huh? Waarom?quote:
Zie deze topics:quote:
Waarover? Ik weet niet eens waarom hij geband is...quote:
Pfrt. Toen ik mod was deed ik dat vaak genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zie deze topics:
Doodverwensingen door modjes, die nieuwe trend?
Krentenbol..... :r
En waar het allemaal begon (inmiddels 95% weggehaald)
PUB SC #3677 - Who cares?
Krentebol zei over dat blonde meisje op die geenstijl foto iets van 'Joepie ze is doodquote:
Niet alleen lachen, hij ging haar verdedigen, nam die post volledig op zich op, wilde de schuld van Krentenbolgeval op zich nemen, etc. HIj zei dat hij het zelf had uitgelokt en dat zij geen ban moest krijgen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krentebol zei over dat blonde meisje op die geenstijl foto iets van 'Joepie ze is dood' en MASD moest daar om lachen en ging daarover verder.
Die ene die leefde?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krentebol zei over dat blonde meisje op die geenstijl foto iets van 'Joepie ze is dood' en MASD moest daar om lachen en ging daarover verder.
Hier: PUB SC #3677 - Who cares?
Helft is inmiddels verwijderd, maar dan krijg je een idee.
Smakeloze opmerkingen over de gebeurtenissen van vandaag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarover? Ik weet niet eens waarom hij geband is...
Ik vind dat je als mod niet zozeer aan moraal hangt maar meer aan de policy. Dat de FA's en A's het ongepast vinden maakt het nog geen policy-overschrijdende post....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet alleen lachen, hij ging haar verdedigen, nam die post volledig op zich op, wilde de schuld van Krentenbolgeval op zich nemen, etc. HIj zei dat hij het zelf had uitgelokt en dat zij geen ban moest krijgen.
Zoals een andere user zei, hij wilt haar neuken
Die ja. Stoere paint btw.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Die ene die leefde?
Wat ik niet wist, en daarom deze paint had verwijderd?
[ afbeelding ]
Ja goh, laten we mensen bannen uit moraal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Smakeloze opmerkingen over de gebeurtenissen van vandaag.
Mods hebben toch wel een bepaalde voorbeeldfunctie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja goh, laten we mensen bannen uit moraal.
Er iets van zeggen is okay natuurlijk maar om ze gelijk te bannen. Pfrt.
Hé don't shoot the messenger, ik beantwoord alleen je vragen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Op dat moment was er sprake van dat ze was overleden. Als je zoiets hoort en zo'n post plaatst is een ban wel terecht hoor. Maar het is een vriendje van jou, dus dan is het idd moeilijk oordelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |