heuj die is van 4chanquote:
kan die tenminste gestraft worden, of niet. misschien een ongeluk.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:39 schreef Rockiejj het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje vaag.. waarom zou je zoiets doen?
De automobilist is heel licht gewond, hij zit nou op het politiebureau voor verhoor..:S
Dat vind ik nou weer lullig hea, dat die gozer licht gewond is..:S
Zegt iemand met een hamer en sikkel als avatar.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
goed. ik probeer je gelukkig niet te conformeren aan politiek correct, wat jij overduidelijk wel doet.
dus ik probeer je te overtuigen van mijn hamertje + sikkeltje?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:42 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Zegt iemand met een hamer en sikkel als avatar.
Ik hoop dat je een stijve lul krijgt hiervan jongen, vertel je ook even aan je papa en mama wat voor stoere plaatjes jij maakt?
wacht.. wie dacht hier eigenlijk dat het geen opzet was?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:44 schreef Rockiejj het volgende:
Hij keek naar beneden..-.-
Hij had wel goed gemikt! Alleen hij werd misselijk en keek naar beneden..
HET IS OPZET!
Die sukkel heeft het toegegeven!
ikke zit te kijken, hoe weet je dit dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:44 schreef Rockiejj het volgende:
Hij keek naar beneden..-.-
Hij had wel goed gemikt! Alleen hij werd misselijk en keek naar beneden..
HET IS OPZET!
Die sukkel heeft het toegegeven!
Hypocriet idd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ook dan, of mag het dan niet meer?
jij moet soms ook lachen om auschwitz grapjes
jij moet soms ook lachen om 9/11 grapjes
jij moet soms ook lachen om hongersnood grapjes
snap je mijn punt?
ver-van-je-huis grappen mogen wel
dicht-bij-je-huis grappen mogen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |