abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68573863
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef -jos- het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Als je met meer dan 100 km/h op een groep mensen afrijdt?
Zonder gordel, ook nog. Vergroot de overlevingskansen ook niet echt.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:25:16 #282
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68573930
Verkeerd topic. Sorry.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:30:01 #283
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_68574172
quote:
"Majesteit?! U hier?!"

LOL
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:31:11 #284
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68574217
In het begin was toch ook alleen maar duidelijk dat het met opzet was? En niet met opzet tegen het 'koninklijk huis'? Waar kwam dat vandaan?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:32:36 #285
248844 Bowlingbal
pi_68574273
En als hij alleen maar op mensen afging, had hij al een aardige Carmageddon-score. Dat verklaart misschien ook wel waarom hij op het laatst nog een agent wilde raken, maar mistte.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:32:52 #286
132191 -jos-
Money=Power
pi_68574290
Trouwens ongeveer een uur nadat het gebeurd was zag ik via de NOS dat er aan de achterkant van de auto iemand een vrij grote lading bedradingen eruit aan het halen was. Ik weet niet of het normaal is dat daar bedradingen liggen maar het lijkt me niet. Dit moment was slechts een fractie van een seconde te zien maar misschien dat iemand het terug kan vinden. Ik wil geen complot theorie aanhangen ofzo maar het knaagt wel dus ik wil er een logische verklaring voor hebben.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:34:30 #287
248844 Bowlingbal
pi_68574369
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:32 schreef -jos- het volgende:
Trouwens ongeveer een uur nadat het gebeurd was zag ik via de NOS dat er aan de achterkant van de auto iemand een vrij grote lading bedradingen eruit aan het halen was. Ik weet niet of het normaal is dat daar bedradingen liggen maar het lijkt me niet. Dit moment was slechts een fractie van een seconde te zien maar misschien dat iemand het terug kan vinden. Ik wil geen complot theorie aanhangen ofzo maar het knaagt wel dus ik wil er een logische verklaring voor hebben.
Het zag er meer uit als sleeptouw enzo.
- Donald Love
pi_68574373
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef Bowlingbal het volgende:
In het begin was toch ook alleen maar duidelijk dat het met opzet was? En niet met opzet tegen het 'koninklijk huis'? Waar kwam dat vandaan?
In het begin was nog niks duidelijk en werd er zelfs rekening gehouden met een freak ongeluk. Totdat het gerucht ging dat die man in de auto wat tegen de politie had gezegd.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:35:25 #289
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_68574422
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Het zag er meer uit als sleeptouw enzo.
Vond ik ook Verschilllende touwen/kabels.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:35:43 #290
248844 Bowlingbal
pi_68574442
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:34 schreef snowgoon het volgende:

[..]

In het begin was nog niks duidelijk en werd er zelfs rekening gehouden met een freak ongeluk. Totdat het gerucht ging dat die man in de auto wat tegen de politie had gezegd.
Ja, ho even, die Officier van Justitie zei nog zelfs nog dat het wel met opzet was, maar niet duidelijk was of het tegen het koningin of het koninklijk huis was, in zoveel woorden. Tenminste, dat begreep ik eruit. Is daar toevallig een youtube van? Of zou hij later in het ziekenhuis ook nog wat gezegd hebben dan?
- Donald Love
pi_68574540
quote:
In de live feed was het uitgebreid te zien wat ze uit de achterbak haalden. En dat waren gewoon startkabels en wat touw. Die startkabels zijn prima verklaarbaar in een auto. En misschien was dat touw een sleeptouw. Ook iets wat niet raar is in een auto.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:38:16 #292
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68574557
quote:
ik zag dat ook... het was geen overgetunede kofferbak met ghettoblasters.
Rood/witte kabels toch?!

En als het startkabels waren, dan waren het wel een hoop.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68574718
OMG nu de OP duidelijk ontkracht is dat die man al dood was.

Gaan we het maar gooien op die paar startkabels en sleepkabels.
Daar is echt helemaal niks bijzonders aan en was ook gewoon een tijd LIVE in beeld gister.
............................
pi_68574737
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:35 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja, ho even, die Officier van Justitie zei nog zelfs nog dat het wel met opzet was, maar niet duidelijk was of het tegen het koningin of het koninklijk huis was, in zoveel woorden. Tenminste, dat begreep ik eruit. Is daar toevallig een youtube van? Of zou hij later in het ziekenhuis ook nog wat gezegd hebben dan?
Geen idee meer wat er bij die eerste persco precies over is gezegd. Lijkt me wel duidelijk dat het een aanslag tegen de koninging was.
pi_68574758
wow beter krijg ik geen ongeluk want er ligt gigantisch veel troep in de kofferbak van mijn auto.

En er lag onder andere volgens mij elektriciteitskabels, prolly wilde hij iedereen elektrocuteren ofzo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:43:14 #296
248844 Bowlingbal
pi_68574775
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:42 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Geen idee meer wat er bij die eerste persco precies over is gezegd. Lijkt me wel duidelijk dat het een aanslag tegen de koninging was.
Dat vond ik van niet, en dat kwam bij die persconferentie imo ook niet scherp naar voren. Misschien wilde hij wel zoveel mogelijk beveiligers raken, gezien zijn recente ontslag bij een beveiligingsbedrijf.
- Donald Love
pi_68574918
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dat vond ik van niet, en dat kwam bij die persconferentie imo ook niet scherp naar voren. Misschien wilde hij wel zoveel mogelijk beveiligers raken, gezien zijn recente ontslag bij een beveiligingsbedrijf.
Uhmmm... Zou je dan niet gewoon naar het bedrijf gaan waar je hebt gewerkt en daar de kantine aan gort rijden?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 mei 2009 @ 22:47:28 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68574957
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:46 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Uhmmm... Zou je dan niet gewoon naar het bedrijf gaan waar je hebt gewerkt en daar de kantine aan gort rijden?
ssst, das te logisch.
pi_68574997
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

ssst, das te logisch.
owja
Excuus
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:49:45 #300
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68575047
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

ssst, das te logisch.

Je moet wel grotesk aan je einde komen als je z'n actie doet. Als ie zijn ex-kantine aan gort rijdt dan kom je terecht op pagina 3 van de locale suffertje. Actie tegen de koningin kom je op de voorkant wat voor krant van de wereld dan ook. En ben je vereeuwigd in de geschiedboekjes.

Zwagerman had wel een leuke stelling bij DWDD vanavond erover.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')