Zelfs dat niet eens. Wel vaak 2 Vandaag gekeken. En die hebben een gave om tijdens de maaltijd lijken voorbij te laten komenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Zeker ook tevaak vroeger op rotten.com geweest
Ik kom zelf uit Zwijndrecht maar ik trek het boetekleed volledig aan, sorryquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok, ik zou ook pissig zijn als ik uit Heerjansdam zou komen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit vaak een beetje klinisch naar die fotootjes te kijken![]()
Zoals ook op onderstaande foto, ik denk dan "Wat ligt dat been en die voet daar raar", zo kun je er vast niet mee lopen![]()
Maar het doet mij geen fuck, en dat is misschien toch wel een beetje erg
[ afbeelding ]
Zwijndrecht is wel veel beter natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:23 schreef Bedaarten het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Zwijndrecht maar ik trek het boetekleed volledig aan, sorry
Ja, maar dat doet er nu niet toe.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zwijndrecht is wel veel beter natuurlijk
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:28 schreef Bedaarten het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet er nu niet toe.
Blijf een trieste zaak wat er in Apeldoorn is gebeurd en daarmee ga ik nu lekker naar bed.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:28 schreef Bedaarten het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet er nu niet toe.
Blijf een trieste zaak wat er in Apeldoorn is gebeurd en daarmee ga ik nu lekker naar bed.
Of het nu een aanslag of niet is, door het tijdstip en de plaats van het ongeluk, en het feit dat het live OP tv gebeurde, en er duizenden mensen stonden te kijken..... is reden genoeg om de festiviteiten voor DIT jaar af te lassen. Volgend jaar kan er weer volop gefeest worden wat mij betrefd, wellicht met een herdenkinkje erbij.....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:14 schreef Bedaarten het volgende:
Je stelt het erg kort door de bocht. Ik vind dat je deze actie te veel gewicht meegeeft als je stelt dat dit een aanslag op het koningshuis is.
Het had echt nooit mogen gebeuren en ik zou er alles aan willen doen om het terug te draaien maar ik heb niet het gevoel dat het aflasten van feesten enig effect heeft op het de hoeveelheid medeleven met de slachtoffers.
En daar heb je de juiste post te pakken. Natuurlijk wil ik niet online gaan oordelen over mensen als bolkestein (hoewel de usernaam al wel veel zegt), maar er zijn grenzen. Je hebt vanzelfsprekend volkomen gelijk dat mensen die niets of weinig voelen terwijl ze op tv de dood van een aantal mensen aanschouwen een heel erg groot probleem hebben en zichzelf waarschijnlijk onder behandeling moeten stellen. Het grappige is dat ze mensen die wel een traan laten proberen te laten weten dat je dan toch echt geen echte kerel bent, terwijl ze zelf dus met spoed hulp nodig hebben. Geeft verder niets, maar het is zo jammer dat die mensen zelf niet in de gaten hebben dat ze zo zijn afgestomd, dat ze volkomen gevoelloos door het leven gaan en het idee hebben volkomen juist te reageren. Triest, zeer triest. Maar op FOK verbaast me niets meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit.
Als je live in beeld mensen ziet overlijden en je voelt er niks bij vind ik dat erger.
Ik lul niet snel over schrijffouten, maar 'ik vindt'???? Dat is toch wel regel nummer 1 volgens mij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens.Ik voelde ook helemaal niets toen ik de beelden zag, echter ik vindt de personen wel zielig die lopen te zeiken dat hun feestje is afgelast of die zeiken omdat andere mensen het er wel moeilijk mee hebben.
Hij is echt de kluts kwijtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lul niet snel over schrijffouten, maar 'ik vindt'???? Dat is toch wel regel nummer 1 volgens mij.
Ja, en dan zelf één posting daarboven afgestomd schrijvenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lul niet snel over schrijffouten, maar 'ik vindt'???? Dat is toch wel regel nummer 1 volgens mij.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geeft verder niets, maar het is zo jammer dat die mensen zelf niet in de gaten hebben dat ze zo zijn afgestomd, dat ze volkomen gevoelloos door het leven gaan en het idee hebben volkomen juist te reageren. Triest, zeer triest. Maar op FOK verbaast me niets meer.
Da's nou jammer.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 05:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en dan zelf één posting daarboven afgestomd schrijven
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |