ik bedoel meer dat ie het verkeerd aanpakte met een mooie nieuwe wereld maken,, in plaats van haak-neusjes aan de lachgas te zetten had ie het ook anders en vriendelijker aan kunnen pakken, toch ?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:40 schreef Siniti het volgende:
Waanideeën ok, op verkeerde manier aanpakken? Als een heel volk hem gelooft vind ik toch dat ie et redelijk heeft aangepakt.
jah eh ? Die leek er tenminste beter op !quote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef MouzurX het volgende:
![]()
Die hitler van der untergang was dan ook wel extreem echt zeg, als je die acteur zo in de film ziet en fotos/films van hilter uit de 2de wo..
Oh, op die fietsquote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat ie het verkeerd aanpakte met een mooie nieuwe wereld maken,, in plaats van haak-neusjes aan de lachgas te zetten had ie het ook anders en vriendelijker aan kunnen pakken, toch ?
Der Untergang is echt een hele goede film.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef MouzurX het volgende:![]()
Die hitler van der untergang was dan ook wel extreem echt zeg, als je die acteur zo in de film ziet en fotos/films van hilter uit de 2de wo..
Dat zijn mensen die alleen films goed vinden met explosies elke 3 minutenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Der Untergang is echt een hele goede film.
Alleen heel veel mensen vinden em saai.
\quote:
True...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die alleen films goed vinden met explosies elke 3 minutenOfwel hollywoodcultuur
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bruno Ganz acteerde in Der Untergang gewoon te goed. Dat helpt ook welquote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
\
Jahaah, deze Bruno Gans uit Der Untergang lijkt toch veel echter op een Hitler ? Zelfs zijn haar zit goed![]()
Hij is alleen beetje oud en rimpelig en ze snor is aan de grote kant![]()
[ afbeelding ]
Jawöhl !quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
las eerste keer even over het woord "films" heen, schrok alquote:Op donderdag 30 april 2009 22:49 schreef Rekkie het volgende:
Ik vond de film ook best goed.....
Nu ben ik sowieso een liefhebber van Hitler-films
quote:
Ze zijn er wel, de liefhebbersquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:50 schreef Pakspul het volgende:
[..]
las eerste keer even over het woord "films" heen, schrok al
Dat was wel een smet jaquote:Op donderdag 30 april 2009 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn er wel, de liefhebbers![]()
Wat ik overigens wel een beetjevind, is een engelssprekende hitler
Het klopt gewoon niet en het is irritantquote:Op donderdag 30 april 2009 22:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat was wel een smet ja
Net zoals in Schindler's list al die Duitsers die Engels spraken
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
heuy, ik heb deze hoogst merkwaardige oude foto van een lachende Adolf gevonden![]()
[ afbeelding ]
wtf als hij lacht issie echt engquote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
heuy, ik heb deze hoogst merkwaardige oude foto van een lachende Adolf gevonden![]()
[ afbeelding ]
Hitler leefde in de zwart-wit tijd dus al die kleur klopt al helemaal nietquote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hitler leefde in de zwart-wit tijd dus al die kleur klopt al helemaal niet
Trek eens aan m'n vinger, zegt Adolf tegen die jongeman links.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt alsof ze zelf wat van dat lachgas gesnoven haddenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
wtf als hij lacht issie echt eng
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hitler leefde in de zwart-wit tijd dus al die kleur klopt al helemaal niet
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:59 schreef Lundegaard het volgende:
Je hoeft het niet met hem eens te zijn om te weten dat ie eigenlijk een genie was.
Blijkbaar waren ze niet slim genoeg he?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:07 schreef Killer_Mom het volgende:
hij is dat schatje van de full monty?
en Hitler was een dwaas. het eerst wat hij uitroeide waren de mensen met de meeste kennis[ en het meest vermogend] dom dus.
Slim, kunnen die hem niet tegenspreken en kan hij het dommere volk makkelijk hersenspoelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:07 schreef Killer_Mom het volgende:
en Hitler was een dwaas. het eerst wat hij uitroeide waren de mensen met de meeste kennis[ en het meest vermogend] dom dus.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Slim, kunnen die hem niet tegenspreken en kan hij het dommere volk makkelijk hersenspoelen.
Yep.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:08 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Blijkbaar waren ze niet slim genoeg he?
mede daarom werd het ook nooit iets. vele doden en een slechte naam voor de Duitsers.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Slim, kunnen die hem niet tegenspreken en kan hij het dommere volk makkelijk hersenspoelen.
Over de tweede wereldoorlog? Oh vet, daar ga ik me eens in verdiepen. Je hoort er zo weinig over.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
meer info is te vinden op Internet. BV , Geschiedenis TV
Ik denk niet dat Hitler het iets uitmaakte. Of hij wilde totale macht over de hele wereld hebben, waardoor die doden en die slechte naam voor de Duitsers hem niets uitmaakten of hij verloor de oorlog en pleegde zelfmoord. Het is iig niet de reden dat het niets werd, lijkt mij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
mede daarom werd het ook nooit iets. vele doden en een slechte naam voor de Duitsers.
meer info is te vinden op Internet. BV , Geschiedenis TV
Of hij verveelde zich gewoonquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hitler het iets uitmaakte. Of hij wilde totale macht over de hele wereld hebben, waardoor die doden en die slechte naam voor de Duitsers hem niets uitmaakten of hij verloor de oorlog en pleegde zelfmoord. Het is iig niet de reden dat het niets werd, lijkt mij.
Kijk de film eens en je begrijpt hoequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Of hij verveelde zich gewoon![]()
Nou wat ik mij afvraag..... hoe krijg je het voor mekaar dat een heel land je bevelen opvolgt
Owja, das waar ookquote:
Hitler was goed in het manipuleren van mensen inspringen op de gevoelens van mensen. hij wss gewoon een goed politicus, hij ging alleen wat ver mbt idealen tov joden etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hitler het iets uitmaakte. Of hij wilde totale macht over de hele wereld hebben, waardoor die doden en die slechte naam voor de Duitsers hem niets uitmaakten of hij verloor de oorlog en pleegde zelfmoord. Het is iig niet de reden dat het niets werd, lijkt mij.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:44 schreef 2fastTG het volgende:
[..]
Hitler was goed in het manipuleren van mensen inspringen op de gevoelens van mensen. hij wss gewoon een goed politicus, hij ging alleen wat ver mbt idealen tov joden etc.
wilders past ook in dit type, laat mensen de dingen horen die ze willen horen in economisch zware tijden. but, ook wilders gaat (soms) tever met zijn ideën tov islam/ buitenlanders terwijl dit helemaal niet zo hoeft van zij achterban.
verder vind ik het wel een goeie film, laatste stukje maakt altijd veel indruk op me + zijn toespraken in deze film.
charisma doet me meer denken aan obama.:X en persoonlijk vind ik hem alleen een bijzonder politicus, zijn ideën mbt joden gaan nergens over.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:02 schreef Somesomg het volgende:
hitler was gewoon goed!!! Hij had charisma
charisma hoeft niet positief te zijn. sekteleiders hebben ook charisma.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:08 schreef 2fastTG het volgende:
[..]
charisma doet me meer denken aan obama.:X en persoonlijk vind ik hem alleen een bijzonder politicus, zijn ideën mbt joden gaan nergens over.
Ik wil hem nog steeds een keer kopen op DVD, maar om de een of andere reden vergeet ik het steeds.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:59 schreef BroesWillems het volgende:
Untergang binnenkort maar is weer kijken...
Deden ze echt niet allemaal hoor. Het eigen volk moest nog uitkijken voor de SS ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Of hij verveelde zich gewoon![]()
Nou wat ik mij afvraag..... hoe krijg je het voor mekaar dat een heel land je bevelen opvolgt
Waar kom jij vandaan, volgens mij was het toch echt gebeurtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef JanusAnus het volgende:
Wat een onrealistische filmAlsof 1 iemand de halve wereld in oorlog kan storten en op de koop toe nog een bevolkingsgroep bijna uitroeien
![]()
Is het prettig leven onder die steen? Het verhaal is in die film wat slecht weer gegeven, maar het is toch echt zo gebeurt in WO 2.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef JanusAnus het volgende:
Wat een onrealistische filmAlsof 1 iemand de halve wereld in oorlog kan storten en op de koop toe nog een bevolkingsgroep bijna uitroeien
![]()
Jij bent zeker moslim ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:36 schreef EdAtTheBar het volgende:
TS is het standaardtype laag opgeleid Brabants xenofoobje, dat Wilders stemt en altijd subtiel Hitler probeert te verdedigen
dat is waar, maar of hitler nu veel charisma had betwijfel ik. ik persoonlijk denk eerder dat hij door zijn aparte uiterlijk indruk maakte, of dat charisma is weet ik niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
charisma hoeft niet positief te zijn. sekteleiders hebben ook charisma.
Eens, maar het blijft een klaagbakje he. We moeten dingen afzeiken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:08 schreef 2fastTG het volgende:
[..]
charisma doet me meer denken aan obama.:X en persoonlijk vind ik hem alleen een bijzonder politicus, zijn ideën mbt joden gaan nergens over.
zonder die ene man konden al die andere mensen hem niet achterna lopen. Niet alle ideen van hitler waren slecht, hij heeft mensen werk + geld gegeven enz.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:14 schreef Killer_Mom het volgende:
zo te lezen in dit topic weten jonge mensen weinig af van de aanzet tot de 2e Wereldoorlog.
vooral waarom een man die gruwelijke jaren in de geschiedenis kon maken. Hitler was niet alleen. honderduizenden liepen hem achterna in de hele wereld. de honger de armoede na de eerste wereldoorlog. en de geschiedenis waarom die uitbrak. lees je in op internet. op school leer je er bijna niets over.
over Wilders in dit topic. de mensen die achter hem aanlopen denken ook niet over de gevolgen na.
om een bevolkingsgroep "op te hangen " laat je jezelf zien als angsthaas. dat is laf,
Dus dankzij internet had Hitler zoveel volgers?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:14 schreef Killer_Mom het volgende:
zo te lezen in dit topic weten jonge mensen weinig af van de aanzet tot de 2e Wereldoorlog.
vooral waarom een man die gruwelijke jaren in de geschiedenis kon maken. Hitler was niet alleen. honderduizenden liepen hem achterna in de hele wereld. de honger de armoede na de eerste wereldoorlog. en de geschiedenis waarom die uitbrak. lees je in op internet. op school leer je er bijna niets over.
over Wilders in dit topic. de mensen die achter hem aanlopen denken ook niet over de gevolgen na.
om een bevolkingsgroep "op te hangen " laat je jezelf zien als angsthaas. dat is laf,
hij had een grote bek en veel ideen. en charisma . vooral in die tijd. en natuurlijk zijn achterban die om zich heen sloeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:59 schreef 2fastTG het volgende:
[..]
dat is waar, maar of hitler nu veel charisma had betwijfel ik. ik persoonlijk denk eerder dat hij door zijn aparte uiterlijk indruk maakte, of dat charisma is weet ik niet.
achterban doe jij dan vooral op de SA neem ik aan ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hij had een grote bek en veel ideen. en charisma . vooral in die tijd. en natuurlijk zijn achterban die om zich heen sloeg.
klopt, hij schijnt echt een enorm kut gebit te hebben gehadquote:Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
wtf als hij lacht issie echt eng
[ afbeelding ]
Hitlers werkgelegenheid is begonnen met wegen aanleggen en wapens maken. alle werkelozen aan het werk. een opmars naar het 1000 jarige rijk. en joden uitroeien.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:19 schreef 2fastTG het volgende:
[..]
zonder die ene man konden al die andere mensen hem niet achterna lopen. Niet alle ideen van hitler waren slecht, hij heeft mensen werk + geld gegeven enz.
dit zie je ook terug bij wilders hij heeft goeie ideen alleen alles mbt islam gaat nergens over.
grapjas.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus dankzij internet had Hitler zoveel volgers?
Met de meeste kennis? Alsof het Duitse rijk toentertijd bestond uit pseudo-intellectuele idioten. Je kan bepaalde acties verafschuwen, maar de genialiteit die bepaalde nazi's bezaten was ongekend.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:07 schreef Killer_Mom het volgende:
hij is dat schatje van de full monty?
Der Untergang is zoooooo goed he.....quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen heel veel mensen vinden em saai.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:39 schreef Acinonyx het volgende:
Ten eerste ziet ie er niet eens uit als een Duitse Hitler maar meer als een of andere sukkelige Amerikaan
Nou, ook wel mensen met een universitaire opleiding die alleen hollywoodfilms gewend zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Der Untergang is zoooooo goed he.....1 vd beste films die ik ooit heb gezien. Idd niet aan te raden voor vmbo-ers met de concentratie van een goudvis.
quote:
ik heb het over "Het was maar een neger" van Rob Muntz.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
'Hitler is back', niet 'Hitler is Black'!!
Het origineel is veel beterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik heb het over "Het was maar een neger" van Rob Muntz.
ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef JanusAnus het volgende:
![]()
Nee, 100% Nederlands. Hoezo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Is het prettig leven onder die steen? Het verhaal is in die film wat slecht weer gegeven, maar het is toch echt zo gebeurt in WO 2.
dit dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:40 schreef Zipportal het volgende:
Terechte klacht. Zo zijn er nog een paar kutfilms op te noemen. Men denkt, we plakken er een snor onder en we hebben een Adolf Hitler op het podium. Daarbij is dit ook nog eens een boutfilm.
In de film Valkyrie was het ook geen bijzonder/geslaagde Hitler.
Der Untergang daarin tegen wel.
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Is het prettig leven onder die steen? Het verhaal is in die film wat slecht weer gegeven, maar het is toch echt zo gebeurt in WO 2.
Denk dat hij de oude gebouwen en romeinse architectuur in orde hield, en dat het vervoer etc. stukken beter was geregeld.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:47 schreef Chau het volgende:
[ afbeelding ]
Ben heel benieuwd hoe Germania eruit kwam te zien als hij de oorlog gewonnen had.
Ziet er wel lekker futuristisch uit eigenlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:47 schreef Chau het volgende:
[ afbeelding ]
Ben heel benieuwd hoe Germania eruit kwam te zien als hij de oorlog gewonnen had.
Yeah, ik ook, ondergrondse snelwegen enzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:47 schreef Chau het volgende:
[ afbeelding ]
Jah nou je het zegt,, het was toch niet Hitler zelf maar juist die SS die al die moorden enzulks pleegden zonder dat Hitler er wat vanaf wist ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:37 schreef Mister1977 het volgende:
Iedereen heeft het altijd over Hitler maar Heinrich Himmler is pas echt het kwaad en de verdorvenheid zelve. Hitler zag volgens mij nooit een dode maar die Himmler heb ik op foto's met z'n enge SS-kloffie tussen de lijken door zien marcheren. Ze hebben hem niks voor niks in "Return to Castle Wolfenstein" tussen al die creeps opgevoerd.
[ afbeelding ]
Hitler wist dat heel goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah nou je het zegt,, het was toch niet Hitler zelf maar juist die SS die al die moorden enzulks pleegden zonder dat Hitler er wat vanaf wist ?
Klopt, ik vond 'm ook geen ruk aan. Maar ik haat Duits, vandaarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ook wel mensen met een universitaire opleiding die alleen hollywoodfilms gewend zijn.
In Azië spreken ze toch geen Duitsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Klopt, ik vond 'm ook geen ruk aan. Maar ik haat Duits, vandaarZal ook geen Oost-Aziatische films kijken.
Spaanse en Italiaanse wel.
Maar in die oldskool Wolfenstein zat volgens mij wel Hitler, of iig een vent die er op leek dacht ikquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:37 schreef Mister1977 het volgende:
Iedereen heeft het altijd over Hitler maar Heinrich Himmler is pas echt het kwaad en de verdorvenheid zelve. Hitler zag volgens mij nooit een dode maar die Himmler heb ik op foto's met z'n enge SS-kloffie tussen de lijken door zien marcheren. Ze hebben hem niks voor niks in "Return to Castle Wolfenstein" tussen al die creeps opgevoerd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Maar in die oldskool Wolfenstein zat volgens mij wel Hitler, of iig een vent die er op leek dacht ik
Himmler wordt ook vaak genoemd hoor. Maar wat dacht je van Reinhard Heydrich.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:37 schreef Mister1977 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Himmler wordt ook vaak genoemd hoor. Maar wat dacht je van Reinhard Heydrich.
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reinhard_Heydrich
http://www.go2war2.nl/artikel/1594/Heydrich-Reinhard.htm
wil je wat peper en zout ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He lelijke grafmongool. Dat zijn oorlogsmisdadigers! Flikker op naar stormfront ofzo mislukt onderkruipsel!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
die 2 tsjechen zijn helden, respect voor hun !
Waar kom jij vandaan, die 2 tsjechen zijn juist degenen die meneer de SS-leider Heydrich hierboven hebben gedood hoor, wannabe naziquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:51 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
He lelijke grafmongool. Dat zijn oorlogsmisdadigers! Flikker op naar stormfront ofzo mislukt onderkruipsel!
Hij was een briljant redenaar. Net als Goebbels. Zo bespeel je het publiek en zo krijg je het volk achter je.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:59 schreef 2fastTG het volgende:
[..]
dat is waar, maar of hitler nu veel charisma had betwijfel ik. ik persoonlijk denk eerder dat hij door zijn aparte uiterlijk indruk maakte, of dat charisma is weet ik niet.
Feit is ook dat voor de eerste wereldoorlog een eeuwenlange vete tussen Frankrijk en Duitsland aan de gang was. Toen de Duitsers vlak voor Parijs stonden en ineens rechtsomkeert moesten maken, heeft dat de Duitsers enorm geraakt. Ook de capitulatie terwijl ze eigenlijk aan de winnende hand waren in de eerste wereldoorlog heeft voor een enorme "we krijgen jullie nog wel" gedachte gezet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:14 schreef Killer_Mom het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Beste film over adolf is natuurlijk Schtonk!
http://www.imdb.com/title/tt0105328/
Net als het illuminatie-DC van Washingtonquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:47 schreef Chau het volgende:
Trainspotting, 51st state?quote:Op zondag 3 mei 2009 00:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Robert Carlyle. 28 Weeks Later en The Beach.
Je hebt toch de optie om voor een ondertiteling te kiezen... ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:20 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Klopt, ik vond 'm ook geen ruk aan. Maar ik haat Duits, vandaarZal ook geen Oost-Aziatische films kijken.
Spaanse en Italiaanse wel.
Eigenlijk jammer dat de wereld er niet zo uitzienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:47 schreef Chau het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |