cht heeftquote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef lunareclipse het volgende:
Hoe vaak moet ze nog zeggen dat ze een eetstoornis heeft gehad?
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:36 schreef Jimbo het volgende:
Ik trek het niet meer![]()
hihi ik zei trekken
Daar geef ik geen ruk omquote:Op donderdag 30 april 2009 22:36 schreef Jimbo het volgende:
Ik trek het niet meer![]()
hihi ik zei trekken
jaquote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Jimbo het volgende:
trouwens; hebben hun wat gehoort over die auto ivm Koninginnedag of nog niet ?
Renate, nuff saidquote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Is dit nu een pauze in het spel, of is het afgelopen?
as usualquote:Op donderdag 30 april 2009 22:35 schreef Danny het volgende:
Ah, ze trekt de aandacht weer naar zich toe en verpest meteen de sfeer.
het is afgelopen,maar maar ,nee peter geen commentaar, maar misschien is het pauze, nee peter bek houwe het is het einde!!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Is dit nu een pauze in het spel, of is het afgelopen?
Johan v heeft die beelden laten zien in the bunkerquote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Jimbo het volgende:
je zit teminste niet op zwart zaad met deze streamsquote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Daar geef ik geen ruk om
hihi, ik zei ruk
danny danny danny !!!! je heb een naamtopic !!!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
Kunnen we haar niet voortijdig de bunker uitstemmen (nu dus?)
poll op de website:quote:Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
Ja hunnie hebben wel wat gehoort, zullie van de reactie hebben hunnie videobeelden laten sienquote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb helaas geen credits meerquote:Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:39 schreef timmmmm het volgende:
TBO Renate zonder broek, en daaronder ADHD poes, in de New topic list
kan niet, die zitten momenteel in m'n keel...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef Kinga het volgende:
Het begint nu hilarisch te worden die uitspraken van Renate...
Oke, eerlijk, wie waardeert Renate hier? Vingers?
Eigenlijk vind ik dat een strak plan! Normaal ben ik er voor om irritante mensen er juist in te laten, maar dit is gewoon niet leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
Jimbo ergert zich ook dood aan hoe Renate elke keer de flow er uit haalt
Amber is ook best negatief wijf...
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
danny danny danny !!!! je heb een naamtopic !!!!!
Renate heeft al veel teveel uit naar mijn zinquote:Op donderdag 30 april 2009 22:39 schreef Copycat het volgende:
Is men al naakt?
moet ook een gratis poll worden vind ik.quote:
Dat denken ze daar vermoedelijk allemaal, anders ga je niet in zo'n hok zitten om je te laten bekijken door een handvol streamers.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
Renate lijkt wel te denken dat werkelijk álles wat ze denkt of voelt, interessant is voor anderen.
Zou dat komen omdat ze zo lang in het hulpcircuit heeft rondgehobbeld? Daar zitten immers mensen wier vak het is naar je luisteren. Misschien is ze dat gaan verwarren met de real world.
Poll: Moet Renate er voortijdig uit?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
moet ook een gratis poll worden vind ik.
'moet Renate er per direct uit? ja / ja'
jahquote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef NrTH het volgende:
Stoppen ze nu met strippen om een kaartenhuis te gaan bouwen?
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Poll: Moet Renate er voortijdig uit?Ja Ja.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
say no more
zet het geluid uit of zachterquote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik krijg iedere keer koppijn van die kakelende kinderklas.....ben ik nu de enige
De grote grap aan de zorg is dat het vol zit met mensen die wel op anderen letten en niet op zichzelf, wat dat aangaat is Renate sprekend ...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
Renate lijkt wel te denken dat werkelijk álles wat ze denkt of voelt, interessant is voor anderen.
Zou dat komen omdat ze zo lang in het hulpcircuit heeft rondgehobbeld? Daar zitten immers mensen wier vak het is naar je luisteren. Misschien is ze dat gaan verwarren met de real world.
Idd, anders drank weer afpakken, het was drank voor tieten!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
jah
omg
Vlug, bel de krant. Er wordt een kaartenhuis gebouwd.
Eerst dat stripezelen afmaken!
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
Eline: "Nou dan bouwen we effe tussendoor een kaartenhuis en gaan we daarna door."
En schenk die meid nog wat te drinken in.
De redactionele blundersquote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef Danny het volgende:
nou, ze gaan een kaartenhuis bouwen.
dat zal me een knallende stream worden
\quote:
Ik wil Eline zienquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Poll: Moet Renate er voortijdig uit?Ja Ja.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
say no more
Zwichten is een mooi woord,misschien bedoel je ineen zakken of stort ineen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
omdat renate zwicht voor groepsdruk
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:38 schreef Danny het volgende:
met haar verhalen maakt ze iedereen knettergek.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef Dottey het volgende:
* Dottey ziet renate nog wel eens met de 10.000 op stap gaan ..
of de vriend van die tepelpiercing chick (met die M)quote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef D. het volgende:
Die streamer die met deze opdracht kwam is de moeder van Renate?
whalecumquote:Op donderdag 30 april 2009 22:47 schreef snarrie het volgende:
aaaaah een kaartenhuis,,,,, great![]()
![]()
oh first post hier
Ik bedoel dat de redactie haar tegen zichzelf in bescherming neemtquote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zwichten is een mooi woord,misschien bedoel je ineen zakken of stort ineen.
Nee is van boven geregeldquote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef D. het volgende:
Die streamer die met deze opdracht kwam is de moeder van Renate?
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:48 schreef Jimbo het volgende:
Ik wil als streamer dat ze NU tieten laten zien EN dat ze een briefje met Jimboophouden
Ik luister graag maar niet naar haarquote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
nou hbe je nog geen bedankje voor je naamtopic gegevenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:49 schreef Danny het volgende:
Mooi. kaartenhuis mislukt, verder met dat stripspel
Bewoners pwnen Regie
dank jequote:Op donderdag 30 april 2009 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou hbe je nog geen bedankje voor je naamtopic gegevenondankbaar hoor , maak ik em speciaal voor je aan
hij is nog best hoogquote:
naamtopics zijn zo 2002quote:Op donderdag 30 april 2009 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou hbe je nog geen bedankje voor je naamtopic gegevenondankbaar hoor , maak ik em speciaal voor je aan
kots al weg?quote:
zeggen dat naamtipics zo 2002quote:
Die gaat wel met z'n tijd meequote:
in 2003 zeiden ze 'vorige eeuw'quote:Op donderdag 30 april 2009 22:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeggen dat naamtipics zo 2002zijn is zooooooo 2003
hai popquote:
Too much detailsquote:Op donderdag 30 april 2009 22:51 schreef Danny het volgende:
[..]
ik hoest net het laatste klontje los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |