abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68545114
BODEGRAVEN - In het wrak van een auto die op de A12 bij Bodegraven van het talud was afgereden, is vanavond een verdacht pakketje aangetroffen.

De Explosieven Opruimings Dienst onderzoekt het pakketje.
Rond negen uur vanavond raakte ter hoogte van Bodegraven een auto van we weg af. De gealarmeerde brandweerlieden troffen in het voertuig een nog onbekend explosief aan. De bestuurder van de auto is met onbekend letsel naar een ziekenhuis overgebracht.
De A12 is in de richting van Utrecht is tussen Gouda en Nieuwerbrug volledig afgesloten.
Rijkswaterstaat verwacht dat de A12 tot middernacht dicht blijft. Doorgaand verkeer vanuit Rotterdam kan het best via de A15 rijden, verkeer vanuit Den Haag via de A4 , A9 en A2 (via Amsterdam).
Ook het verkeer richting Den Haag ondervindt hinder van het ongeval: net na Nieuwerbrug zijn twee van de drie rijstroken afgesloten.

http://www.ad.nl/groeneha(...)kte_auto_op_A12.html

Net langsgereden , allemaal auto's met de motor uit en uit de auto's gestapt en 3 (alle) rijstroken potdicht
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_68545181
Ik zou maar dekking zoeken dan
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_68545186
Tja, ze zijn nu natuurlijk extra op hun hoede..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_68545376
tvp voor morgen
pi_68545392
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:46 schreef AndreaW het volgende:
Ik zou maar dekking zoeken dan
2 banen waren dicht , en dan al die mensen (inclusief mij) die op het laatste moment over de doorgetrokken streep bij Driebruggen eraf wilden. Apeldoorn achtige taferelen
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_68545467
gaat lekker in NL
I went clubbing. Softest coat ever.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 april 2009 @ 23:56:35 #7
163650 Greys
pi_68545508
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:52 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

2 banen waren dicht , en dan al die mensen (inclusief mij) die op het laatste moment over de doorgetrokken streep bij Driebruggen eraf wilden. Apeldoorn achtige taferelen
Ik snap de ' ' niet in deze, maar die humor zal mij dan wel ontgaan. Kan gebeuren.

Ben wel benieuwd naar het vervolg van dit verhaal.
Wat voor explosief dat dan is en wat de reden was dat hiermee rondgereden is.
En waarom is die auto van het talud afgereden dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 30 april 2009 @ 23:57:22 #8
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68545542
Daar kom ik iedere dag door de weeks
pi_68545568
Jezus, was er nog niet genoeg gebeurt vandaag?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_68545720
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap de ' ' niet in deze, maar die humor zal mij dan wel ontgaan. Kan gebeuren.

Ben wel benieuwd naar het vervolg van dit verhaal.
Wat voor explosief dat dan is en wat de reden was dat hiermee rondgereden is.
En waarom is die auto van het talud afgereden dan?
Geen idee, er reden rondom de opritten en in de dorpjes eromheen ook witte politie auto's rond met alleen zwaailicht en sire maar niet in KLPD kleuren . Wij reden gelukkig aan de andere kant dus alleen wat last van kijkers gehad.
Domste is wel dat mensen ondanks de afzettingen tóch probeerden de snelweg via de oprit te bereiken
  vrijdag 1 mei 2009 @ 00:03:30 #11
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_68545762
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Daar kom ik iedere dag door de weeks
OMG!!!
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  vrijdag 1 mei 2009 @ 00:16:44 #12
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_68546185
'Bom' A12 tot ontploffing gebracht
Door MATHIJS STEINBERGER

WAARDER - In het wrak van een auto die op de A12 bij Waarder van het talud was afgereden, is donderdagavond een explosief aangetroffen.
play
FOTO TOON VAN DER POELDe A12 bij Gouda met het Gouwe Aquaduct. ARCHIEFFOTO JACQUES ZORGMANDe Explosieven Opruimings Dienst heeft het pakketje kort voor middernacht gecontroleerd tot ontploffing gebracht.
Rond negen uur vanavond raakte ter hoogte van Waarder, tussen Bodegraven en Woerden een auto van de weg af na een eenzijdig ongeluk. De gealarmeerde brandweerlieden troffen in het voertuig een nog onbekend explosief aan en trokken zich daarop snel terug. De bestuurder van de auto is met onbekend letsel naar een ziekenhuis overgebracht.
De politie kan pas vrijdag of later duidelijkheid geven over de aard van de stof die tot ontploffing is gebracht. De A12 is in de richting van Utrecht is tussen Gouda en Nieuwerbrug nog volledig afgesloten. Tussen Waddinxveen en Reeuwijk vormde zich eerder op de avond een file van zo’n 7 kilometer.
Wie dit leest is gek
pi_68546525
Vage dag vandaag.
pi_68546529
Wat zit hier dan toch weer achter?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_68546565
tvp
  vrijdag 1 mei 2009 @ 00:28:57 #16
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68546571
zou er een verband zijn met de aanslag

ligt het in de buurt van apeldoorn?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 00:29:34 #17
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68546594
WTF is dit nou weer dan?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 00:30:17 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68546614
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 00:28 schreef Fortitudo het volgende:
zou er een verband zijn met de aanslag

ligt het in de buurt van apeldoorn?
nee
pi_68546626
waar gaat het heen is vandaag wel een terechte opmerking.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 00:31:35 #20
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_68546652
Toevallig dat net zo'n auto met een bom aan boord dan weer verongelukt...
Wie dit leest is alfabeet.
pi_68546667
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 00:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
'Bom' A12 tot ontploffing gebracht
Door MATHIJS STEINBERGER

WAARDER - In het wrak van een auto die op de A12 bij Waarder van het talud was afgereden, is donderdagavond een explosief aangetroffen.
play
FOTO TOON VAN DER POELDe A12 bij Gouda met het Gouwe Aquaduct. ARCHIEFFOTO JACQUES ZORGMANDe Explosieven Opruimings Dienst heeft het pakketje kort voor middernacht gecontroleerd tot ontploffing gebracht.
Rond negen uur vanavond raakte ter hoogte van Waarder, tussen Bodegraven en Woerden een auto van de weg af na een eenzijdig ongeluk. De gealarmeerde brandweerlieden troffen in het voertuig een nog onbekend explosief aan en trokken zich daarop snel terug. De bestuurder van de auto is met onbekend letsel naar een ziekenhuis overgebracht.
De politie kan pas vrijdag of later duidelijkheid geven over de aard van de stof die tot ontploffing is gebracht. De A12 is in de richting van Utrecht is tussen Gouda en Nieuwerbrug nog volledig afgesloten. Tussen Waddinxveen en Reeuwijk vormde zich eerder op de avond een file van zo’n 7 kilometer.
WTF , hopelijk geen chemische shit
pi_68546802
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 00:32 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Mexicaanse griep bom?

Je weet het niet, na alles wat vandaag is gebeurd.
pi_68546822
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 00:32 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

De varkensgriep.
pi_68546838
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:

[..]

Mexicaanse griep bom?

Je was me voor.
pi_68546870
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:

[..]

Mexicaanse griep bom?

Het was geen Suzuki Swift dus dan zal allemaal wel meevallen

OT iemand al pics of meer nieuws? Is de weg alweer vrijgegeven etc?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')