2 banen waren dicht , en dan al die mensen (inclusief mij) die op het laatste moment over de doorgetrokken streep bij Driebruggen eraf wilden. Apeldoorn achtige taferelenquote:
Ik snap de 'quote:Op donderdag 30 april 2009 23:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
2 banen waren dicht , en dan al die mensen (inclusief mij) die op het laatste moment over de doorgetrokken streep bij Driebruggen eraf wilden. Apeldoorn achtige taferelen
Geen idee, er reden rondom de opritten en in de dorpjes eromheen ook witte politie auto's rond met alleen zwaailicht en sire maar niet in KLPD kleuren . Wij reden gelukkig aan de andere kant dus alleen wat last van kijkers gehad.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap de '' niet in deze, maar die humor zal mij dan wel ontgaan. Kan gebeuren.
Ben wel benieuwd naar het vervolg van dit verhaal.
Wat voor explosief dat dan is en wat de reden was dat hiermee rondgereden is.
En waarom is die auto van het talud afgereden dan?
OMG!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Daar kom ik iedere dag door de weeks
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:28 schreef Fortitudo het volgende:
zou er een verband zijn met de aanslag
ligt het in de buurt van apeldoorn?
WTF , hopelijk geen chemische shitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
'Bom' A12 tot ontploffing gebracht
Door MATHIJS STEINBERGER
WAARDER - In het wrak van een auto die op de A12 bij Waarder van het talud was afgereden, is donderdagavond een explosief aangetroffen.
play
FOTO TOON VAN DER POELDe A12 bij Gouda met het Gouwe Aquaduct. ARCHIEFFOTO JACQUES ZORGMANDe Explosieven Opruimings Dienst heeft het pakketje kort voor middernacht gecontroleerd tot ontploffing gebracht.
Rond negen uur vanavond raakte ter hoogte van Waarder, tussen Bodegraven en Woerden een auto van de weg af na een eenzijdig ongeluk. De gealarmeerde brandweerlieden troffen in het voertuig een nog onbekend explosief aan en trokken zich daarop snel terug. De bestuurder van de auto is met onbekend letsel naar een ziekenhuis overgebracht.
De politie kan pas vrijdag of later duidelijkheid geven over de aard van de stof die tot ontploffing is gebracht. De A12 is in de richting van Utrecht is tussen Gouda en Nieuwerbrug nog volledig afgesloten. Tussen Waddinxveen en Reeuwijk vormde zich eerder op de avond een file van zo’n 7 kilometer.
Je was me voor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mexicaanse griep bom?
Je weet het niet, na alles wat vandaag is gebeurd.
Het was geen Suzuki Swift dus dan zal allemaal wel meevallenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mexicaanse griep bom?
Je weet het niet, na alles wat vandaag is gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |