Dat had je dan niet moeten zeggen, Erik. Er zijn niet zoveel eerlijke mensen meer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik wil niets liever dan bij een massa horen.
Ik snap het verband niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat had je dan niet moeten zeggen, Erik. Er zijn niet zoveel eerlijke mensen meer.
Syllabus!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:02 schreef JAM het volgende:
Misschien is er nog een ander woord voor in het Nederlands-Nederlands maar dat komt nu niet in me op.
Ach ja, de syllabus natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Syllabus!
Ezelsbruggetje zodat het voor jou makkelijker te onthouden is: succubus-->syllabus.
Neen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:05 schreef JAM het volgende:
Zeg Erik, even iets anders, had je mijn blog al gezien? Daar staat sinds gisteren een foto van grote negerlullen op.
Ja gewoon "negerlullen" zeggen is natuurlijk beneden hun stand.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En ze worden ook wel syllabus genoemd door docenten.
Ik had geen zin om het meervoud op te zoekenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:07 schreef JAM het volgende:
Ze worden syllabus genoemd?Je studeert toch Nederlands, Erik.
Die dame op jouw blog met de syllabi in haar mond is ook professor, weet ik uit eerstehands bron.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:09 schreef JAM het volgende:
Nu, ik toch van mening dat een beetje professor negerlullen zonder enige schroom in de mond neemt.
Mensen gelijk stellen aan apen op grond van hun rasafkomst?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:43 schreef JAM het volgende:
Overigens levert 'Rampokkende klipsteen' op Google maar twee andere resultaten op, beiden citaten van mij hier eerder op het forum. Het is toch overduidelijk dat het om blauwe plopperapen gaat, oftewel: de Indische medeburger.
Op tijd stoppen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:58 schreef Gellius het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het zelf bijvijlen van tanden? Er is een stukje van mijn kies en dat snijdt in mijn tong. En ik heb geen zin om naar de tandarts te gaan.
Zo goed Gellius?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:19 schreef Frollo het volgende:
Ok, hier is mijn tip: toch maar naar de tandarts gaan.
Ik zou in elk geval niet snel zelf met m'n tanden gaan rotzooien.
Want een goed gebit is een rijk bezit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |