quote:
Ohja, verhaal.
Nou goed, de laatste trein vanuit A'dam richting het zuiden dus echt stampvol kwam hij op de amstel aanrijden. Ik werd door een maat de trein in getorpedeerd (anders paste we er niet meer in

) en belandde tussen een groepje van 5 mensen (2 gasten, 3 chicks).
De eerste gast begint meteen tegen me te praten. Hij is allemaal aan het mauwen dat hij de dag erna vroeg op moet omdat hij moet werken. Ik, flauw als altijd, begin hem te kutten met dat hij maar blij moet zijn met zijn ene dag vrij. Natuurlijk niet zonder dat ik hem erbij vertelde dat ik 2 weken vrij hiervoor kreeg.

Vervolgens pakt hij een sleutel uit zijn zak en een zakje, even een puntje midden in de trein. De andere gast kijkt hem wat jaloers aan en besluit een peuk op te steken. De kerel die net coke gebruikte viel ineens uit tegen de roker, dat dat echt niet kon in de trein.

De 3 chicks hadden inmiddels plaatsgenomen op minieme stoeltjes die ze van de vrijmarkt hadden. Ineens haalt 1 van de chicks een heliumapparaat uit de tas en ze gaan gezellig aan de helium. De chick springt op en begint allemaal wild te schreeuwen en te doen, de cokesnuivende gast vindt dat ze rustig moet doen. De 2 overige vriendinnen beamen dit en gaan aan haar tieten zitten. Dit snapte ik ook niet goed maar die dingen gebeuren.

Ze ging verder met schreeuwen dat hun wel aan haar tieten mochten zitten, maar als iemand anders het zou proberen dat ze die persoon dan persoonlijk tegen de grond zou stampen.
Vervolgens kwamen we bij Utrecht centraal en moesten de beste mensen uitstappen.