*kietelt*quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nee gewoon obstinaat.. stop me dan als je kan![]()
Exactlyquote:
Eet een banaan en een glas koud water.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
F*cking hell,wat is er met me aan de handik ben serieus een beetje misselijk door de zenuwen !!!!!
Ik ga dit weekend een emmertje water naar de zee dragen, bijna dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef rival het volgende:
Dat is wel de def. van het weekend van een hoop ja.
Fok!
Hmz. Misschien is het idd een idee als je eerst gaat douchen ja. Dan heb je zometeen ook wat minder last van die vliegen.quote:
En dat water dan niet opdrinken, maar over je hoofd gieten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Eet een banaan en een glas koud water.
Het wordt gewoon een gezellige dag KF.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Misschien is het idd een idee als je eerst gaat douchen ja. Dan heb je zometeen ook wat minder last van die vliegen.
Will do, thnx voor de tip ":)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Eet een banaan en een glas koud water.
Het wordt gewoon een gezellige dag KF.
Je gevoel neemt het over van je verstand. Als je maar niet ehhh:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
F*cking hell,wat is er met me aan de handik ben serieus een beetje misselijk door de zenuwen !!!!!
Nog steeds een koud bolletje dawg? Die muts is toch nergens meer voor nodig?quote:
*jaloers*quote:
marc!quote:
Ik denk dat hij het meisje gewoon erg leuk vindtquote:
Oh.. now youve done it... het dreamer account op mn douchecam is zomaar ineens weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Misschien is het idd een idee als je eerst gaat douchen ja. Dan heb je zometeen ook wat minder last van die vliegen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend een emmertje water naar de zee dragen, bijna dan.
Ik ben gehecht aan die muts.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog steeds een koud bolletje dawg? Die muts is toch nergens meer voor nodig?
Over dromen gesproken.. heeft er nog iemand wat leuks gedroomd?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Over dromen gesproken.. heeft er nog iemand wat leuks gedroomd?
Natuurlijk, past hij mij ook?quote:
Niet mijn eerste, wel de eerste waar ik écht mijn best voor moet doen !!quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Oh.. now youve done it... het dreamer account op mn douchecam is zomaar ineens weg.![]()
Ja en nee. Eerst een stevige nachtmerrie waarvan ik zwetend en met kloppend hart wakker werd ja mensen, het was echt een nachtmerrie, niets anders.. , en daarna nog een droom waar ik toch wel met een erg plezierig gevoel van wakker werd. nee mensen, dit was niet met kloppend hart on / of zwetend..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Over dromen gesproken.. heeft er nog iemand wat leuks gedroomd?
oke dus na het daten om te scoren ga je nu voor het eerst daten met iemand waar je wat voor voelt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
Niet mijn eerste, wel de eerste waar ik écht mijn best voor moet doen !!
En dat meisje van 4 jaar dan? Die was easy?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet mijn eerste, wel de eerste waar ik écht mijn best voor moet doen !!
Vergeet je niet iets te vertellen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ja en nee. Eerst een stevige nachtmerrie waarvan ik zwetend en met kloppend hart wakker werd ja mensen, het was echt een nachtmerrie, niets anders.. , en daarna nog een droom waar ik toch wel met een erg plezierig gevoel van wakker werd. nee mensen, dit was niet met kloppend hart on / of zwetend..![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
oke dus na het daten om te scoren ga je nu voor het eerst daten met iemand waar je wat voor voelt?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat meisje van 4 jaar dan? Die was easy?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ja en nee. Eerst een stevige nachtmerrie waarvan ik zwetend en met kloppend hart wakker werd ja mensen, het was echt een nachtmerrie, niets anders.. , en daarna nog een droom waar ik toch wel met een erg plezierig gevoel van wakker werd. nee mensen, dit was niet met kloppend hart on / of zwetend..![]()
Morgen broxquote:
Nee dat ging allemaal automatisch, daar hoefde ik ook niet echt moeite voor te doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat meisje van 4 jaar dan? Die was easy?
Niks relevants hier hoor. De eerste over een bus vol vrouwen die moesten vluchten voor hun ex, de tweede was iets met een tattoo en..quote:
De andere meisjes waar ik afgelopen jaar mee ben geweest hoefde ik gewoon geen moeite voor te doen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
oke dus na het daten om te scoren ga je nu voor het eerst daten met iemand waar je wat voor voelt?
niiiiieeeeetsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Morgen broxwat heb je nu weer uitgespookt?
Die slangendroom lijkt me niet plezierig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Heb vannacht gedroomd over een parketvloer
En de nacht hiervoor over slangen die me beten..En niet eentje, maar 5. En ze hadden 3 tandjes waarmee ze beten (ik zag de hapjes op mijn arm).
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Morgen broxwat heb je nu weer uitgespookt?
nu wel dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dat ging allemaal automatisch, daar hoefde ik ook niet echt moeite voor te doen
Jazeker. Straks ff het water opzoeken. Kindjes in de speeltuin, mams bruin wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
niiiiieeeeets![]()
moggeh.. is het bij jullie ook al zon mooi weer?
Met je kutmutsquote:
Hmm ik kan het niet echt uitleggen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
nu wel dan?
je hebt haar aan hyves toegevoegt en via hyves gevraagt of ze wat wilt gaan doen...
poe poe! de dag dat ik zoveel moeite doe voor een vrouw
Ik doe heeeel veel moeite voor noukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
nu wel dan?
je hebt haar aan hyves toegevoegt en via hyves gevraagt of ze wat wilt gaan doen...
Jaja, dat zal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
niiiiieeeeets![]()
moggeh.. is het bij jullie ook al zon mooi weer?
Ik wel, je bent voor het eerst verliefd. en niet dat je met iemand gaat om het met iemand gaan.quote:
Morgen KZquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik doe heeeel veel moeite voor noukmaar das ook de enige vrouw waar ik dat voor doe
noem eens wat voor moeite danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik doe heeeel veel moeite voor noukmaar das ook de enige vrouw waar ik dat voor doe
Ja dat denk ik ook, er zit gewoon echt gevoel achter ofzo...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wel, je bent voor het eerst verliefd. en niet dat je met iemand gaat om het met iemand gaan.
Alles goed gegaan op het werk?quote:
Echt gevoelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, er zit gewoon echt gevoel achter ofzo...
Anders zou ik me echt niet druk maken
Met het meisje waar ik 4 jaar mee ging was ik ook verliefd op, maar dat ging automatisch en gaf hele duidelijke signalen af...
ik heb deze week geen continental gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alles goed gegaan op het werk?
Mijn oom nog tegengekomen? Vlucht naar newark om half 2 met Continental geloof ik
lieve smsjes, lieve berichtjes op msn lief zijn in haar bijzijn (terwijl ik de rest in de zeik neemquote:
Ow, ok.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb deze week geen continental gezienop het werk gaat redelijk af en toe wat minder... mja
tja geen cabrio om mee te rijdenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, ok.
Geniet van je vrije dag! lekker op het strand liggen ofzo. (of gewoon de hele dag op de bank hangen ofzo )
Doe je voorzichtig!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja geen cabrio om mee te rijdendus ga straks naar de bios... nu ff snel douchen... be back in 10
Jaja, zwetsmajoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef rival het volgende:
ik vraag me dan alleen af wat je met al die andere meisjes moest?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, er zit gewoon echt gevoel achter ofzo...
Anders zou ik me echt niet druk maken
Slappelingquote:
Goedemorgen!quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lust ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik vraag me dan alleen af wat je met al die andere meisjes moest?
Ja ach...quote:
Ik heb vannacht maar 2 uur geslapenquote:
het sarcasme droop er wel af toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja, zwetsmajoor.Als jij verliefd bent doe jij ook meer dan normaal voor een vrouw. Jij volgens mij nog ietsje meer dan de rest hier.
Maar jij hebt een datequote:
doen wij [singles] dat niet allemaal?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lieve smsjes, lieve berichtjes op msn
Ik ben een pussy met gevoel manquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar jij hebt een date![]()
Mannen met een date zijn stoer, en stoere mannen hebben geen slaap nodig.
En de gevoelens van die meiden maken verder niks uit?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lust ?
En stiekem toch kijken of het misschien wel wat zou worden...
huh? jamaar dat wat hierboven staat danquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
doen wij [singles] dat niet allemaal?![]()
dat je dat moeite noemt
Bengeltjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Durf je het wel aan hier? Die verslinden bijna elke man.
ben nog niet helemaal een afhankelijk oud vrouwtje hoorquote:
Niet! Nou ja, misschien wel een smssletquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
jamaar....
tis toch zo![]()
Je bent een sms slet
Bengeltjelief!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Durf je het wel aan hier? Die verslinden bijna elke man.
Dus datquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet! Nou ja, misschien wel een smsslet
PM sloerie
Natuurlijk durf jij het aan hè marcquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:05 schreef zbbrox het volgende:
riep iemand mij?
oh nee ik zie het al.. t was een andere smsslet
Allemaal sletten hier, dus eigenlijk elke single werd geroepen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:05 schreef zbbrox het volgende:
riep iemand mij?
Heb helemaal niemand om mee te sms'enquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Allemaal sletten hier, dus eigenlijk elke single werd geroepen.
Volgens mij is het veilger als jij blijft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Natuurlijk durf jij het aan hè marc
Ben er zo van tussen, dat wordt al een stukje veiliger voor je
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb helemaal niemand om mee te sms'enDus ben geen smsslet op 't moment
sms? sms? waar? ik krijg er echt veeels te weinig vanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:05 schreef zbbrox het volgende:
riep iemand mij?
Same herequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sms? sms? waar? ik krijg er echt veeels te weinig van
Woensdagavond kwamen er in Den Haag bijna geen smsjes/telefoontjes door. Toen ik thuis kwam had ik 11 nieuwe berichtenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb je nummer nog. Wil je een sms?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Allemaal sletten hier, dus eigenlijk elke single werd geroepen.
Serieus, iemand die het geluid van zijn gsm uitzet, dan vraag je er toch om.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Same hereTelefoon is veel te stil.. En dat komt niet eens omdat m'n geluid uit staat
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Woensdagavond kwamen er in Den Haag bijna geen smsjes/telefoontjes door. Toen ik thuis kwam had ik 11 nieuwe berichten
Wordt geen dingens blijf smssen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
maar voelde ze zich ook geroepen.. the Sms Slutness has to come from within. It's part of the Force. (the dark side ofcourse)
nou stuur je nummer maar ff danquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geen smsslet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:10 schreef zbbrox het volgende:
[..]
maar voelde ze zich ook geroepen.. the Sms Slutness has to come from within. It's part of the Force. (the dark side ofcourse)
Inderdaad lachen is belangrijkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geen smsslet.
Maar ik vind lachen dan ook veeeeeel belangrijker
lachen? iew.. weet je hoeveel spiergroepen je daarvoor moet gebruikenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoi Cuequote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik heb echt vaag gedroomd.. over dat ik zelfs een toilet zat schoon te maken
Dat is lastig via sms.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
CG.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen allemaal
Minder dan nors kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
lachen? iew.. weet je hoeveel spiergroepen je daarvoor moet gebruiken
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen allemaal
Dat is ook mijn puntquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is lastig via sms.hahaha werkt niet zo bij mij.
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
wtf! de dader van gister is overleden! de klootzak!
Lachen is gezondquote:
Dat klopt. En dat doe ik ook, veelvuldigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Het was echt een droom.. gelukkig maar wnat ik droomde ook dat ik een soort van hoertje was en er een hele vieze kerel wat met mij wou doen, opdat hij mij kon chanteren omdat hij iets op video hadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
CG.![]()
Het was alleen in je droom of ben je echt je huis gaan poetsen.
quote:
Waarom zou dat veiliger zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is het veilger als jij blijft.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij valt er met jou weinig te lachen irl
Dat is mooi.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
i spread joy through sms
het staat dan ook niet voor niets voor smile message service
* zbbrox past wiki aan
Moet je eerder naar je bed gaan, dan gaap je nietquote:
ik lag te wachten op smsjes misschien wel!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet je eerder naar je bed gaan, dan gaap je niet![]()
Hoi Autoquote:
Wachten (!) op smsjes.... kerel!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik lag te wachten op smsjes misschien wel!
Hoi CGquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was echt een droom.. gelukkig maar wnat ik droomde ook dat ik een soort van hoertje was en er een hele vieze kerel wat met mij wou doen, opdat hij mij kon chanteren omdat hij iets op video had
heej autoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet je eerder naar je bed gaan, dan gaap je niet![]()
niet?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:23 schreef dawg het volgende:
Bengeltje!Vandaag geen geouwehoer meer over mijn vlees he.
Op een smsje dat er iemand thuis was?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik lag te wachten op smsjes misschien wel!
Ja heel weinig. Daarom lach ik ook gewoon om mezelf.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij valt er met jou weinig te lachen irl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |