Dat over een kopbal was te raden, corners zeker?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De nulste.
Wel de vijfde.. jawel.. kopbal.
Jep, en vrije trappen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat over een kopbal was te raden, corners zeker?
Er zijn momenteel nog minder mensen dood dan bij een normale griepgolf.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Echt alle scholen etc gesloten in Mexico omdat er 1200 besmettingen zijn op de 20 miljoen mensen, ja hallo hé. En mensen die in Amsterdam al met mondkapjes rond lopen!!!!!11
Kan ik me voorstellenquote:
Oeee, Corona's. Alleen moet ik dan wel geld hebbenquote:
Uhm, dan snap je de ernst van het virus niet echt denk ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Echt alle scholen etc gesloten in Mexico omdat er 1200 besmettingen zijn op de 20 miljoen mensen, ja hallo hé. En mensen die in Amsterdam al met mondkapjes rond lopen!!!!!11
I don't get it..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef Houniet het volgende:
Kerel tijdens de wintersport ging het erop![]()
!
Woon jij in Aalten?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
wtf ik durf niet meer naar buiten
Daar moet ik mij bij aansluiten, vandaag ook een paar weggetikt heerlijk in het zonnetje.quote:
prosac iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die zit zwaar aan de dope geloof ik, of moet eraan.
Overloper. Veel plezier in je nieuwe huis. Schiet je nog wat foto's?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:05 schreef Suijk het volgende:
Meeste zooi vandaag verhuisd naar m'n nieuwe huis. We zijn officieel geen stadsgenoten meer, Ray.
Foto's heb ik al wel, maar moet dat allemaal nog uitzoeken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Overloper. Veel plezier in je nieuwe huis. Schiet je nog wat foto's?.
Hoe doe je het met je werk? Werk je nog steeds in Almere en ga je met de auto heen en weer?
160 hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |