Blazers hebben alleen in het 1e kwart voor gestaan met 17-14 voor het laatst.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:00 schreef Luuksor het volgende:
Blazers staan voor 52-37 bij halftime! En inderdaad 1 van de beste wedstrijden ooit..
Blazers zullen dan waarschijnlijk vast wel in het off-season kijken of ze een veteraan kunnen contracteren of traden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:21 schreef popolon het volgende:
Genieten hoor.
Blazers tja.... Erg jammer maar dan zie je toch dat ze een echte (playoff) veteraan of twee missen. Kijk naar Denver, helemaal een ander team met Billups.
Kunnen ze dan in 2010 flink free agents gaan signen en vervolgens de contracten van hun spelers verlengen via Bird rights? Of moeten ze de contracten eerst verlengen, zodat ze geen cap space meer overhebben?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:16 schreef popolon het volgende:
Ik tel er zo al vijf die verlopen na '09/'10
Weet niet precies hoe het werkt, maar New York kreeg het ook voor elkaar een payroll te krijgen van 120 miljoen terwijl de salary cap 65 was ofzo, dus die zullen wel dergelijke constructies hebben gebruikt. Dan betaal je alleen we 175 miljoen aan salarissen na de luxury tax penalty.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef dennis00 het volgende:
[..]
Kunnen ze dan in 2010 flink free agents gaan signen en vervolgens de contracten van hun spelers verlengen via Bird rights? Of moeten ze de contracten eerst verlengen, zodat ze geen cap space meer overhebben?
Ja, maar andere 2 teams/plaats moet nog bekend worden gemaakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:15 schreef Ricard0j het volgende:
Even tussendoor. Komt NBA Europe Live nog in meer steden dan alleen in Londen?
Oh oke, ben wel benieuwd naar Berlijn/Barca als dat door gaat.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:24 schreef jmac het volgende:
[..]
Ja, maar andere 2 teams/plaats moet nog bekend worden gemaakt.
Bof jij effe!quote:Op zondag 3 mei 2009 04:50 schreef jmac het volgende:
Dit mag nog wel 10 games doorgaan tussen die 2. Elke wedstrijd is leuk!
Orlando Magic rule ! Geen playoff team my assquote:Op zondag 3 mei 2009 04:55 schreef popolon het volgende:
ORL - BOS dus. Ook leuk.
Ze vliegen er uit hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:10 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Orlando Magic rule ! Geen playoff team my ass![]()
![]()
Ik hoop dat ze BOS eruit gooien , we zullen zien. Howard is af te stoppen, roteren van je C's en PF's en veel fouten maken. Pistons deden het altijd succesvol. En Celtics hebben nogal wat lengte met Davis, Perkins, Moore.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:20 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
moet het nog zien, Boston zal wel moe zijn nu en hoe gaan ze Dwight Howard afstoppen?
Moe is overrated. Je kan hetzelfde over (bijvoorbeeld) de Cavs zeggen maar dan dat ze teveel rust hebben gehad waardoor het momentum weg is. Celtics hebben gewoon een dag rust en ze openen deze series ook gewoon thuis.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:20 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
moet het nog zien, Boston zal wel moe zijn nu en hoe gaan ze Dwight Howard afstoppen?
Dacht ik dus ook, maar hij is wel hot. 15 punten ofzo al?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:49 schreef D-Wade het volgende:
Dirk is echt de grootste mietje uit de NBA history. Hij durft hem niet eens meer aan te kijken...ik voorspel dat hij zijn volgende 10 schoten mist.
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:49 schreef D-Wade het volgende:
Dirk is echt de grootste mietje uit de NBA history. Hij durft hem niet eens meer aan te kijken...ik voorspel dat hij zijn volgende 10 schoten mist.
Wat een onzin, beetje meelopen met die amerikaanse anti-europese spelers basketballwriters. Dirk heeft stats waar menig topper jaloers op zou zijn. Ook heeft hij meer clutchballen gemaakt dan je zou denken op basis van het hem toegeschreven imago. Dallas zou toch allang open staan voor een trade als het zo'n banaan zou zijn.quote:
1-8 sindsdien.....quote:Op zondag 3 mei 2009 21:49 schreef D-Wade het volgende:
ik voorspel dat hij zijn volgende 10 schoten mist.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ook heeft hij meer clutchballen gemaakt dan je zou denken op basis van het hem toegeschreven imago.
Waar zie je mij zeggen dat Dirk geen goede speler is? Hij is gewoon soft.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:42 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Wat een onzin, beetje meelopen met die amerikaanse anti-europese spelers basketballwriters. Dirk heeft stats waar menig topper jaloers op zou zijn. Ook heeft hij meer clutchballen gemaakt dan je zou denken op basis van het hem toegeschreven imago. Dallas zou toch allang open staan voor een trade als het zo'n banaan zou zijn.
Titelkandidaat? Dat zijn ze al sinds 'ie bij de Rockets zit.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:19 schreef JayJay8 het volgende:
Moet altijd zo lachen om degene die zeggen dat de Rockets beter zijn zonder een fitte T-Mac. Dus niet de T-Mac die we dit jaar gezien hebben....
De Rockets met een fitte T-Mac zouden dit jaar een titelkandidaat zijn...
Dat zeggen ze altijd, maar het eerste jaar dat de Rockets in de play-offs staan zonder T-Mac halen ze wel de tweede ronde. Zelfs zonder thuisvoordeel. De ploeg is zoals Popo ook al zegt echt beter zonder hem. Voor Houston zou het mooi zijn als ze van de zomer een of twee role-players kunnen krijgen voor hem, dan kunnen ze volgend seizoen misschien echt mee doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:19 schreef JayJay8 het volgende:
Moet altijd zo lachen om degene die zeggen dat de Rockets beter zijn zonder een fitte T-Mac. Dus niet de T-Mac die we dit jaar gezien hebben....
De Rockets met een fitte T-Mac zouden dit jaar een titelkandidaat zijn...
Jammer voor jou, maar ik heb een betrouwbare bron en die zegt dat Boston gaat winnenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:43 schreef dennis00 het volgende:
En Orlando tegen Boston, heb niets met Orlando, maar wel als ze tegen Boston spelen.
Als Boston weer wint door stom geluk, dan neem ik direct een vliegtuig naar Boston, ga ik dronken worden en feesten en vervolgens steek ik alle Boten met Thee in de brand.
In welke grot leef jij met je grote verrassing?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:19 schreef Colplay het volgende:
Grote verrassing. LeBron James wordt vandaag de MVP van het reguliere seizoen.
De ironiequote:Op maandag 4 mei 2009 22:57 schreef jmac het volgende:
[..]
In welke grot leef jij met je grote verrassing?
Grappig dat ze dit eerste game winnen. Waarschijnlijk schrikt LA nu wakker en denderen ze dr overheen, maargoed.quote:
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Grappig dat ze dit eerste game winnen. Waarschijnlijk schrikt LA nu wakker en denderen ze dr overheen, maargoed.
Het grootste probleem van Houston vind ik eigenlijk dat Yao veel potentie heeft maar dat het er niet echt uitkomt. Verder hebben ze nog al eens problemen om hem de bal te krijgen. Met de handchecking regels zie je dat vooral ploegen die veel penetreren het goed doen. Nash, LeBron, Kobe, Wade, Parker, Rondo. In theorie zou T-Mac dit natuurlijk bij Houston moeten zijn, maar de ploeg speelt duidelijk beter zonder hem. Leuk om te zien dat Brooks dat nu gisteren deed en in de tweede helft zo dingen kan creeren voor de ploeg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:28 schreef popolon het volgende:
Houston.Ben ik dan de enige die er niet echt van opkijkt? Gewoon een goed team, eindelijk.
Het grootste probleem is de bank, hun bank is niet zo goed als die van LA. Als Yao in foutenlast komt zijn er problemen.
Nee...Had wel verwacht dat dit een moeilijke serie zou worden. Niemand kan Yao echt goed verdedigen en niemand kan Brooks verdedigen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:28 schreef popolon het volgende:
Houston.Ben ik dan de enige die er niet echt van opkijkt? Gewoon een goed team, eindelijk.
Het grootste probleem is de bank, hun bank is niet zo goed als die van LA. Als Yao in foutenlast komt zijn er problemen.
Vooral tegen Portland was dit het geval omdat ze hem heel veel frontten. Denk dat dit de manier is om Houston te verslaan aangezien ze dan meestal slechte geforceerde schoten gaan nemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Colplay het volgende:
[..]
Het grootste probleem van Houston vind ik eigenlijk dat Yao veel potentie heeft maar dat het er niet echt uitkomt. Verder hebben ze nog al eens problemen om hem de bal te krijgen. Met de handchecking regels zie je dat vooral ploegen die veel penetreren het goed doen. Nash, LeBron, Kobe, Wade, Parker, Rondo. In theorie zou T-Mac dit natuurlijk bij Houston moeten zijn, maar de ploeg speelt duidelijk beter zonder hem. Leuk om te zien dat Brooks dat nu gisteren deed en in de tweede helft zo dingen kan creeren voor de ploeg.
Had wel verwacht dat Houston wedstrijden zou pakken van LA, maar dan thuis en niet in LA. Zou wel mooi zijn als Houston voor een enorme upset zou kunnen zorgen.
Vergeet niet dat dit Portland de das omdeed in die beslisende game 3 en 4. Door zoveel aandacht te besteden aan Yao stond Scola plotseling de hele tijd vrij en die is niet bang om die 15ft jumpers te nemen. Sterker nog, hij schoot gewoon een hele nette 57% FG voor 16ppg in die series. En ik heb bijna niemand gezien die het daar over heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Vooral tegen Portland was dit het geval omdat ze hem heel veel frontten. Denk dat dit de manier is om Houston te verslaan aangezien ze dan meestal slechte geforceerde schoten gaan nemen.
Precies, als de bal niet bij Yao komt hebben ze niemand (meer) die zelf iets kan creeren. Brooks en Artest moeten dat gaan doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Vooral tegen Portland was dit het geval omdat ze hem heel veel frontten. Denk dat dit de manier is om Houston te verslaan aangezien ze dan meestal slechte geforceerde schoten gaan nemen.
Ja dat is wel waar maar met een goede team defence is dit wel te verdedigen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:52 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit Portland de das omdeed in die beslisende game 3 en 4. Door zoveel aandacht te besteden aan Yao stond Scola plotseling de hele tijd vrij en die is niet bang om die 15ft jumpers te nemen. Sterker nog, hij schoot gewoon een hele nette 57% FG voor 16ppg in die series. En ik heb bijna niemand gezien die het daar over heeft.
Denk het niet, eerder wat onderschatting en matige defence op de momenten dat het moest.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:03 schreef Barca het volgende:
Zou de lange periode van "rust" de Lakers game 1 hebben gekost?
Dapper dat hij zich zo kwetsbaar op durft te stellen. Toch nog maar even afwachten of het nu echt beter is geworden...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Colplay het volgende:
[..]
Precies, als de bal niet bij Yao komt hebben ze niemand (meer) die zelf iets kan creeren. Brooks en Artest moeten dat gaan doen.
Het lijkt er trouwens op dat Ron ook wat verstandiger gaat worden. Mooie quote gisteren na de wedstrijd hierover.
"I wish I would have matured as fast as guys like LeBron, Dwyane Wade, Brandon Roy," he said. "When I got a little college fame, got into the NBA, I veered to the left and wasn't focused on team so much, was focused on myself. It took me 10 years, unfortunately took me so long for me to understand that."
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Dos37 het volgende:
Dat werd hem ook niet, Lakers en Celtics wonnen beide
Ach had van Orlando en Houston ook geen sweep verwacht. Belangrijk dat ze nu thuisvoordeel hebben. Hopen dat ze het beide in zes af kunnen maken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:42 schreef Dos37 het volgende:
Dat werd hem ook niet, Lakers en Celtics wonnen beide
Ik formuleerde het verkeerd, ik ben ook blij dat de Lakers wonnenquote:
Je word tegenwoordig al ejected alleen al als je Kobe aanraakt. Kobe zelf mag er lustig op ellebogen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef Colplay het volgende:
Benieuwd of er nog wat spelers geschorst worden na gisteravond. Fisher en Artest ejected, waarbij vooral Fish kans loopt om een wedstrijd geschorst te worden. Verder deelde Bryant nog een kleine elleboog uit. Als de NBA consequent is zou dit ook een wedstrijd schorsing betekenen zoals Howard deze ook al kreeg deze play-offs. Benieuwd of ze dit aandurven.
Erge elleboog of niet, volgens regels is een elleboog boven de schouder een automatische schorsing. Dus als de NBA consequent is dan volgt er een schorsing van 1 wedstrijd. Maar met Rondo hebben ze ook al laten zien dat ze niet erg consequent zijn, dus Kobe zal er wel weer mee weg komen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:06 schreef Multiply het volgende:
Haha, wat een onzin. Voor zover het al een erge elleboog was kan ik heel goed begrijpen dat de scheidsen hem niet zagen.
Wat Artest deed was gewoon stom. Eerst tegen de scheids ouwehoeren en daarna op Kobe af lopen. Toch niet zo volwassen..
Maar er is natuurlijk wel een verschil tussen hard en dirty. Zeker de fout van Fisher was duidelijk opzet. Er komt dan ook een onderzoek van de NBA. We zullen wel zijn wat er uit komt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef JayJay8 het volgende:
Tsja Houston wil zo graag fysiek spelen toch...![]()
Als het een bedoelde elleboog was vind ik het beetje laag maar heb net de hele game gezien en Houston begon zelf fysiek te spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |