quote:Op donderdag 30 april 2009 22:39 schreef Espabilado het volgende:
Jimbo ergert zich ook dood aan hoe Renate elke keer de flow er uit haalt
Amber is ook best negatief wijf...
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
danny danny danny !!!! je heb een naamtopic !!!!!
Renate heeft al veel teveel uit naar mijn zinquote:Op donderdag 30 april 2009 22:39 schreef Copycat het volgende:
Is men al naakt?
moet ook een gratis poll worden vind ik.quote:
Dat denken ze daar vermoedelijk allemaal, anders ga je niet in zo'n hok zitten om je te laten bekijken door een handvol streamers.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
Renate lijkt wel te denken dat werkelijk álles wat ze denkt of voelt, interessant is voor anderen.
Zou dat komen omdat ze zo lang in het hulpcircuit heeft rondgehobbeld? Daar zitten immers mensen wier vak het is naar je luisteren. Misschien is ze dat gaan verwarren met de real world.
Poll: Moet Renate er voortijdig uit?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
moet ook een gratis poll worden vind ik.
'moet Renate er per direct uit? ja / ja'
jahquote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef NrTH het volgende:
Stoppen ze nu met strippen om een kaartenhuis te gaan bouwen?
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Poll: Moet Renate er voortijdig uit?Ja Ja.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
say no more
zet het geluid uit of zachterquote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik krijg iedere keer koppijn van die kakelende kinderklas.....ben ik nu de enige
De grote grap aan de zorg is dat het vol zit met mensen die wel op anderen letten en niet op zichzelf, wat dat aangaat is Renate sprekend ...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef Gert het volgende:
Renate lijkt wel te denken dat werkelijk álles wat ze denkt of voelt, interessant is voor anderen.
Zou dat komen omdat ze zo lang in het hulpcircuit heeft rondgehobbeld? Daar zitten immers mensen wier vak het is naar je luisteren. Misschien is ze dat gaan verwarren met de real world.
Idd, anders drank weer afpakken, het was drank voor tieten!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
jah
omg
Vlug, bel de krant. Er wordt een kaartenhuis gebouwd.
Eerst dat stripezelen afmaken!
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
Eline: "Nou dan bouwen we effe tussendoor een kaartenhuis en gaan we daarna door."
En schenk die meid nog wat te drinken in.
De redactionele blundersquote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef Danny het volgende:
nou, ze gaan een kaartenhuis bouwen.
dat zal me een knallende stream worden
\quote:
Ik wil Eline zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |