Kruipruimte.quote:
Vrouwen niet aan de tieten voelen, echt.....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Probeer eens een geloofwaardig copypasteverhaal lenny
Ik zal het morgen proberen, ze zijn al stil.quote:
Dan laat je ze weer even herrie makenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het morgen proberen, ze zijn al stil.
Mja, dan kunnen we het over nog wel meer landschapselementen hebben. Bushokjes niet aan de tieten voelen. Heb je net zo veel aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen niet aan de tieten voelen, echt.....
Daar moet je bierflesjes doorheen tieven toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan kunnen we het over nog wel meer landschapselementen hebben. Bushokjes niet aan de tieten voelen. Heb je net zo veel aan.
Blijkbaar ja. Dat is zonde van de bierflesjes namelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar moet je bierflesjes doorheen tieven toch?
Ik ben niet zo'n uitgaander, dus ik weet het niet
Ah, ok. Kan die KSC meet nog leuk worden. KSC'ers door het bushokje tievenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Dat is zonde van de bierflesjes namelijk.
Daar tief je bakstenen, gejatte fietsen of je vrienden doorheen
Wut? Ik heb 1 spatie toegevoegd om de smiley zichtbaar te maken.quote:[ Bericht 60% gewijzigd door indahnesia.com op 02-05-2009 03:43 ]
Ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wut? Ik heb 1 spatie toegevoegd om de smiley zichtbaar te maken.
Misschien had je maar 3 letters?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wut? Ik heb 1 spatie toegevoegd om de smiley zichtbaar te maken.
Dobbelen om welk standje?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, zover was het nog niet. Echt eerst dobbelen!
Ohio gozaimasuquote:
De houten kast van 5 meter, het houten opklapbed, orgel en de vloerbedekkingen iig niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:44 schreef BrandX het volgende:
hi Ph, gisteren beetje overleefd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |