Toen ging ik net "slapen" manquote:
sterf boemmie..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb net 12 uur achter elkaar geslapen.
Nee, dat zou zonde zijn van mijn o zo uitgeruste lichaam.quote:
Doodsverwensing... BAN!!!1111``1`1`1`11`1`!!!quote:
Ja die komt er mooi makkelijk vanaf zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:52 schreef Joene het volgende:
Die klootzak met die kapotte suzuki swift uit Huissen is wel dood
Ach het is en blijft Nederland. Als ie het had overleeft had ie waarschijnlijk 6 jaar + TBS gekregen en was ie over 3 maand dood geknald door een over enthousiaste fan van het koningshuis.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja die komt er mooi makkelijk vanaf zo.
Viel mee dat het niet zo een buitenlander was trouwens A.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja die komt er mooi makkelijk vanaf zo.
Die geven niets om het koningshuisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Viel mee dat het niet zo een buitenlander was trouwens A.
Dat weet ik.quote:
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Viel mee dat het niet zo een buitenlander was trouwens A.
ahref ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben het moeten doen met een semi-bekende Nederlandse, maar ze staat op de foto voor een dobbelsteenworp.
Wat?quote:
Link ?quote:
Zie sig.quote:
Nee, nog 206 dagen...quote:
Nog 5 kwartier, en ik hou het voor gezien!quote:
zekers.. nu ff wat mp3's aan mn ipod voeren voor in de autoquote:
Vanochtend nogal vroeg geworden, huis schoonmaken/opruimen... je kent het wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom zit jij nog binnen n00c?
ah thanxquote:Op maandag 4 mei 2009 08:19 schreef Metatron het volgende:
Goeiemokkel!
En welk een pareltje van een BHFH topic om de dag mee te beginnen: injectienaalden uitkoken hoe lang?
wat ben jij vrolijk ?quote:
2,3 Miljoen gelijk Pieter de Korver zou wel leuk zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 09:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja, tis toch mooi weer!? Celine groeit als kool. Wat wil je nog meer?
Ja klopt.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:13 schreef Joene het volgende:
Was jij dit A ?
AMSTERDAM - Een man onder invloed is dit weekeinde opgepakt omdat hij de opiumwet overtrad en masturbeerde in het openbaar. De Hagenaar verrichtte oneerbare handelingen ten opzichte van een Amsterdamse vrouw in de trein. Ze waarschuwde de politie, die de man op het station van 's-Gravenhage aanhield.
ik dacht al een beetje stoned in de trein en kringrukken.quote:
Voor studenten niet. En aan-student-hulp-verlenende-helpdeskers ook niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
5 mei is voor burgers een gewone werkdag, b-d.
Ik zie het jaquote:Op maandag 4 mei 2009 10:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moohhhh Gertje, morgen 90% kans op neerslag, met een hoeveelheid van 4 mm.
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:43 schreef Armageddon het volgende:
Fijn wijkje woon ik.
http://denhaag.nl.eu.org/inwoners.aspx?wid=36
Als je de illegalen erbij doet zit je op nog 3% minder Nederlandersquote:Op maandag 4 mei 2009 10:47 schreef Houzer het volgende:
[..]check de stats van de schildersbuurt
www.visserijdagen.nl Ouwe.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:54 schreef Armageddon het volgende:
De tering.
Zeg Joene, wanneer is dat zuipfeest in dat dorp van je!?
Goeie stats met zo een dochterquote:Op maandag 4 mei 2009 10:43 schreef Armageddon het volgende:
Fijn wijkje woon ik.
Het lijkt wel Bergeijk:quote:Op maandag 4 mei 2009 11:14 schreef Armageddon het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijswijk_(Zuid-Holland)
quote:Rijswijk verweerde zich gedurende de bezetting aanvankelijk niet actief tegen de Duitsers. Toen het gemeentepersoneel in 1940 gevraagd werd de ariërverklaring te tekenen was daar geen weerstand tegen. De Rijswijkse politie assisteerde bij Duitse razzia’s en de registratie van de 380 joodse inwoners werd gewoon uitgevoerd.
PVDAquote:Op maandag 4 mei 2009 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet voor niks is de PvdA de tweede partij van Rijswijk!
ik zou niet tussen al die negers , en moslims willen wonen nee.quote:
In transformers 3 kunnen we dus de Multipla BOT verwachten?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo hé, daar is weer iemand lekker met zijn computertje bezig geweest.
Gesponsord door GM© natuurlijk.
Slecht eigenlijk, zo worden de Transformers toch een beetje verkracht.
Ik heb meer zin in die film van Quentin Tarantino. Die met die nazi klappers.quote:
Gloryhole Motherfuckers toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb meer zin in die film van Quentin Tarantino. Die met die nazi klappers.
'Inglorious Bastards' ja...quote:Op maandag 4 mei 2009 13:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in die film van Quentin Tarantino. Die met die nazi klappers.
Volgens mij augustus pas.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
'Inglorious Bastards' ja...
Die wil ik ook zien inderdaad. 8 mei toch ofzo?
quote:Release Date:
27 August 2009 (Netherlands)
Den Haag, Rotterdam, whateverquote:‘Autochtone Rotterdammers bijna minderheid’
Uitgegeven: 4 mei 2009 10:58
Laatst gewijzigd: 4 mei 2009 10:58
AMSTERDAM – In 2012 zullen er in Rotterdam meer allochtonen dan autochtonen zijn. Dat voorspelt het Centrum voor Onderzoek en Statistiek (COS) als de huidige trend van immigratie en geboorten doorzet.
Dat meldt het AD.
Het aantal inwoners in Rotterdam stijgt met meer dan 400 per maand. Het aantal autochtone Rotterdammers neemt echter af.
Inmiddels is nog slechts 52 procent van de inwoners van de havenstad autochtoon, in 1990 was dit nog 60 procent.
Jonge inwoners
Met name onder jonge inwoners neemt het percentage allochtonen toe. In de leeftijdscategorie 0-14 is 38 procent autochtoon.
Volgens het COS is moeilijk te voorspellen of de trend zal doorzetten. “De groei van het aantal allochtonen wordt deels verklaard door immigratie. De laatste jaren vestigen zich relatief veel Roemenen, Polen en Chinezen hier.”
“De economische crisis heeft vooralsnog geen invloed op die trend. Maar wat niet is, kan nog komen”, stelt het COS.
Kleinkinderen
“Ook het geboortecijfer laat zich moeilijk voorspellen. De kleinkinderen van migranten worden bovendien gedefinieerd als autochtoon. Deze groep groeit de komende jaren.’’
De bevolkingsgroei is het sterkst onder Antillianen en Marokkanen. Naast de autochtone Nederlanders vormen Marokkanen en Turken de grootste etnische groep.
Bij mij is het ook al 42% hoor, maar dit is dus over heel Rotterdam.....quote:Op maandag 4 mei 2009 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, ik woon al in een Postcodegebied met 60% allochtonen.
Voor mij verandert er niet zoveel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |