Nog altijd niet dood. Wat mooi is. Zo kan hij een verklaring geven en de cel in voor vele jaren.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:42 schreef LordNemephis het volgende:
Nou in de stad is ook niet veel te belevenvanavond. Hoe is het met die klootzak die in Suzuki reed? Dood or what?
Waarom verbaasd me dat nu niets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt wel Sarajevo tijdens de Joegoslavië-oorlog hier.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Dat waren gelukkig maar 1 of 2 simpele zielen.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef marcodej het volgende:
Foto van het AD:Brrr, ik kan er gewoon niet meer tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt wel Sarajevo tijdens de Joegoslavië-oorlog hier.
![]()
Nou de man schijnt hersendood te zijn volgens bronnen binnen het ziekenhuis dus die verklaring gaat er niet meer komen...quote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog altijd niet dood. Wat mooi is. Zo kan hij een verklaring geven en de cel in voor vele jaren.
Mwah, wie filmt er nou die kant op als de bus van het gezelschap aan de andere kant is?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Opvallend alleen dat er nog geen amateurbeelden zijn van eerder, waar de auto de eerste beschadigingen opliep.
Dat is niet opvallend, die zijn door de recherche ingenomen voor onderzoekquote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Opvallend alleen dat er nog geen amateurbeelden zijn van eerder, waar de auto de eerste beschadigingen opliep.
jaquote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ben ik de enige die zich ergert aan heet feit dat "Ik hou van Holland" gewoon wordt uitgezonden?²
Ik vond hem er vooral erg menselijk uitzien, de verschrikking op zijn gezicht en de hand voor zijn mond toen hij zag wat er gebeurde en meteen daarna de beschermende arm om Maxima, niets verkeerds aanquote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
W-A staat er weer heel charmant op hoor, tering.
Ik heb er geen problemen mee, aangezien ik het normaalgesproken ook niet kijk en niet als een populist over wil komen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ben ik de enige die zich ergert aan heet feit dat "Ik hou van Holland" gewoon wordt uitgezonden?²
Dat er uberhaupt wat wordt uitgezonden! Alle zenders, radio, tv, het internet, alles zou op zwart moeten!quote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ow? Jij weet dat er uberhaupt mensen zijn geweest die toevallig een politieafzetting hebben gefilmd terwijl de bus met de koninging langskwam.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Dat is niet opvallend, die zijn door de recherche ingenomen voor onderzoek
Die zijn van 200 meter en 8 sec (schattingen) eerder, waar hij door de dranghekken reed denk ik. De meeste mensen filmden richting die bus dus ik betwijfel of daar veel beelden van zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Het houdt niet op vandaag he?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef Scorpionsworld het volgende:
De eerste aanslag is mislukt dus komt nummer twee met een gefaalde aanslag
'Bom' in verongelukte auto op A12
Niet triest; want het is een relevante vraag. Als deze daad gepleegd was door een allochtoon dan waren de rapen goed gaar geweest in Nederland vandaag, zeker als het een moslim was geweest. Deze discussie niet willen voeren is struisvogelpolitiek.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Triest dat deze discussie over blank/niet-blank niet alleen op Fok! wordt gevoerd.
Dat, en je bent de enige die constant probeert grappig te doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ooggetuige die had gefilmd werd geinterviewd voor de NOS tv en verklaarde daar dat hij beelden had van de optrekkende auto in de Jachtlaan. En dat hij deze beelden heeft af moeten geven aan de politie.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:49 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Ow? Jij weet dat er uberhaupt mensen zijn geweest die toevallig een politieafzetting hebben gefilmd terwijl de bus met de koninging langskwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |