Ik mod dan ook alleen maar op AEX. Hét forum voor autistische graaiers die cijfertjesgeil zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:04 schreef tong80 het volgende:
Hoe jij er ooit aan bent gekomen is me een raadsel
misschien zat zijn kofferbak wel gevuld met dat griepvirus en wilde hij de koningklijke familie een flinke griepepedimie bezorgen !maar alle gekheid op een stokje,dat hij die bus niet heeft geraakt is te danken aan het feit dat en zijn voorruit kapot was,hij 0 zicht had,en daardoor aan de verkeerde kant van die verkeersheuvel cq paal langs reed ?overigens had de zoon van joop van tellingen,ton als ik me niet vergis,rete veel mazzel.dat laddertje dat door het beeld vloog wilde hij net op gaan staan toen hij de eerste klap hoorde,anders was het slecht met hem afgelopen...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
De Staat heeft gewoon iemand ingehuurd om daar een beetje rond de crossen wetende dat dit nieuws het nieuws over de griep op de achtergrond zet. Zo blijven mensen minder alert en kan het virus zijn gang gaan en slachtoffers maken.
Dat is precies wat ze willen, want Nederland is overbevolkt. Vandaar dat die 5 doden die zijn geofferd ook niks meer uitmaakt voor ze. Deze aanslag op Beatrix is dus ook gewoon met opzet mislukt. Achter de schermen echter, loopt alles precies volgens plan.
* RemcoW85 zet aluhoedje weer op.
Jij vindt het abnormaal dat feesten op Koninginnedag afgelast of ingekort worden op de dag dat er een aanslag op het koningshuis wordt gepleegd?!!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:05 schreef Bedaarten het volgende:
Er is 1 ding dat ik er over wil zeggen en dat is dat ik het jammer vind dat er overal in Nederland het programma van Koninginnedag wordt ingekort. Ik vind het ronduit verschrikkelijk wat er in Apeldoorn is gebeurt maar dat hoeft niet van invloed te zijn op de rest van Nederland.
Ik voel d'r meestal niets tot niet veel bijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je live in beeld mensen ziet overlijden en je voelt er niks bij vind ik dat erger.
Als jij door wilt feest vieren met een biertje in de hand is er toch niemand die je tegenhoudt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:05 schreef Bedaarten het volgende:
Er is 1 ding dat ik er over wil zeggen en dat is dat ik het jammer vind dat er overal in Nederland het programma van Koninginnedag wordt ingekort. Ik vind het ronduit verschrikkelijk wat er in Apeldoorn is gebeurt maar dat hoeft niet van invloed te zijn op de rest van Nederland.
Op een foto zie je m al voorover gebogen zitten. Kan net na een klap zijn, kan ook zijn dat ie al eerder niet eens meer wist waar die was op dat moment, KO dus en daarom die bus compleet gemist heeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:05 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
misschien zat zijn kofferbak wel gevuld met dat griepvirus en wilde hij de koningklijke familie een flinke griepepedimie bezorgen !maar alle gekheid op een stokje,dat hij die bus niet heeft geraakt is te danken aan het feit dat en zijn voorruit kapot was,hij 0 zicht had,en daardoor aan de verkeerde kant van die verkeersheuvel cq paal langs reed ?overigens had de zoon van joop van tellingen,ton als ik me niet vergis,rete veel mazzel.dat laddertje dat door het beeld vloog wilde hij net op gaan staan toen hij de eerste klap hoorde,anders was het slecht met hem afgelopen...
Ik eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij vindt het abnormaal dat feesten op Koninginnedag afgelast of ingekort worden op de dag dat er een aanslag op het koningshuis wordt gepleegd?!!!!!_!!!!!!!
Ik ben het volledig met je eens.Ik voelde ook helemaal niets toen ik de beelden zag, echter ik vindt de personen wel zielig die lopen te zeiken dat hun feestje is afgelast of die zeiken omdat andere mensen het er wel moeilijk mee hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik voel d'r meestal niets tot niet veel bij![]()
Te vaak zie je op TV mensen dood gaan en ik ben er redelijk immuun door/voor geworden (zolang het op afstand is en het geen bekenden zijn)
Ben ik nu slecht?
Lijkt mij wel goed als een mod de OP van het vorige topic in de eerste post plaatst.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:09 schreef Paul het volgende:
Kan er geen beter OP worden gemaakt met foto's info tot nu toe ofzo
Het is idd erger als je LIVE mensen dood ziet gaan en er niks bij voelt. Op TV en fotos zie je dat al genoeg, dus wel logisch dat je daar immuun voor bent geworden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Te vaak zie je op TV mensen dood gaan en ik ben er redelijk immuun door/voor geworden (zolang het op afstand is en het geen bekenden zijn)
Ben ik nu slecht?
Hilarisch.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Hamvraag blijft wel of hij nog post krijgt van het CJIB. Volgens mij mag je daar geen 60.
Je stelt het erg kort door de bocht. Ik vind dat je deze actie te veel gewicht meegeeft als je stelt dat dit een aanslag op het koningshuis is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij vindt het abnormaal dat feesten op Koninginnedag afgelast of ingekort worden op de dag dat er een aanslag op het koningshuis wordt gepleegd?!!!!!_!!!!!!!
nee hoor,integendeel,door alles wat we voorgeschoteld krijgen is de mentaliteit anders en zijn we harder wat dat betreft,is bij mij niet anders.ik heb niet lopen janken ofzo maar moet wel bekennen dat dit hele gebeuren me wel geraakt heeft.het feit dat 1 zieke geest zoveel leed kan veroorzaken omdat hij schijnbaar zelf in de put zit vind ik een gedachtekronkel die nauwelijks te bevatten is.ook ik zat tv te kijken toen dit gebeurde,in eerste instantie denk je wtf en vraag je je af wat je net precies gezien hebt.pas als je de herhalingen op tv ziet,de foto's op internet en er meer info beschikbaar wordt gesteld wordt de ernst van de sittuatie duidelijk en het verdriet en de verontwaardiging zichtbaar.ik heb wel eens ehbo verleend bij een ernstig ongeval,op het moment ben je kalm en weet je wat je moet doen en achteraf kom je tot het besef wat er zich heeft afgespeeld,op een of andere manier lopen waarneming en besef bij de mens niet synchroon lijkt het wel.met als gevolg dat de emoties pas veel later komen,meestal wanneer het besef geland is !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik nu slecht?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij wel goed als een mod de OP van het vorige topic in de eerste post plaatst.
Alles is dicht, Oranjevereniging heeft besloten dat alle festiviteiten worden afgelast (Heerjansdam)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:08 schreef Catullus het volgende:
[..]
Als jij door wilt feest vieren met een biertje in de hand is er toch niemand die je tegenhoudt?
Als de mensen hun gratis feestje maar hebben en hun vrije dag maar niet verpest hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel![]()
Alsof al die feestende mensen de verjaardag van Bea vieren![]()
Die willen gewoon een feestje, de aanleiding telt niet. Waarom dan alles stil leggen?
Ik was ook lekker aan het bier gegaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als de mensen hun gratis feestje maar hebben en hun vrije dag maar niet verpest hebben![]()
Tjonge jonge
Zeker ook tevaak vroeger op rotten.com geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit vaak een beetje klinisch naar die fotootjes te kijken![]()
Zoals ook op onderstaande, ik denk dan "Wat ligt dat been en die voet daar raar", zo kun je er vast niet mee lopen![]()
Maar het doet mij geen fuck, en dat is misschien toch wel een beetje erg
[ afbeelding ]
Ok, ik zou ook pissig zijn als ik uit Heerjansdam zou komenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:16 schreef Bedaarten het volgende:
[..]
Alles is dicht, Oranjevereniging heeft besloten dat alle festiviteiten worden afgelast (Heerjansdam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |