?quote:
Dat is toevallig, ik ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Toevallig dat je net Manu Chao als ondertitel hebt of ik zie het nu pas en dat ik al de hele dag muziek van hun in mijn hoofd heb.
champions league totoquote:
Welk liedje om precies te zijn?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik ook..
Anyway, ik ga nu maar een slapen.![]()
Daarom sta ik ook voor ja. Je moet gewoon maar 1 tijdvlak gokken.quote:
quote:
Joh lekker batsen die chick. Goeie zaak dat je er heb meegenomen naar je huis, eerst even leeg laten kotsen en dan neuken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:51 schreef Prosac het volgende:
lekker dan. Feestje, een dame heeft zich helemaal naar de tering gezopen. Gaat ze in mijn bed liggen.
wat blijft er voor mij.. naast een kotsmisselijke vrouw liggen die niet mijn vriendin is of de bank die iets te kort is.
Oa deze:quote:
Vertel.....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:59 schreef sjimz het volgende:
Ik weet het zeker, sommige mensen zijn echt debiel.
Wees blij dat je de OP niet meer kan lezen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:03 schreef venomsnake het volgende:
Tja. Sommige mensen hebben een beetje vreemde humor zullen we maar zeggen...
Ik wil het niet eens weten..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wees blij dat je de OP niet meer kan lezen.
Elcalcio blog?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:21 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 3 mannen gaan de klus klaren.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over de holocaust
Ging even lekker de holocaust ontkennen, als grap.
quote:sezten, 48 uur voor je solidariteitsactie.
Daar ga je veel plezier aan belevenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:28 schreef venomsnake het volgende:
Als het goed is wordt vanmiddag mijn nieuwe telefoon bezorgd (Iphone 3g)
') Wat een debieltje is het ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over de holocaust
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:43 schreef Rots het volgende:
[..]
Joh lekker batsen die chick. Goeie zaak dat je er heb meegenomen naar je huis, eerst even leeg laten kotsen en dan neuken.
Had jij niet een vriendin?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Was gewoon feestje bij mij thuis. Ben er wel bij in bed gekropen (fuck dat, het is mijn bed), maar verder viel er weinig mee aan te vangen hoor.![]()
dus dan was het geen vreemdgaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef Prosac het volgende:
Ja, maar die zit momenteel in een andere regiocode
en het was toch haar zus.![]()
Die zin insuinueert dat je daar later pas achter kwamquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:20 schreef Prosac het volgende:
Ja, maar die zit momenteel in een andere regiocode
en het was toch haar zus.![]()
Neu, ondanks mijn drank inname wist ik dat nog wel hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Die zin insuinueert dat je daar later pas achter kwam
Zo zijn er dus wel meer: Forum banmeldtopic.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Over de holocaust
En wat doe ik, het vertellen aan wildvreemden op Fok!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gast, dat zijn van die mogelijkheden die je niet vaak meemaakt.
Dat vind ik dus jammer, ik ben heel benieuwd wat voor schrijffouten erin hebben gestaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 08:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wees blij dat je de OP niet meer kan lezen.
Heuj ik ook. En King of the Bongo, Politik Kills en Tristeza Maleza.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oa deze:
Vanavond Real Madrid - Barcelona![]()
.
Erg goed nummer is dat.quote:
Dat klinkt érg goed. Kende ze eigenlijk alleen van de Bongo-song.quote:
En meteen weer +- 140 euro aan kleding gespendeerdquote:
Me gustas tu ken je ook, 100% zeker.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat klinkt érg goed. Kende ze eigenlijk alleen van de Bongo-song.
Jepquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Me gustas tu ken je ook, 100% zeker.
200KM hier vandaan, thank godquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
wtf ik durf niet meer naar buiten
quote:
Echt alle scholen etc gesloten in Mexico omdat er 1200 besmettingen zijn op de 20 miljoen mensen, ja hallo hé. En mensen die in Amsterdam al met mondkapjes rond lopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:52 schreef Prosac het volgende:
Bovendien is het virus toch al airborne, gezien de gevallen bij mensen die niet in Mexico zijn geweest of in aanraking met geinfecteerden.
Hoeveelste eigen goal?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:07 schreef Kopbal het volgende:
Lekker BBQ straks
2-2 gelijk gespeeld vanmiddag, wel terecht. 1 gescoord, m'n 7e goal van het seizoen... als rechtsback.
Dat over een kopbal was te raden, corners zeker?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De nulste.
Wel de vijfde.. jawel.. kopbal.
Jep, en vrije trappen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat over een kopbal was te raden, corners zeker?
Er zijn momenteel nog minder mensen dood dan bij een normale griepgolf.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Echt alle scholen etc gesloten in Mexico omdat er 1200 besmettingen zijn op de 20 miljoen mensen, ja hallo hé. En mensen die in Amsterdam al met mondkapjes rond lopen!!!!!11
Kan ik me voorstellenquote:
Oeee, Corona's. Alleen moet ik dan wel geld hebbenquote:
Uhm, dan snap je de ernst van het virus niet echt denk ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Echt alle scholen etc gesloten in Mexico omdat er 1200 besmettingen zijn op de 20 miljoen mensen, ja hallo hé. En mensen die in Amsterdam al met mondkapjes rond lopen!!!!!11
I don't get it..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:56 schreef Houniet het volgende:
Kerel tijdens de wintersport ging het erop![]()
!
Woon jij in Aalten?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
wtf ik durf niet meer naar buiten
Daar moet ik mij bij aansluiten, vandaag ook een paar weggetikt heerlijk in het zonnetje.quote:
prosac iddquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die zit zwaar aan de dope geloof ik, of moet eraan.
Overloper. Veel plezier in je nieuwe huis. Schiet je nog wat foto's?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:05 schreef Suijk het volgende:
Meeste zooi vandaag verhuisd naar m'n nieuwe huis. We zijn officieel geen stadsgenoten meer, Ray.
Foto's heb ik al wel, maar moet dat allemaal nog uitzoeken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Overloper. Veel plezier in je nieuwe huis. Schiet je nog wat foto's?.
Hoe doe je het met je werk? Werk je nog steeds in Almere en ga je met de auto heen en weer?
160 hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |