Toen ging ik net "slapen" manquote:
sterf boemmie..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb net 12 uur achter elkaar geslapen.
Nee, dat zou zonde zijn van mijn o zo uitgeruste lichaam.quote:
Doodsverwensing... BAN!!!1111``1`1`1`11`1`!!!quote:
Ja die komt er mooi makkelijk vanaf zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:52 schreef Joene het volgende:
Die klootzak met die kapotte suzuki swift uit Huissen is wel dood
Ach het is en blijft Nederland. Als ie het had overleeft had ie waarschijnlijk 6 jaar + TBS gekregen en was ie over 3 maand dood geknald door een over enthousiaste fan van het koningshuis.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja die komt er mooi makkelijk vanaf zo.
Viel mee dat het niet zo een buitenlander was trouwens A.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja die komt er mooi makkelijk vanaf zo.
Die geven niets om het koningshuisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Viel mee dat het niet zo een buitenlander was trouwens A.
Dat weet ik.quote:
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Viel mee dat het niet zo een buitenlander was trouwens A.
ahref ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben het moeten doen met een semi-bekende Nederlandse, maar ze staat op de foto voor een dobbelsteenworp.
Wat?quote:
Link ?quote:
Zie sig.quote:
Nee, nog 206 dagen...quote:
Nog 5 kwartier, en ik hou het voor gezien!quote:
zekers.. nu ff wat mp3's aan mn ipod voeren voor in de autoquote:
Vanochtend nogal vroeg geworden, huis schoonmaken/opruimen... je kent het wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom zit jij nog binnen n00c?
ah thanxquote:Op maandag 4 mei 2009 08:19 schreef Metatron het volgende:
Goeiemokkel!
En welk een pareltje van een BHFH topic om de dag mee te beginnen: injectienaalden uitkoken hoe lang?
wat ben jij vrolijk ?quote:
2,3 Miljoen gelijk Pieter de Korver zou wel leuk zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 09:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, tis toch mooi weer!? Celine groeit als kool. Wat wil je nog meer?
Ja klopt.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:13 schreef Joene het volgende:
Was jij dit A ?
AMSTERDAM - Een man onder invloed is dit weekeinde opgepakt omdat hij de opiumwet overtrad en masturbeerde in het openbaar. De Hagenaar verrichtte oneerbare handelingen ten opzichte van een Amsterdamse vrouw in de trein. Ze waarschuwde de politie, die de man op het station van 's-Gravenhage aanhield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |