik toch wel met een erg plezierig gevoel van wakker werd. nee mensen, dit was niet met kloppend hart on / of zwetend..![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
oke dus na het daten om te scoren ga je nu voor het eerst daten met iemand waar je wat voor voelt?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat meisje van 4 jaar dan? Die was easy?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ja en nee. Eerst een stevige nachtmerrie waarvan ik zwetend en met kloppend hart wakker werd ja mensen, het was echt een nachtmerrie, niets anders.. , en daarna nog een droom waar ik toch wel met een erg plezierig gevoel van wakker werd. nee mensen, dit was niet met kloppend hart on / of zwetend..![]()
Morgen broxquote:
Nee dat ging allemaal automatisch, daar hoefde ik ook niet echt moeite voor te doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat meisje van 4 jaar dan? Die was easy?
Niks relevants hier hoor. De eerste over een bus vol vrouwen die moesten vluchten voor hun ex, de tweede was iets met een tattoo en..quote:
De andere meisjes waar ik afgelopen jaar mee ben geweest hoefde ik gewoon geen moeite voor te doen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
oke dus na het daten om te scoren ga je nu voor het eerst daten met iemand waar je wat voor voelt?
niiiiieeeeetsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Morgen broxwat heb je nu weer uitgespookt?
Die slangendroom lijkt me niet plezierig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Heb vannacht gedroomd over een parketvloer
En de nacht hiervoor over slangen die me beten..En niet eentje, maar 5. En ze hadden 3 tandjes waarmee ze beten (ik zag de hapjes op mijn arm).
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Morgen broxwat heb je nu weer uitgespookt?
nu wel dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dat ging allemaal automatisch, daar hoefde ik ook niet echt moeite voor te doen
Jazeker. Straks ff het water opzoeken. Kindjes in de speeltuin, mams bruin wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
niiiiieeeeets![]()
moggeh.. is het bij jullie ook al zon mooi weer?
Met je kutmutsquote:
Hmm ik kan het niet echt uitleggen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
nu wel dan?
je hebt haar aan hyves toegevoegt en via hyves gevraagt of ze wat wilt gaan doen...
poe poe! de dag dat ik zoveel moeite doe voor een vrouw
Ik doe heeeel veel moeite voor noukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
nu wel dan?
je hebt haar aan hyves toegevoegt en via hyves gevraagt of ze wat wilt gaan doen...
Jaja, dat zal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
niiiiieeeeets![]()
moggeh.. is het bij jullie ook al zon mooi weer?
Ik wel, je bent voor het eerst verliefd. en niet dat je met iemand gaat om het met iemand gaan.quote:
Morgen KZquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik doe heeeel veel moeite voor noukmaar das ook de enige vrouw waar ik dat voor doe
noem eens wat voor moeite danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik doe heeeel veel moeite voor noukmaar das ook de enige vrouw waar ik dat voor doe
Ja dat denk ik ook, er zit gewoon echt gevoel achter ofzo...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wel, je bent voor het eerst verliefd. en niet dat je met iemand gaat om het met iemand gaan.
Alles goed gegaan op het werk?quote:
Echt gevoelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, er zit gewoon echt gevoel achter ofzo...
Anders zou ik me echt niet druk maken
Met het meisje waar ik 4 jaar mee ging was ik ook verliefd op, maar dat ging automatisch en gaf hele duidelijke signalen af...
ik heb deze week geen continental gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alles goed gegaan op het werk?
Mijn oom nog tegengekomen? Vlucht naar newark om half 2 met Continental geloof ik
lieve smsjes, lieve berichtjes op msn lief zijn in haar bijzijn (terwijl ik de rest in de zeik neemquote:
Ow, ok.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb deze week geen continental gezienop het werk gaat redelijk af en toe wat minder... mja
tja geen cabrio om mee te rijdenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, ok.
Geniet van je vrije dag! lekker op het strand liggen ofzo. (of gewoon de hele dag op de bank hangen ofzo )
Doe je voorzichtig!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja geen cabrio om mee te rijdendus ga straks naar de bios... nu ff snel douchen... be back in 10
Jaja, zwetsmajoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef rival het volgende:
ik vraag me dan alleen af wat je met al die andere meisjes moest?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, er zit gewoon echt gevoel achter ofzo...
Anders zou ik me echt niet druk maken
Slappelingquote:
Goedemorgen!quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lust ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik vraag me dan alleen af wat je met al die andere meisjes moest?
Ja ach...quote:
Ik heb vannacht maar 2 uur geslapenquote:
het sarcasme droop er wel af toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja, zwetsmajoor.Als jij verliefd bent doe jij ook meer dan normaal voor een vrouw. Jij volgens mij nog ietsje meer dan de rest hier.
Maar jij hebt een datequote:
doen wij [singles] dat niet allemaal?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lieve smsjes, lieve berichtjes op msn
Ik ben een pussy met gevoel manquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar jij hebt een date![]()
Mannen met een date zijn stoer, en stoere mannen hebben geen slaap nodig.
En de gevoelens van die meiden maken verder niks uit?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lust ?
En stiekem toch kijken of het misschien wel wat zou worden...
huh? jamaar dat wat hierboven staat danquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
doen wij [singles] dat niet allemaal?![]()
dat je dat moeite noemt
Bengeltjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Durf je het wel aan hier? Die verslinden bijna elke man.
ben nog niet helemaal een afhankelijk oud vrouwtje hoorquote:
Niet! Nou ja, misschien wel een smssletquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
jamaar....
tis toch zo![]()
Je bent een sms slet
Bengeltjelief!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Durf je het wel aan hier? Die verslinden bijna elke man.
Dus datquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet! Nou ja, misschien wel een smsslet
PM sloerie
Natuurlijk durf jij het aan hè marcquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:05 schreef zbbrox het volgende:
riep iemand mij?
oh nee ik zie het al.. t was een andere smsslet
Allemaal sletten hier, dus eigenlijk elke single werd geroepen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:05 schreef zbbrox het volgende:
riep iemand mij?
Heb helemaal niemand om mee te sms'enquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Allemaal sletten hier, dus eigenlijk elke single werd geroepen.
Volgens mij is het veilger als jij blijft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Natuurlijk durf jij het aan hè marc
Ben er zo van tussen, dat wordt al een stukje veiliger voor je
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb helemaal niemand om mee te sms'enDus ben geen smsslet op 't moment
sms? sms? waar? ik krijg er echt veeels te weinig vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:05 schreef zbbrox het volgende:
riep iemand mij?
Same herequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sms? sms? waar? ik krijg er echt veeels te weinig van
Woensdagavond kwamen er in Den Haag bijna geen smsjes/telefoontjes door. Toen ik thuis kwam had ik 11 nieuwe berichtenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb je nummer nog. Wil je een sms?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Allemaal sletten hier, dus eigenlijk elke single werd geroepen.
Serieus, iemand die het geluid van zijn gsm uitzet, dan vraag je er toch om.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Same hereTelefoon is veel te stil.. En dat komt niet eens omdat m'n geluid uit staat
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Woensdagavond kwamen er in Den Haag bijna geen smsjes/telefoontjes door. Toen ik thuis kwam had ik 11 nieuwe berichten
Wordt geen dingens blijf smssen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
maar voelde ze zich ook geroepen.. the Sms Slutness has to come from within. It's part of the Force. (the dark side ofcourse)
nou stuur je nummer maar ff danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geen smsslet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
maar voelde ze zich ook geroepen.. the Sms Slutness has to come from within. It's part of the Force. (the dark side ofcourse)
Inderdaad lachen is belangrijkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geen smsslet.
Maar ik vind lachen dan ook veeeeeel belangrijker
lachen? iew.. weet je hoeveel spiergroepen je daarvoor moet gebruikenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoi Cuequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik heb echt vaag gedroomd.. over dat ik zelfs een toilet zat schoon te maken
Dat is lastig via sms.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
CG.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen allemaal
Minder dan nors kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
lachen? iew.. weet je hoeveel spiergroepen je daarvoor moet gebruiken
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen allemaal
Dat is ook mijn puntquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is lastig via sms.hahaha werkt niet zo bij mij.
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
wtf! de dader van gister is overleden! de klootzak!
Lachen is gezondquote:
Dat klopt. En dat doe ik ook, veelvuldigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Het was echt een droom.. gelukkig maar wnat ik droomde ook dat ik een soort van hoertje was en er een hele vieze kerel wat met mij wou doen, opdat hij mij kon chanteren omdat hij iets op video hadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
CG.![]()
Het was alleen in je droom of ben je echt je huis gaan poetsen.
quote:
Waarom zou dat veiliger zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is het veilger als jij blijft.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij valt er met jou weinig te lachen irl
Dat is mooi.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
i spread joy through sms
het staat dan ook niet voor niets voor smile message service
* zbbrox past wiki aan
Moet je eerder naar je bed gaan, dan gaap je nietquote:
ik lag te wachten op smsjes misschien wel!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet je eerder naar je bed gaan, dan gaap je niet![]()
Hoi Autoquote:
Wachten (!) op smsjes.... kerel!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik lag te wachten op smsjes misschien wel!
Hoi CGquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was echt een droom.. gelukkig maar wnat ik droomde ook dat ik een soort van hoertje was en er een hele vieze kerel wat met mij wou doen, opdat hij mij kon chanteren omdat hij iets op video had
heej autoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet je eerder naar je bed gaan, dan gaap je niet![]()
niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:23 schreef dawg het volgende:
Bengeltje!Vandaag geen geouwehoer meer over mijn vlees he.
Op een smsje dat er iemand thuis was?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja heel weinig. Daarom lach ik ook gewoon om mezelf.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij valt er met jou weinig te lachen irl
Hey!quote:
Hey! Hoe is het met jou? Al een beetje beter of....?quote:
Bels!!quote:
hoezo? die zijn er nog steeds als je wakker wordt hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo erg?quote:
bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op een smsje dat er iemand thuis was?
Ej, come on, die lompe actie met het wijnglas, was best een grappige actie van jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja heel weinig. Daarom lach ik ook gewoon om mezelf.
He bah, jij hebt wel vaker van die seksdromen he.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was echt een droom.. gelukkig maar wnat ik droomde ook dat ik een soort van hoertje was en er een hele vieze kerel wat met mij wou doen, opdat hij mij kon chanteren omdat hij iets op video had
Omdat zij een van de nettere is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou dat veiliger zijn?
Doei droom![]()
Oeps... Maar je was nog op msn!quote:
Morgen al wakker?quote:
Het valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
He bah, jij hebt wel vaker van die seksdromen he.![]()
Inderdaad hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ej, come on, die lompe actie met het wijnglas, was best een grappige actie van je
nou het begint te komenquote:
De rest hier zijn te huur tegen betalingquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:23 schreef dawg het volgende:
Bengeltje!Vandaag geen geouwehoer meer over mijn vlees he.
En dan moeten wij zeker vertellen wat ze betekenen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoorAlleen als ik ze heb dan zijn ze vaag en kom ik ze hier even vertellen
eej brox, morguhhhhquote:
mwah ut gaatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Hey! Hoe is het met jou? Al een beetje beter of....?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Nee joh, doe voorzichtig met je.CG weet ik niet zo zeker.
Dat wordt dus afhankelijk van wt Bengel mij kan vertellenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:30 schreef dawg het volgende:
Oh ja? Moet je Bengeltje even vragen dan, die schijnt er meer van te weten.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja heel weinig. Daarom lach ik ook gewoon om mezelf.
Dat is mooiquote:
Ik zal volgende keer bellenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat ben ik bijna altijd.. dat wil weinig zeggen
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoorAlleen als ik ze heb dan zijn ze vaag en kom ik ze hier even vertellen
Ben er nooit bij geweest, het is de tamtam die daar soms iets over zegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De rest hier zijn te huur tegen betaling
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
Ik ben wel wakker maar ik voel me niet lekker.![]()
Gisteren iets verkeerds gegeten ofzo.
Wat had je nu precies...?quote:
bellen mag nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer bellen
Of toch onthouden om wel te smsen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
Ben er nooit bij geweest, het is de tamtam die daar soms iets over zegt.
Hij heeft je nog geen van zijn smakelijke foto's laten zien???quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat wordt dus afhankelijk van wt Bengel mij kan vertellen
ontwenningsverschijnselen gokt de dokter...quote:
Gelukkig welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
Valt wel mee.Ik weet dat je het al een paar keer verteld hebt, dus enige regelmaat zit er wel in.
Ai, dan moet je maken dat je wegkomt ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik wel weer weg hier
Das vrij vies namelijk
Ach het gaat wel over.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw das vervelend... ik voel me ook behoorlijk verrot
Pas op, ik kan schoppen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
nu weet ik weer waarvan ik jouw naam herken
Oke... Dat is niet zo mooiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ontwenningsverschijnselen gokt de dokter...
maar * Knuffelzacht gaat ervandoor... naar de bios
xx
neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij heeft je nog geen van zijn smakelijke foto's laten zien???
was het mexicaans?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
Ik ben wel wakker maar ik voel me niet lekker.![]()
Gisteren iets verkeerds gegeten ofzo.
Van zijn kwijlposts in B&H als uhh, hoe heet ze ook alweer, together-alone weer eens had gepost?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Nou dat zal nog wel een daggie extra durenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het gaat wel over.![]()
Ik moet straks wel schilderen in het huis van me zusje. Dat gaat nog wat worden.![]()
Als het maar gezellig was.
Gelukkig is het hier geen SCquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ai, dan moet je maken dat je wegkomt ja.
neequote:
duurde dat zo lang?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg... Ik smste altijd heel normaal naar je hoor!quote:
Laat het mij ook even weten, zeg ik wel of het klopt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt dus afhankelijk van wt Bengel mij kan vertellen
Ik vind die tamtam toch zo vreselijk. Das gewoon laster.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben er nooit bij geweest, het is de tamtam die daar soms iets over zegt.
En dan heb jij de cola-actie nog gemistquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ej, come on, die lompe actie met het wijnglas, was best een grappige actie van je
dat is echt lang geledenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Van zijn kwijlposts in B&H als uhh, hoe heet ze ook alweer, together-alone weer eens had gepost?
Nee gelukkig niet en het was ook geen varkensvlees.quote:
normaal?? Ronduit saaiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg... Ik smste altijd heel normaal naar je hoor!
Ik weet niet of hij dat saai vond?quote:
Geweldig!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bels!!
Jah vaagheid alom!! MAargoed, ben wel wat gewend
Hoe was gister?
Hoi Carooltjequote:
Eeej belsquote:
euhm, Foksters sexy en gewaagd?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Van zijn kwijlposts in B&H als uhh, hoe heet ze ook alweer, together-alone weer eens had gepost?
Volgens mij had je dat allang doorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
haha, en nu weet ik 2 keer weer waarom ik die naam herken!
muts
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat zal nog wel een daggie extra durenhaha
Jaaaaa was superEn jouw koninginnedag?
was wel een beetje rare sfeer tegen de avond aan toen we eigenlijks pas een beetje doorkregen wat er was gebeurd in apeldoorn.....
Ja echt heel leukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej bels![]()
Alles goed? Heb je lekkere konninginnedag gehad?
Dus bij jullie was de sfeer niet weg na alle ellende.. dat scheeltquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt heel leukNog leuker dan verwacht zelfs!
En hoe was die van jou? En het stappen de avond ervoor?
gelukkig.. en wat is laag he? afhankelijk van het gemiddelde van de wereld, van Nederland of van FOK!?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet traag van begrip hoor, heb gewoon een laag IQ.
mooi zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt heel leukNog leuker dan verwacht zelfs!
En hoe was die van jou? En het stappen de avond ervoor?
van de wereld natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig.. en wat is laag he? afhankelijk van het gemiddelde van de wereld, van Nederland of van FOK!?
ah.. jij ook al?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
van de wereld natuurlijk.
hier op fok zit ik ergens bovenaan
jaa gelijk heb je.. ziek is ziekquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien bel ik haar wel af. Ik voel me echt beroerd.![]()
Ik heb het ook naar mijn zin gehad.![]()
Een paar bandjes gekeken en bier gedronken. Wat wil je nog meer.
![]()
Het is verschrikkenlijk wat daar gebeurd is.
Had ik niet verwachtquote:
Geen idee, ik kom er nooit meer. S&G ja, nicomart met zijn T-A wouw inclusief avatar!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, Foksters sexy en gewaagd?
post chanty nog?
Wel onder mij hoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
was ik echt zo berucht?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom er nooit meer. S&G ja, nicomart met zijn T-A wouw inclusief avatar!![]()
nou die zal ie dan nog wel regelmatig gaan horenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom er nooit meer. S&G ja, nicomart met zijn T-A wouw inclusief avatar!![]()
Ik kijk wel wat ik doe.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa gelijk heb je.. ziek is ziek
gezellie! Waar ben je geweest?
Ja maar duurde best lang dat we het nieuws pas echt doorkwam, er werd vanalles gezegd.. pas vanacht heb ik ff de samenvatting kunnen zien..... echt heeeeel triest
Laat jij altijd stukjes weg?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Als jij graag bovenop wilt mag dat wel even hoor
Opschepperquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat ik doe.
Bij een poppodium bij mij in de buurt.
Ik heb alleen de berichten op FOK! gelezen.
Natuurlijk niet, mijn doel is om juist ook dingen van jou te horen/zien, zodat ik ze zelf kan machtenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Laat het mij ook even weten, zeg ik wel of het klopt.
ik ben snel tevredenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg... Ik smste altijd heel normaal naar je hoor!
En die van jou is al een aantal jaartjes bezig?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jong en onbezonnen.. heeft niet iedereen zo'n periode in zijn leven?
Goed ideequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja miss knap je juist wel van op om ff dr uit te gaan, ff frisse lucht enzo
Ben je nu nog niet weg?quote:
Goed zo!quote:
Dat je dat niet weet.quote:
Ik ga mee! Even je billekes inzepen!quote:
Ik wist dat iemand het niet kon laten om zoiets te zeggenquote:
Twee zelfsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand het niet kon laten om zoiets te zeggen
2 nog welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is toch standaard hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
beetje afhankelijkvan welke mannen hier zitten hequote:
Dat je dat weetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je dat niet weet.![]()
Mijn IQ is laatst nog getest dus binnenkort hoor ik hoe laag het is.
je vind me jong?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En die van jou is al een aantal jaartjes bezig?
Gezellig met z´n drieen douchen.quote:
quote:
Die van rival of van Noukie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga mee! Even je billekes inzepen!
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
beetje afhankelijkvan welke mannen hier zitten he
Van Noukje natuurlijk!quote:
te jongquote:
this reminds me to make a clone for the male versionquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, Foksters sexy en gewaagd?
post chanty nog?
Dat is toch leuk om te weten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je dat weet
Blijkbaar was het bij jou nodig om het te testen dus dubbel
waarom zou ik dat moeten weten? waarom zou dat getest zijn?
Ik ben slimmer dan een pinda dus dat scheelt enorm.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch leuk om te weten.![]()
Hoe hoog of laag je IQ is.
Voor mijn onderzoeken is een intelligentietest nodig vandaar.
Als je er hier je mond maar over houdt als je wat gepost hebt daar, ook geen links hier dumpen, etc. En bedankt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:58 schreef zbbrox het volgende:
[..]
this reminds me to make a clone for the male version
Word je anders jaloers op zijn geweldige lichaam en alle aandacht die hij dan krijgt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je er hier je mond maar over houdt als je wat gepost hebt daar, ook geen links hier dumpen, etc. En bedankt.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben slimmer dan een pinda dus dat scheelt enorm.
Totaal niet, ik word al moe van dat gezever over wie wie sms't, laat staan als er dan links naar weinig verhullende posts van hem hier geplaatst worden. Dus liever niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Word je anders jaloers op zijn geweldige lichaam en alle aandacht die hij dan krijgt?
95 in plaats van 90quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:02 schreef Howl het volgende:
Ha! Ik heb vandaag voor de verandering mijn bril op. Dus mijn IQ is nu even 5 punten hoger.
ik vind die twee niet veel met elkaar te maken hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:03 schreef dawg het volgende:
Totaal niet, ik word al moe van dat gezever over wie wie sms't, laat staan als er dan links naar weinig verhullende posts van hem hier geplaatst worden. Dus liever niet.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:04 schreef Howl het volgende:
Lunchtijd, ik ben benieuwd of de kantine nog open is vandaag.
Ben jij niet vrij dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:04 schreef Howl het volgende:
Lunchtijd, ik ben benieuwd of de kantine nog open is vandaag.
Het is allebei irritant, en zie hier de relatie tussen die 2 dingen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik vind die twee niet veel met elkaar te maken hebbenAls ze vervolgens onderling gaan mms-en en dat hier vertellen, dat is dan weer wat anders
enige vorm van ontopic over singles posten gebeurd al weken/maanden niet meer, zelfs de schijn ophouden dat dit geen slowchat is gebeurd niet meerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Totaal niet, ik word al moe van dat gezever over wie wie sms't, laat staan als er dan links naar weinig verhullende posts van hem hier geplaatst worden. Dus liever niet.
Waar wil je heen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:06 schreef Howl het volgende:
Ik wil mijn vrije dagen even opsparen voor een lange vakantie aan de andere kant van de wereld.
die zie ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:06 schreef dawg het volgende:
Het is allebei irritant, en zie hier de relatie tussen die 2 dingen.
Ja, en de reden dat de "oude garde" minder hier post, zoals gisteren terecht nog aangegeven door JBtje geloof ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
enige vorm van ontopic over singles posten gebeurd al weken/maanden niet meer, zelfs de schijn ophouden dat dit geen slowchat is gebeurd niet meer
dus ik ben bang dat je (en ik) er niet onderuit komt
Ohw ok dan zal het wel lekker rustig zijn op je werk of niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:06 schreef Howl het volgende:
Ik wil mijn vrije dagen even opsparen voor een lange vakantie aan de andere kant van de wereld.
Nou, dan plaats je daar lekker een tvp, heeft niemand er last van.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die zie ik ook wel hoor
maargoed ik ben een vrouw en wil het natuurlijk wel even weten als hij wat gepost heeft
jij ook werken???quote:
oeeh dat is wel heel erg! Maar goed je weet dat ik het met jou (en JB) eens ben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:08 schreef dawg het volgende:
Ja, en de reden dat de "oude garde" minder hier post, zoals gisteren terecht nog aangegeven door JBtje geloof ik.
Ik heb hier soms het gevoel dat ik in PUB zit.
http://forum.fok.nl/topic/1168597quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Sorry hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef dawg het volgende:
Nou, dan plaats je daar lekker een tvp, heeft niemand er last van.
Nu wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
oeeh dat is wel heel erg! Maar goed je weet dat ik het met jou (en JB) eens ben.
idem ditoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en de reden dat de "oude garde" minder hier post, zoals gisteren terecht nog aangegeven door JBtje geloof ik.
Ik heb hier soms het gevoel dat ik in PUB zit.
Rellenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is iedereen hier aardig tegen elkaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |