*kietelt*quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nee gewoon obstinaat.. stop me dan als je kan![]()
Exactlyquote:
Eet een banaan en een glas koud water.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
F*cking hell,wat is er met me aan de handik ben serieus een beetje misselijk door de zenuwen !!!!!
Ik ga dit weekend een emmertje water naar de zee dragen, bijna dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef rival het volgende:
Dat is wel de def. van het weekend van een hoop ja.
Fok!
Hmz. Misschien is het idd een idee als je eerst gaat douchen ja. Dan heb je zometeen ook wat minder last van die vliegen.quote:
En dat water dan niet opdrinken, maar over je hoofd gieten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Eet een banaan en een glas koud water.
Het wordt gewoon een gezellige dag KF.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Misschien is het idd een idee als je eerst gaat douchen ja. Dan heb je zometeen ook wat minder last van die vliegen.
Will do, thnx voor de tip ":)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Eet een banaan en een glas koud water.
Het wordt gewoon een gezellige dag KF.
Je gevoel neemt het over van je verstand. Als je maar niet ehhh:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
F*cking hell,wat is er met me aan de handik ben serieus een beetje misselijk door de zenuwen !!!!!
Nog steeds een koud bolletje dawg? Die muts is toch nergens meer voor nodig?quote:
*jaloers*quote:
marc!quote:
Ik denk dat hij het meisje gewoon erg leuk vindtquote:
Oh.. now youve done it... het dreamer account op mn douchecam is zomaar ineens weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmz. Misschien is het idd een idee als je eerst gaat douchen ja. Dan heb je zometeen ook wat minder last van die vliegen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend een emmertje water naar de zee dragen, bijna dan.
Ik ben gehecht aan die muts.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog steeds een koud bolletje dawg? Die muts is toch nergens meer voor nodig?
Over dromen gesproken.. heeft er nog iemand wat leuks gedroomd?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Over dromen gesproken.. heeft er nog iemand wat leuks gedroomd?
Natuurlijk, past hij mij ook?quote:
Niet mijn eerste, wel de eerste waar ik écht mijn best voor moet doen !!quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Oh.. now youve done it... het dreamer account op mn douchecam is zomaar ineens weg.![]()
Ja en nee. Eerst een stevige nachtmerrie waarvan ik zwetend en met kloppend hart wakker werd ja mensen, het was echt een nachtmerrie, niets anders.. , en daarna nog een droom waar ik toch wel met een erg plezierig gevoel van wakker werd. nee mensen, dit was niet met kloppend hart on / of zwetend..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Over dromen gesproken.. heeft er nog iemand wat leuks gedroomd?
oke dus na het daten om te scoren ga je nu voor het eerst daten met iemand waar je wat voor voelt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
Niet mijn eerste, wel de eerste waar ik écht mijn best voor moet doen !!
En dat meisje van 4 jaar dan? Die was easy?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet mijn eerste, wel de eerste waar ik écht mijn best voor moet doen !!
Vergeet je niet iets te vertellen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ja en nee. Eerst een stevige nachtmerrie waarvan ik zwetend en met kloppend hart wakker werd ja mensen, het was echt een nachtmerrie, niets anders.. , en daarna nog een droom waar ik toch wel met een erg plezierig gevoel van wakker werd. nee mensen, dit was niet met kloppend hart on / of zwetend..![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
oke dus na het daten om te scoren ga je nu voor het eerst daten met iemand waar je wat voor voelt?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat meisje van 4 jaar dan? Die was easy?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ja en nee. Eerst een stevige nachtmerrie waarvan ik zwetend en met kloppend hart wakker werd ja mensen, het was echt een nachtmerrie, niets anders.. , en daarna nog een droom waar ik toch wel met een erg plezierig gevoel van wakker werd. nee mensen, dit was niet met kloppend hart on / of zwetend..![]()
Morgen broxquote:
Nee dat ging allemaal automatisch, daar hoefde ik ook niet echt moeite voor te doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat meisje van 4 jaar dan? Die was easy?
Niks relevants hier hoor. De eerste over een bus vol vrouwen die moesten vluchten voor hun ex, de tweede was iets met een tattoo en..quote:
De andere meisjes waar ik afgelopen jaar mee ben geweest hoefde ik gewoon geen moeite voor te doen..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
oke dus na het daten om te scoren ga je nu voor het eerst daten met iemand waar je wat voor voelt?
niiiiieeeeetsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Morgen broxwat heb je nu weer uitgespookt?
Die slangendroom lijkt me niet plezierig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
Heb vannacht gedroomd over een parketvloer
En de nacht hiervoor over slangen die me beten..En niet eentje, maar 5. En ze hadden 3 tandjes waarmee ze beten (ik zag de hapjes op mijn arm).
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Morgen broxwat heb je nu weer uitgespookt?
nu wel dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee dat ging allemaal automatisch, daar hoefde ik ook niet echt moeite voor te doen
Jazeker. Straks ff het water opzoeken. Kindjes in de speeltuin, mams bruin wordenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef zbbrox het volgende:
[..]
niiiiieeeeets![]()
moggeh.. is het bij jullie ook al zon mooi weer?
Met je kutmutsquote:
Hmm ik kan het niet echt uitleggen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
nu wel dan?
je hebt haar aan hyves toegevoegt en via hyves gevraagt of ze wat wilt gaan doen...
poe poe! de dag dat ik zoveel moeite doe voor een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |