Eens!quote:Op donderdag 30 april 2009 23:57 schreef Gert het volgende:
Dus dit was het, qua strippen...
Die bewoners houden zich niet aan hun woord dus. Zullen we rekening mee houden de volgende keer.
Eerst tieten, dan drank.
Ik zou ook voor Eline gaanquote:Op donderdag 30 april 2009 23:56 schreef Jimbo het volgende:
ik geloof dat ik net een stukje heel erg bloot renate zag
en bobby, lul , ga nou voor eline , die is veel mooier , liever , en en en![]()
![]()
![]()
Poging tot versierenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:59 schreef Rainesz het volgende:
Bobby zit echt in een nutteloos gesprek!
Gevoted.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:58 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Amber of Eline ? Rawr-contestAmber Eline
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die wordt dan vanzelf weer geslotenquote:
handjes vast houden ?quote:
tietenquote:
een waarvoor je concentratie moet hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien een goed moment om een zware opdracht te starten?
Mag ik eerst ? Volgens mij houdt Eline wel van verrassingenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
handjes vast houden ?dan knuffelen en onze keuze beminnen
?
Als bobby straks Amber ligt te bonken istie m'n held. Hij zegt namelijk 'Eline is mooier dan jij. Neuken?'quote:
Ja, na 2 dagen zonder voedsel willen ze misschien wel volledig naakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef pimmmetje het volgende:
ik het is dan ook stom om de jokers nu al in te zetten, ik weet bijna zeker dat ze hem verder in het spel nog hard nodig hebben.
Daarom zijn MILF's/cougars/etc. zo fijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tieten![]()
en wat een slap gezeik van amber, jullie vrouwen zijn zooo moeilijk
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef pimmmetje het volgende:
ik vind het slecht wat ze hebben gedaan , ze hebben te vroeg de jokers ingezet.
de bewoners hebben de joker(uit de kleren) nu ingezet voor drank, echter kun je je afvragen of dit nog een 2e of een 3e keer lukt, misschien heeft stream straks zoiets dit doen we niet nog een keer volgende keer moeten jullie met een beter bod komen.
het is dan ook stom om de jokers nu al in te zetten, ik weet bijna zeker dat ze hem verder in het spel nog hard nodig hebben.
Wie zich het eerst coma zuiptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien een goed moment om een zware opdracht te starten?
kthnx, dr.Philquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Amber is gewoon gewend hard te schreeuwen, omdat ze bang is voor haar eigen gevoelens.
of een preteen die niet moeilijk doetquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daarom zijn MILF's/cougars/etc. zo fijn.
i knowquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:03 schreef pussydeluxe het volgende:
WTF!
Boehoe! Jij bent veel mooier dan mij
Moet de redactie nog wel wat drank aanslepen natuurlijkquote:
er is nog whisky toch ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet de redactie nog wel wat drank aanslepen natuurlijk
Ik stem voorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moet de redactie nog wel wat drank aanslepen natuurlijk
Maar niet genoeg om de hele bende echt bezopen/in coma te krijgenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:05 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat we de mogelijkheid krijgen om ze daar zwaar voor te straffen.
naar de kloteequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:06 schreef Susi het volgende:
Amber d'r ogen zijn troebel als de neten
En ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Hihi.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
ff amber in een dip lullen ...doet ie goed die bobby ,held
nogmaar een poll ?quote:
Ja man, is dit hoe ie vrouwen versiert? naja opzich werkt het wel op onzekere vrouwen maar aan andere kant is het doooodsaaaaaaaaaaaiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
ff amber in een dip lullen ...doet ie goed die bobby ,held
Met of zonder condoomsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:06 schreef Arn0 het volgende:
Zou wel een tof idee zijn, nu er nog een opdracht eringooien
dan ga jij gelijk met zwepen beginnen enzulksquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Als bobby straks Amber ligt te bonken istie m'n held. Hij zegt namelijk 'Eline is mooier dan jij. Neuken?'
hij kijkt ook aleen maar naar der tieten waarschquote:
+1quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja man, is dit hoe ie vrouwen versiert? naja opzich werkt het wel op onzekere vrouwen maar aan andere kant is het doooodsaaaaaaaaaaai
Nu Dementor er niet is wordt het wat lastiger om te zien of de redactie actief is hierquote:
whoehahaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wat lief, Bobby kijkt naar Ambers ogen, en niet naar haar pukkels.
LMFAO.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wat lief, Bobby kijkt naar Ambers ogen, en niet naar haar pukkels.
Poll: Meer drank of PDL dr bewbs ?quote:
Ja, Bobby is nog niet zo dom nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Zo lijkt 't. Bobby pakt 'r taktisch aan, zo op de zwaktes inspelen.
Het is een heldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk om die Bobby, wat een zwetser
zo krijgt ie wel de vrouwtjes, heldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk om die Bobby, wat een zwetser
quote:
GMTAquote:
Ja precies, wat ie nu doet is zo'n halfbakken move maken... hij start de plaat op, maar dan blijft de plaat hangen.. liedje eindigt niet en hij gaat onverrichte zaken naar bed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |