oeh!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De houten kast van 5 meter, het houten opklapbed, orgel en de vloerbedekkingen iig niet.
Ze heeft zo'n wenteltrap die al half uit elkaar valt, de koelkast en vriezer gingen nog wel, maar die wasmachine is er nog 1 van de stempel "beton om de molen" dus die is echt freaking zwaar.quote:
Hesterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:48 schreef BrandX het volgende:
Ik ben wel blij met jamalEn Lisa ook. De rest maakte me niet zoveel uit eigenlijk, behalve dan dat ik blij ben dat dat gekke mens van een Hester niet door is
Lisaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:48 schreef BrandX het volgende:
Ik ben wel blij met jamalEn Lisa ook. De rest maakte me niet zoveel uit eigenlijk, behalve dan dat ik blij ben dat dat gekke mens van een Hester niet door is
Ze moest in het begin met dat Amerikaanse pop-meisje zingen, die zei: "Your voice is ridiculous!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja Lisa is echt da bomb! Een echte rockbiatch![]()
Kellyquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze moest in het begin met dat Amerikaanse pop-meisje zingen, die zei: "Your voice is ridiculous!"
Tot 3 uur werken, dan een half brood en koffie halen en hopen dat de zon nog warm is en vanavond vroeg naar bed. En jij?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Papier.
Nog plannen voor vandaag?
Vanochtend thuis een beetje lui doen. En voor vanmiddag heb ik afgesproken met een oud-collega om op een terras in Haarlem lui te gaan doenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tot 3 uur werken, dan een half brood en koffie halen en hopen dat de zon nog warm is en vanavond vroeg naar bed. En jij?
Nu kan ik niet meer slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kelly.
(nog) Geen spamcijfers van gisteren, trouwens, want er lijkt daarbij iets mis te zijn gegaan.
*fapfapfap. Donderdag zal ik ook wel hoog hebben gestaan in de dagcijfers, maar niet naar gekeken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je, in de niet complete cijfers stond je wel bovenaan.
Iemand die niets doet wil dat jij ook niets doet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 09:11 schreef Pheno het volgende:
Na een telefoontje van gisteren ga ik niet meer meehelpen met opruimen en zoeken ze het maar uit.
Mijn ma geeft me ook gelijk, die snapt dat wel. Iets met beste stuurlui staan aan wal. En die wal ligt 100 km verder, dus dan moeten ze niet zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |