quote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef _-carlijn-_ het volgende:
dat is heel fijn om te weten![]()
wat een gedoe is het zeg
Je bent pas de 250.000e user. Iedereen begint zo, daarom is het hier ook zo'n zooitje.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef _-carlijn-_ het volgende:
dat is heel fijn om te weten![]()
wat een gedoe is het zeg
Nee, we zijn gewoon met heel veel en duiken als hongerige leeuwen op een wanhopige nieuwe user...quote:Op donderdag 30 april 2009 23:05 schreef _-carlijn-_ het volgende:
sinds een paar jaar![]()
wat zijn jullie trouwens snel met reageren!!
ik zou er een nieuw topic over beginnen!quote:Op donderdag 30 april 2009 23:08 schreef GGMM het volgende:
Hallo?
Dat heb je goed.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef _-carlijn-_ het volgende:
sorry dat ik niet zo snel ben!
ik ben 16.
meer zeg ik er niet bij
Dat je dat durft te zeggen!quote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef _-carlijn-_ het volgende:
ik ben 16.
meer zeg ik er niet bij
Oeh, een geheimzinnige vrouw.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef _-carlijn-_ het volgende:
ik ben 16.
meer zeg ik er niet bij
quote:
Laat plunk het maar niet horen.quote:Als het beletselteken aan het eind van een zin staat, komt er niet nog een punt achter.
Vermaak je je al een beetje hier of ben je na bovenstaande reacties bang gewordenquote:
Rechtsbovenin staat 'Profiel'quote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef _-carlijn-_ het volgende:
weet iemand hoe je je profiel kan wijzigen?
Linksboven in de balk bij "Wijzig profiel". KLIKquote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef _-carlijn-_ het volgende:
weet iemand hoe je je profiel kan wijzigen?
Als je hebt aangegeven dat je een vrouw bent wel.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:21 schreef _-carlijn-_ het volgende:
ja, maar ik zie een hoop balkjes![]()
maar ik heb al gewijzigd!
ik hoop dat het gelukt is in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |