mods vinden het niet leuk om het over zichzelf te hebben...quote:Op donderdag 30 april 2009 23:31 schreef Pakspul het volgende:
Je mag het gewoon niet over de echte nazi's hebben
Oké. En je vindt het vreemd dat die dicht zijn?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Even Apeldoorn bellen.
Met wat voor wagen zou jij de aanslag hebben gepleegd?
en nog meer.
waarom niet?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:34 schreef ColtZ40 het volgende:
loller topics kan niet op de dag van de ramp.
Dat dus. Wacht effe een paar dagen man.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:34 schreef ColtZ40 het volgende:
loller topics kan niet op de dag van de ramp.
heuy dag is bijna voorbij, nog een half uurtje dan mag hetquote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat dus. Wacht effe een paar dagen man.
Een paar dagen hèquote:Op donderdag 30 april 2009 23:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
heuy dag is bijna voorbij, nog een half uurtje dan mag het
goed, kom ik over een paar dagen terug. wedden dat..... de topics gesloten worden?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat dus. Wacht effe een paar dagen man.
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
goed, kom ik over een paar dagen terug. wedden dat..... de topics gesloten worden?
Wat snap je niet?quote:loller topics kan niet op de dag van de ramp.
volgens jou ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Staat toch heel duidelijk? Ik vind het gewoon respectloos gedrag. Zulke dingen doe je gewoon niet.
Met andere woorden, jij keurt leedvermaak op de dag des ramp goed?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
volgens jou ja.
genoeg mensen die het wel leuk vinden. bederft het dan niet voor diegene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |